ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تکذیب جدایی نیلسون به‌خاطر پول


مدیر برنامه‌های دروازه‌بان سابق پرسپولیس گفت: جدایی نیلسون از پرسپولیس به خاطر پول را شدیدا تکذیب می‌کنم و امیدوارم درخشان دیگر اینگونه حرف‌ها را مطرح نکند.

خبرگزاری فارس: بهداد بیات درباره مصاحبه منتشر شده از حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از روزنامه‌ها، گفت: درخشان چند روز پیش در صحبت‌هایی که از طریق رسانه‌های ورزشی منتشر شده بود گفته بود که سوشا مکانی سرمایه ملی ایران است و ما به دلیل اینکه این اظهارنظرهای سرمربی پرسپولیس شخصی بود به آن پاسخی ندادیم اما امروز از قول او مصاحبه‌ای چاپ شده که گفته نیلسون برای پول از پرسپولیس جدا شده است.

وی ادامه داد: این موضوع را شدیداً تکذیب می‌کنم و برای حرف‌هایم هم سند دارم. مسعود همامی دروازه‌بان جدید پرسپولیس در مصاحبه‌ای که انجام داد و همه رسانه‌های ورزشی آن را منتشر کردند گفته بود که درخشان 20 روز پیش با من برای حضور در پرسپولیس صحبت کرده بود و حتی پیش از این مسائل هم صحبت با حسن رودباریان برای حضور در پرسپولیس تأیید شده بود.

مدیربرنامه‌های نیلسون بیان داشت: این مسئله جدایی نیلسون به خاطر پول را شدیداً تکذیب می‌کنم چرا که اگر نیلسون به خاطر پول قصد جدایی از پرسپولیس را داشت باید توافقاتی صورت می‌گرفت اما باشگاه پرسپولیس قرارداد نیلسون را یک طرفه فسخ کرد و امیدوارم که دیگر از این حرف‌ها درباره نیلسون مطرح نشود چرا که اگر این حرف‌ها ادامه پیدا کند آن وقت من مجبور می‌شوم حرف‌های دیگری بزنم.  درخشان نباید دیگر اینگونه حرف‌ها را مطرح کند.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با افشین پیروانی و تکذیب جدایی کی روش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدایی به خاطر رفت و آمد زیاد شوهر به خانه مادر زن



 

 جدایی به خاطر رفت و آمد زیاد شوهر به خانه مادر زن

 

  زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم دائماً به مادرم سر زده و به بهانه تنها نبودن او مزاحمش می شود و به او زحمت می دهد؛ به همین دلیل می خواهم از شوهرم جدا شوم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی ۳۰ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی نجفی رئیس شعبه ۲۳۴ مجتمع قضایی خانواده یك ارائه كرد.

این زن در حضور قاضی این شعبه با بیان اینكه حدود ۳ سال و ۲ ماه از زندگی مشتركمان می گذرد و فرزندی نداریم، گفت: باید هر چه زودتر از شوهرم جدا شده و تنها با مشكلاتم كنار بیایم؛ شوهرم بسیار خسیس است و همه خوشی هایش را در خانه مادرم می بیند و می خواهد دائماً و به به هر دلیلی به خانه مادر من برود.

وی با اشاره به اینكه یك سال و نیم از در گذشت پدرم می گذرد، ادامه داد: شوهرم با وجود اینكه از وضع مالی مادرم اطلاع دارد، حاضر نیست كمكی كند؛ او با رفت و آمدهای زیادش به خانه مادرم، مرا بسیار عذاب داده و دائماً مادرم را به زحمت می اندازد.

مرد در دادگاه خانواده محلاتی حضور داشت و با بیان اینكه قصد من، تنها سر زدن به مادر همسرم است و می خواهم به فكر آنها باشم، گفت: من وضع مالی چندان خوبی ندارم كه هر بار برای مادر همسرم خرید كنم ولی تنها كاری كه از دستم برمی آید و از آن دریغ نمی كنم، سر زدن به اوست و به همین دلیل مادر همسرم همیشه دعاگوی من است.

زن بار دیگر در مقابل قاضی این پرونده با بیان اینكه سرزدن به كسی یك ساعت به طول می انجامد، نه از صبح تا شب، گفت: شوهرم اصلاً به فكر من نیست و می خواهد دائماً مرا حرص دهد؛ باید از او جدا شوم چرا كه حرف های من اصلاً برایش مهم نیست.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حكمی صادر نكرد و جلسه را پایان داد.... / خبرگزارى فارس