ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توپ سیاه قهرمان لیگ اسنوکر شد


تیم اسنوکر توپ سیاه تهران به مقام قهرمانى نیم‌فصل لیگ اسنوکر رسید.

خبرگزاری تسنیم: بیلیارد و بولس، نخستین دوره رقابت‌هاى لیگ برتر اسنوکر که از دوم اسفند ماه به میزبانى لاهیجان آغاز شده بود، با قهرمانى تیم توپ سیاه از تهران به کار خود پایان داد.

این تیم با دستیابى به ٣٦ امتیاز که حاصل ٣٨ پیروزى و ٨ شکست بود موفق به کسب عنوان قهرمانى شد. تیم‌هاى هیئت فارس با 30 امتیاز و 35 برد و باشگاه SP تهران با 30 امتیاز و 33 برد به ترتیب دوم و سوم شدند.

در این دوره از رقابت‌ها چهارده تیم آکادمی SP تهران، فردا سازان ورزش تهران، کیوبال پاسارگاد گیلان، شادمان گیلان، بازرگانی صنعتی کرمان، بیلیارد سبز اهواز، ونوس زنجان، کوهسر مشهد، توپ سیاه ارومیه، توپ سیاه تهران، پارتیکان اصفهان، هیئت فارس، مدائن تهران و هیئت آذربایجان غربی شرکت کرده بودند.

نخستین دوره لیگ برتر اسنوکر دوم تا ششم اسفندماه به میزبانی لاهیجان برگزار و دور برگشت آن اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
بهترین اسنوکر باز (بیشترین امتیاز ممکن توی اسنوکر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قهرمان اسبق اسنوکر جهان متهم به...



 

 

قهرمان اسبق اسنوکر جهان متهم به دریافت رشوه شد

 

قهرمان اسبق اسنوکر جهان متهم به دریافت رشوه شد .جان هیگینز قهرمان اسبق اسنوکر جهان متهم به دریافت ۲۶۱هزار پوند رشوه برای تغییرنتیجه بازی هایش شده است.




این قهرمان ۳۴ ساله در ویدئو کوتاهی که از اودر اکراین گرفته شده این مبلغ را از خبرنگاری که هویتش فاش نشده است دریافت می کند.او پس از باخت در برابراستو دیویس در مسابقات قهرمانی جهان به اکراین سفر کرده بود.او دراین قرارتوافق می کند که چهار فریم را در چهار بازی مختلف واگذار کند .او همچنین به خبرنگار می گوید تنظیم کردن نتیجه بازیها ساده است .



درهمین حالپت مونی مدیر برنامه های هیگینز و یکی از چهار مقام ارشد فدراسیون بین المللی بازیکنان حرفهای بیلیاردو اسنوکر درعکس العمل عجیبی اظهار داشت که از این موضوع پیش از رسانه شدن آن مطلع بوده اما شرایط در شهر کیف را باید برای درک بهتر جریان بررسی کرد.او تنها اشاره کرد که او به همراه هیگینز به اکراین رفته بود واز اینکه توانسته زنده این کشور را ترک کنند خوشحال است !..../ رویترز/۲ می





خبر آنلاین (www.khabaronline.ir)