ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تکذیب خبر مذاکره لواندوفسکی با رئال


مدیر برنامه های روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی باشگاه بایرن مونیخ، هرگونه مذاکره با باشگاه رئال مادرید را رد کرد.

ورزش سه: مدیر برنامه های روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی باشگاه بایرن مونیخ، هرگونه مذاکره با باشگاه رئال مادرید را رد کرد.

دو روز پیش بود که رسانه های اسپانیایی خبر از علاقه رئال مادرید به لواندوفسکی داده و از شروع تلاش های آنها برای متقاعد کردن این بازیکن برای جدایی از بایرن نوشتند. به ادعای این منابع، لواندوفسکی، گزینه اول رئال مادرید برای تابستان آینده است اما سزاری کوچارسکی، مدیر برنامه های لواندوفسکی، تمام این شایعات را تکذیب کرد.

او به"WP SportoweFakty" گفت:" از وقتی روبرت با بایرن مونیخ قرارداد امضا کرد، دیگر هیچ صحبتی با نمایندگان باشگاه رئال مادرید نداشته ام و هیچ اطلاعی هم از تمایل این باشگاه برای به خدمت گرفتن لواندوفسکی ندارم."

لازم به ذکر است که رئال مادرید دو فصل پیش بسیار تلاش کرد تا لواندوفسکی را به خدمت بگیرد اما او در نهایت راهی بایرن شد.


ویدیو مرتبط :
فیلم تکذیب شد اما خبر تکذیب نشده است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاکره لواندوفسکی با رئال‌ تکذیب شد


مدیر برنامه‌های مهاجم بایرن مونیخ رسماً شایعه مذاکره با نمایندگان باشگاه رئال مادرید بر سر انتقال این بازیکن به سانتیاگوبرنابئو را تکذیب کرد.

خبرگزاری تسنیم: دو روز پیش بود که سزاری کوچارسکی، مدیر برنامه‌های لواندوفسکی در پاسخ به این پرسش که «آیا در حال مذاکره با رئال مادرید هستید؟» با گفتن این جمله که «یک چنین چیزی با رئال مادرید هست» به نوعی مذاکره با این باشگاه اسپانیایی را تأیید کرد، حالا وی مذاکره با رئالی‌ها را تکذیب می‌کند.

کوچارسکی در تازه‌ترین اظهارنظر خود گفت: ما مذاکره‌ای با رئال مادرید در خصوص انتقال لواندفسکی به این تیم نداشتیم. بحث‌هایی هم که مطرح می‌شود، شایعه‌ای بیش نیست. روبرت اینجاست و شایعات بسیاری در مورد او مطرح شده است. نه تنها در لهستان و آلمان، بلکه در سرتاسر اروپا شایعاتی در خصوص او مطرح است. در هر پنجره نقل‌وانتقالات شایعاتی در مورد لواندوفسکی به میان می‌آید.

وی افزود: یک چیز به شما می‌گویم و آن اینکه هیچ‌گونه مذاکره‌ای با باشگاه‌های اسپانیایی نداشته‌ایم. ما صحبتی هم با پاری‌سن‌ژرمن نکرده‌ایم. رسانه‌های انگلیسی در مورد حضور روبرت در تیم‌های انگلیسی بحث می‌کنند، رسانه‌های اسپانیایی هم حضور او را به رئال مادرید نسبت می‌دهند و رسانه‌های ایتالیایی هم یوونتوس را مقصد بعدی این بازیکن اعلام کرده‌اند. لواندوفسکی به باشگاه‌های بزرگ هر کشوری نسبت داده شده است، ولی در حال حاضر او در باشگاهی است که مناسبش است و نیازی به تغییر ندارد.

مدیر برنامه‌های مهاجم 27 ساله باواریایی‌ها در پایان با اشاره به اینکه ممکن است لواندوفسکی قراردادش با این این تیم تمدید کند، اظهار داشت: می‌دانم که رومنیگه هم می‌داند، روبرت چه بازیکن بزرگ و مهمی برای بایرن مونیخ است و از این رو می‌تواند پاداشی برای او در نظر بگیرد.