ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تکذیب اظهارنظر برادر رئیس جمهور درباره کی روش



اخبار,اخبار ورزشی, کارلوس کی روش

 

اخبار ورزشی - تکذیب اظهارنظر برادر رئیس جمهور درباره کی روش

رئیس فدراسیون فوتبال گفت : برادر و پسر رئیس جمهوری اسلامی ایران هیچگاه درباره قرارداد کارلوس کی روش اظهارنظری نکرده اند.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته برخی رسانه ها مطالبی به نقل از علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال منتشر کردند، مبنی بر اینکه پسر و برادر دکتر حسن روحانی خواستار باقی ماندن کارلوس کی روش در تیم ملی شده اند.

کفاشیان با تکذیب این مسئله،گفت: تنها دیدار من با برادر رئیس جمهوری، مراسم بدرقه تیم ملی به جام جهانی بود.

وی ادامه داد: حضور برادر رئیس جمهوری در آن مراسم به دلیل مشغله دکتر روحانی و برای احترام به تیم ملی بود و این مسئله معنای حمایت از فرد خاصی را نداشت.

کفاشیان خاطرنشان کرد: برادر و پسر رئیس جمهوری هیچگاه درباره حضور کی روش در تیم ملی و قرارداد با وی اظهار نظر نکرده اند و صحبت های من درباره این مسئله به درستی در رسانه ها منتشر نشده است.

قرارداد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014با فدراسیون فوتبال ایران هنوز تمدید نشده است و بنابر اعلام فدراسیون فوتبال دو طرف برای تمدید قرارداد توافق کرده اند و این قرارداد احتمالا روز سه شنبه هفته جاری تمدید می شود. 

اخبار ورزشی - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
برادر رئیس جمهور و صالحی به مذاکرات پیوستند . . .

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برادر رئیس جمهور: چرا کسی به من گیر نمی دهد؟



برادر رئیس جمهور که مدتها است در خصوص برخی نزدیکان رئیس جمهور و برخی سیاست های غلط فرهنگی به افشاگری می پردازد، اخیرا گفته است که چرا کسی به این افشاگری ها به من گیر نمی دهد تا من در یک محکمه صالح واقعیت ها را بیش از آنچه هست مطرح کنم.

 

به گزارش جهان، وی با بیان اینکه اگر این حرف ها غلط است چرا کسی نمی آید از من شکایت کند بر ادامه افشاگری‌های خود از پشت‌پرده برخی از رفتارهای نزدیکان رئیس جمهور تاكید كرد.

وی گفت كه در سخنرانی‌هایی متعددی به نقش و رفتار و گفتار برخی افراد مساله دار پرداخته‌ام و این كار را همچنان ادامه می‌دهم تا ذهن افكار عمومی روشن‌ شود.

وی در جریان جلسات متعدد خود با گروه‌های دانشجویی و فرهنگی نسبت به چگونگی رفتار و گفتار نزدیکان رئیس جمهور انتقاداتی را مطرح می‌كند.

به گفته داود احمدی نژاد، یکی از این آقایان با پول هنگفتی كه در اختیار دارد ارقامی نجومی به افراد می‌پردازد و با این وسیله درصدد محدود كردن دایره انتقادات از خود است.../جهان