ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توپچی‌ها بالوتلی را به جزیره برمی‌گردانند


آرسنال پس از 9 فصل توانست در جام اتحادیه به قهرمانی برسد و انتظارات هواداران خود را در نهایت برآورده کند.

ایسنا: باشگاه آرسنال با ماریو بالوتلی به توافق رسید.

 آرسنال پس از 9 فصل توانست در جام اتحادیه به قهرمانی برسد و انتظارات هواداران خود را در نهایت برآورده کند.

آرسن ونگر در این فصل تلاش زیادی می‌کند تا بتواند این تیم را به قهرمانی در یک لیگ معتبر برساند. آن‌ها آلکسیس سانچس را از بارسلونا خریدند تا قدرت هجومی تیم‌شان را افزایش دهند اما به نظر می‌رسد این بازیکن شیلیایی آخرین خرید توپچی‌های لندن در این فصل نباشد.

روزنامه میرر انگلیس خبر داد باشگاه آرسنال با ماریو بالوتلی مهاجم میلان برای انتقال به این تیم به توافق رسیده است. میرر قیمت این انتقال را 15.8 میلیون پوند اعلام کرده است. ماریو بالوتلی پیش از این در تیم منچسترسیتی حضور در لیگ برتر انگلیس را تجربه کرد و اکنون می‌تواند بازگشت مجددی را به لیگ انگلیس داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
بالوتلی در غیاب جرارد، بالوتلی در حضور زانتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دمنوش‌هایی که آرامش را به خواب برمی‌گردانند



آرامش اعصاب,دمنوش هایی برای آرامش اعصاب,

 یک متخصص طب سنتی با اشاره به اینکه بهترین زمان خواب قبل از نیمه شب است اعلام کرد: مصرف برخی دمنوش‌ها و نوشیدنی‌ها باعث کاهش استرس و فکر و خیال شده و مصرف آنها قبل از خواب،آرامبخش است.

یک متخصص طب سنتی، در مورد بهداشت خواب و اینکه مردم چگونه می‌توانند خواب راحتی داشته باشند، گفت: ساعت خواب بسیار مهم است، بسیاری از مردم فکر می‌کنند خوابیدن به مدت 7 تا 8 ساعت در هر زمانی کافی است، به همین دلیل اگر از ساعت 2 نیمه شب تا 10 صبح بخوابند فکر می‌کنند خواب کافی داشته‌اند.

وی ادامه داد: در حالی که بهترین زمان خواب باید از سر شب و قبل از نیمه شب باشد، به راحتی فرد به خواب رود و در حین خواب بیدار نشود.

اسماعیلی گفت: عده‌ای نیز دچار بی‌خوابی می‌شوند و ممکن است احساس کنند به داروهای آرامبخش و خواب‌آور احتیاج دارند، به این افراد توصیه می‌کنیم قبل از خواب از دمنوش‌های گیاهی استفاده کنند.

این متخصص طب سنتی افزود: یکی از این دمنوش‌ها مصرف گل گاوزبان به همراه گیاه سنبل‌الطیب به همراه لیمو عمانی و نبات است که افرادی که دچار بی‌خوابی شده‌اند می‌توانند به جای قهوه و چای آن را مصرف کنند.

وی گفت: این دمنوش آرامبخش است و مردم می‌توانند یک قاشق غذاخوری گل گاوزبان را به همراه دو بند انگشت سنبل‌الطیب و یک لیمو عمانی و مقداری نبات میل کنند.

اسماعیلی افزود: برخی از مردم فکر و خیال زیادی دارند و این فکرها اجازه خواب آرام را به آنها نمی‌دهد به همین دلیل دمنوش بادرنجبویه برای افرادی که دچار بی‌خوابی می‌شوند توصیه می‌شود.

وی گفت: همچنین مصرف دم‌نوش اسطوخودوس نیز توصیه می شود. این دمنوش‌ها را به میزان یک قاشق مرباخوری در یک لیوان آب جوش مانند چای دم کرده و همراه با نبات و عسل مصرف کنند.

این متخصص طب سنتی گفت: اگر افراد در طول روز استرس شدیدی دارند، می‌توانند از برخی نوشیدنی و عرقیات استفاده کنند. مثلاً شربت گلاب را با زعفران میل کنند یا شربت بیدمشک و بهار نارنج مصرف کنند.

منبع:salamatnews