ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توماس مولر قهرمان گلف شد +عکس


مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان که می‌خواهد با بایرن چهارمین قهرمانی پیاپی را کسب کند،‌ قهرمان گلف شد.

خبرگزاری فارس: توماس مولر که روز گذشته در مصاحبه‌ایی اظهارکرد درتدارک کسب چهارمین مقام قهرمانی متوالی با بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا است، او در ایام تعطیلات تابستانی فرصت پیدا کرد در رشته گلف فعالیت کند.

مهاجم 25 ساله مونیخی‌ها در پیکارهای گلفی که باشگاه مونیخی «ریدهوف»‌برگزار کرد، حضوریافت. وی حتی با اولیور بیرهوف،‌مدیر ورزشی تیم ملی آلمان و فیلیپ لام، هم‌تیمی‌اش در بایرن، رقابت کرد.

توماس مولر قهرمان گلف شد +عکس

توماس مولر قهرمان گلف شد +عکس


ویدیو مرتبط :
گلف بازی دیدنی و جالب توماس مولر (مهاجم بایرن مونیخ)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار وفاداری توماس مولر به بایرن (عکس)



چندی است که اخباری مبنی بر علاقه لوئیز فان‌خال ،سرمربی سابق بایرن و فعلی منچستر یونایتد، به بردن مولر و شواین‌اشتایگر به لیگ جزیره به گوش می‌رشد.

توماس مولر به سبک و سیاق خودش به این شایعات واکنش نشان داد. این بازیکن که خانواده و اجدادش هم اهل باواریا بوده‌اند، با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود، موضع خودش را نسبت به این شایعات مشخص کرد و نوشت:" من اینجا متولد شده‌ام؛ اینجا بزرگ شده‌ام؛ و همینجا هم به پایان خواهم رسید! سوگند می‌خورم که به بایرن وفادارم."

 

اخبار,اخبار,ورزشی, توماس مولر

 

اخبار ورزشی - ورزش سه