ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توقف وایت‌کپس در حضور کامل بیت‌آشور


تیم فوتبال ونکوور وایت‌کپس در دیداری که مدافع تیم ملی کشورمان را ۹۰ دقیقه کامل در اختیار داشت با یک امتیاز از خانه سالت‌لِیک خارج شد.

تسنیم: تیم فوتبال ونکوور وایت‌کپس در دیداری که مدافع تیم ملی کشورمان را ۹۰ دقیقه کامل در اختیار داشت با یک امتیاز از خانه سالت‌لِیک خارج شد.

در چارچوب هفته نوزدهم کنفرانس غرب لیگ حرفه‌ای فوتبال باشگاه‌های آمریکا (MLS) بامداد امروز (یکشنبه) تیم فوتبال ونکوور وایت‌کپس کانادا به دیدار میزبان خود، رئال‌ سالت‌لِیک رفت.

وایت‌کپس که در این بازی استیون بیت‌آشور، مدافع ایرانی خود را 90 دقیقه در اختیار داشت مقابل میزبان خود با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد. در این دیدار برای وایت‌کپس درن ماتوکس (73 - پنالتی) و برای رئال‌ سالت‌لِیک نیز ژائو پلاتا (81) گلزنی کردند.

یاران بیت‌آشور با این تساوی 27 امتیازی شدند و تغییری در جایگاه ششمی‌شان به وجود نیامد. رئال‌ سالت‌لِیک نیز 29 امتیازی شد و همچنان در مکان سوم جدول 9 تیمی کنفرانس غرب MLS باقی ماند.


ویدیو مرتبط :
هایلایت لیگ آمریکا : گلکسی 0 - 1 وایت کپس(تیم بیت آشور)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبریک «وایت‌ کپس» به بیت‌ آشور


سایت تیم فوتبال وایت‌کپس ونکوور به مهرداد بیت آشور برای حضور در جام جهانی 2014 تبریک گفت.

خبرگزاری ایسنا: سایت تیم فوتبال وایت‌کپس ونکوور به مهرداد بیت آشور برای حضور در جام جهانی 2014 تبریک گفت.

مهرداد بیت‌آشور مدافع ایرانی وایت‌کپس ونکوور یکی از بازیکنان دعوت شده کارلوس کی روش به تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی 2014 است.

سایت باشگاه ونکوور وایت‌کپس که بدون مدافع ایرانی خود بازی های خود را ادامه می دهد با اعلام حضور این بازیکن در جام جهانی به او تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد.

ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی 2014 باید برابر نیجریه دیدار کند.