ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تکالیف مهم بارتومئو در بارسلونا


مدیرعامل تازه بارسلونا از دید جامعه خبری کاتالونیا تکالیف مهمی دارد که برای بقای خود و کسب نمره قبولی نزد هواداران باید آنها را به درستی انجام دهد.

خبرگزاری فارس: خوسپ ماریا بارتومئو که برای 6 سال آینده مدیرعامل باشگاه بارسلونا لقب
گرفته به خوبی می داند که پس از 4 سال مدیریت در بهترین حالت باید پاسخگوی انتقادات تند رقبای خود از جمله لاپورتا باشد، او به خوبی می‌داند که از همین امروز برای تک تک رفتارها و اتفاقات داخل باشگاه خود باید منتظر تندترین حملات رسانه ای باشد، رسانه هایی که با شکست خوردن لاپورتا جایگاه پیش بینی شده خود را از دست داده و حالا باید در جست و جوی راه های بهتری برای رقابت در عرصه خبر باشند.

یکی از مسائل مهمی که بارتومئو باید آن را حل کند، ماجرای لیونل مسی، بنیاد خیریه او و پولشویی های پدر اوست. هنوز هم البته چیزی ثابت نشده اما پرونده مسی همچنان در دادگاه عالی ورزش اسپانیا باز است و مدیرعامل وقت بارسلونا باید پیگیر آن باشد.

از دیگر تکالیف مهم بارتومئو پرونده نیمار است، ستاره برزیلی پر حاشیه ای که قراردادش در 3 ورژن مختلف منعقد شده و مشکلات فراوانی از جمله فرار مالیاتی از خروجی های این قرارداد جنجالی بوده است.

پررنگ شدن نقش بارسلونا در صلح اجتماعی و نزدیک شدن بیشتر این باشگاه به دولت اسپانیا می تواند همزمان برگ برنده و نقطه ضعف بارتومئو باشد و او با مدیریت خود باید این معضل را حل کند.

ماجرای حمایت مالی قطر و نفرت هواداران بارسلونا از بنیاد و خط هوایی این کشور از دیگر مشکلات بارتومئو است که باید تکلیفش مشخص شود.


ویدیو مرتبط :
سخنرانی ماریا بارتومئو (مدیر جدید بارسلونا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارسلونا - سویا/مهم‌ترین دیدار هفته نهم فوتبال باشگاه‌های اسپانیا



 

 

 

بارسلونا - سویا/مهم‌ترین دیدار هفته نهم فوتبال باشگاه‌های اسپانیا

 

تیم‌های بارسلونا و سوی یا، شنبه شب مهم‌ترین دیدار هفته نهم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های اسپانیا (لالیگا) را برگزار خواهند کرد.

این دیدار درحالی در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلون برگزار خواهد شد که مدافع عنوان قهرمانی در اندیشه کسب هفتمین پیروزی خود در این رقابت هاست.

در دیگر دیدار مهم این هفته، تیم صدرنشین رئال مادرید برابر هرکولس قرار می گیرد و ویارئال به مصاف اسپورتینگ گیخون می‌رود.

برنامه هفته نهم فوتبال باشگاه‌های اسپانیا به شرح زیر است :

شنبه ‪ ۸‬آبان

والنسیا با زاراگوزا

هرکولس با رئال مادرید

بارسلونا با سوی یا

یکشنبه ‪۹‬آبان

راسینگ سانتاندر با اوساسونا

دپورتیوو لاکرونا با اسپانیول

اسپوریتنگ گیخون با ویارئال

مالاگا با رئال سوسیه داد

اتلتیکو مادرید با آلمیرا

اتلتیک بیلبائو با ختافه

رئال مایورکا با لوانته

جدول رده بندی

‪ -۱‬رئال مادرید ‪ ۲۰‬امتیاز

‪ -۲‬ویارئال ‪ ۱۹‬امتیاز

‪ -۳‬بارسلونا ‪ ۱۹‬امتیاز

‪ -۴‬والنسیا ‪ ۱۶‬امتیاز

‪ -۵‬اسپانیول ‪ ۱۵‬امتیاز

‪ -۶‬سوی یا ‪ ۱۴‬امتیاز