ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توهین به اسطوره استقلال تکذیب شد


مسئولان تراکتور ضمن تکذیب شایعه به انتشار برخی اخبار واکنش نشان دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان: مسئولان تراکتورسازی در پی خبرهایی مبنی بر توهین تماشاگران به پورحیدری ضمن تکذیب این خبر، به شدت واکنش نشان دادند.

شهریاری در خصوص انتشار این خبر  اظهار کرد: من مدتی بوده که در ورزشگاه حضور دارم و تاکنون هیچ حرف یا توهینی نشنیده ام.
 
وی ادامه داد: من به شدت این موضوع را تکذیب می کنم و از برخی دوستان گله مندم. در واقع مردم ایران برای بیماران و بستری شده های بیمارستان دعا می کنند و این موضوع با خوی نیکوی مردم ایران منافات دارد.

شهریاری یاد آور شد: حدود 150 هوادار در ورزشگاه حضور دارند و تک تک بازیکنان تراکتور را تشویق می کنند.


ویدیو مرتبط :
تکذیب دانشمند( من توهین نکردم )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بدترین توهین‌ها را هواداران استقلال داشتند



 

بدترین توهین‌ها را هواداران استقلال داشتند

 

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از برخورد قاطع این کمیته با شعارهای تماشاگران، برخورد بعضی بازیکنان، مصاحبه‌ها و... در داربی دیروز سرخابی‌ها خبر داد و گفت: طبق آنچه ما دیدیم اتفاقا بیشترین و بدترین اهانت‌ها در داربی دیروز را هواداران استقلال انجام دادند.

اسماعیل حسن‌زاده درباره اینکه آیا تخلفات انضباطی هواداران در داربی روز گذشته (جمعه) پرسپولیس و استقلال و بویژه توهین‌هایی که طرفداران پرسپولیس علیه سرمربی و بعضی از بازیکنان این تیم سر دادند، محرومیت‌هایی را در پی خواهد داشت، اظهار کرد: اتفاقا از نظر ما تماشاگران استقلال بیشترین و بدترین اهانت‌ها را انجام دادند. آنها از دقیقه اول مسابقه با تشویق "علی دایی" قصد داشتند حمید استیلی سرمربی پرسپولیس را تحقیر کنند که این اقدام بسیار زشت و ناپسندی است.

وی افزود: شاید خیلی‌ها فکر کنند هواداران پرسپولیس بیشترین اهانت‌ها را داشتند در حالی که این طور نبود. اگر فیلم بازی را نگاه کنید، اولین حرف زشت از سوی هواداران آبی‌ها بیان شد. اولین پرتاب شی مربوط به هواداران قرمزها بود. همانطور که گفتم زشت‌ترین شعارها برای تماشاگران استقلال بود که می‌خواستند استیلی را از ابتدا تا انتهای مسابقه تحقیر کنند. البته آن رفتاری که قرمزها انجام دادند هم مشخص و مثبوت است.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: از نگاه فوتبالی ممکن است عده‌ای در چنین مسابقات حساسی شیطنت‌هایی انجام دهند که خیلی‌ها بگویند طبیعی است و جا دارد که بعضا شاهد اتفاقاتی از این دست باشیم اما کمیته انضباطی با بررسی و رسیدگی دقیق به این رفتارها، برخوردهای لازم را خواهد داشت.

رییس کمیته انضباطی در پاسخ به این سوال که آیا رفتار علی کریمی در قبال عزیزالله محمدی رییس سازمان لیگ و مصاحبه‌ای که علیه او انجام داد، محرومیتی را برای وی در بر خواهد داشت، به ایسنا گفت: مطمئنا ماجرای دیروز به همراه رفتار تماشاگران، بعضی از بازیکنان، مصاحبه‌ها و... احکام انضباطی جدی را دربر خواهد داشت. علاوه بر تصویرها و مکتوباتی که رسانه‌ها شکار کردند، یکسری چیزهای دیگری بنده دیدم که عده‌ای ندیده باشند و منتظر گزارش جامع ناظرمسابقه هم هستیم تا پس از بررسی‌های کافی، آرای لازم را در کوتاه‌ترین زمان صادر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در سایر مسابقاتی که روز گذشته در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد، یکسری اتفاقات انضباطی کوچکی هم رخ داده که آنها را هم پس از بررسی گزارش ناظران، مستندات و تصویرهایی که به کمیته می‌رسد، رسیدگی خواهیم کرد.