ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تکذیب بازگشت نکونام به تیم ملی


کارلوس کی روش تاکید کرد جواد نکونام تنها در قواره یک مربی به تیم ملی برخواهدگشت.

وب سایت برنامه نود: کارلوس کی روش تاکید کرد جواد نکونام تنها در قواره یک مربی به تیم ملی برخواهدگشت.

بازی نه چندان مطلوب تیم ملی در مسقط این شایعه را بر سر زبانها انداخت که قرار است جواد نکونام به تیم ملی برگردد. کاپیتان سابق تیم ملی در بازیهای اخیر سایپا  عملکرد مثبتی داشته از طرفی برخی کارشناسان معتقدند تیم ملی به یک رهبر در میانه میدان نیاز دارد. کارلوس کی‌روش اما امروز در حاشیه تمرین تیم ملی بازگشت نکونام به تیم ملی  به عنوان یک بازیکن را تکذیب کرد.

« تا جایی که من می‌دانم این موضوع صحت ندارد. همان طور که همه می‌دانند امیدوارم هر چه سریع تر رابطه مربیگری بین تیم ملی و نکونام انجام بگیرند و در کنار تیم ملی باشد و امیدوارم این اتفاق به زودی بیفتد که نکونام باید در کنار بازیکنان جوان باشد.»

جواد نکونام در فروردین ماه از تیم ملی خداحافظی کرد و قرار است پس از پایان دوران بازی اش به عنوان مربی به کادرفنی اضافه شود.


ویدیو مرتبط :
اشک های کاپیتان تیم ملی زنان ایران/گزارش بازگشت تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شایعه عجیب بازگشت جواد نکونام به تیم ملی فوتبال ایران



اخبار,اخبار ورزشی,جواد نکونام

شایعه عجیبی درباره جواد نکونام شنیده می شود.

چند روزی از انعقاد قرارداد سایپا با کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران بیشتر نمی گذرد. اکنون حضور نکونام در سایپا باعث شده است یک سایت ورزشی با این دلیل که نکونام از تصمیم خود برای خداحافظی از فوتبال پشیمان شده از بازگشت او به تیم ملی فوتبال ایران خبر می دهد.

 

البته این خبر در ادامه می افزاید که چند بازیکن تیم ملی فوتبال ایران نیز با نکونام تماس گرفته اند و از او خواسته اند حالا که نمی خواهد از فوتبال خداحافظی کند پس بهتر است به عنوان کاپیتان دوباره به تیم ملی فوتبال ایران برگردد.

 

صد البته چنین چیزی هرگز اتفاق نخواهد افتاد چرا که حتی اگر نکونام هم بخواهد به تیم ملی برگردد کی روش مایل به بازگشت یک کاپیتان ناآماده به تیم ملی فوتبال ایران نیست.

اخبار ورزشی - جام جم