ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توقف میلان 10 نفره مقابل امپولی


میلان در هفته بیست و سوم کالچو درحالی که دروازه‌بان خود را از دست داده بود مقابل امپولی متوقف شد.

خبرگزاری فارس: در ادامه دیدارهای هفته بیست و سوم سری A ایتالیا میلان در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان امپولی بود و به تساوی یک بر یک رسید.

گل‌های این دیدار را دسترو در دقیقه 40 برای میلان و ماکارونه 68 برای امپولی به ثمر رساندند.

ضمن اینکه در این دیدار شاگردان پیپو اینزاگی در دقیقه 83 با اخراج دیگو لوپز 10 نفره شدند.

میلان با این تساوی 30 امتیازی شد و امپولی هم 24 امتیازی شد.


ویدیو مرتبط :
میلان به لاتزیو 10 نفره رحم نکرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میلان صفر – اینتر1؛برد 10 نفره



میلان صفر – اینتر1؛برد 10 نفره / استراماچونی قهرمان مادونینا

اینتر میلان از دقیقه 48 با اخراج ناگاموتو 10 نفره مقابل میلان بازی کرد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل – دربی دلا مادونینا با تنها گل والتر ساموئل به سود اینتر به پایان رسید.

ساموئل در یکی از اولین حملات تیمش در همان دقیقه 4 سانتر استبان کامبیاسو را به گل تبدیل کرد. ضربه ایستگاهی کامبیاسو از کریستین آبیاتی گذشت و ساموئل که در تیر دورتر منتظر توپ بود آن را از زاویه‌ای بسته به گل تبدیل کرد.

مردان آندره‌آ استراماچونی در دقیقه 48 ده‌نفره شدند اما در نهایت هر سه امتیاز را گرفتند.

اینتر می‌خواست دوباره فاصله با یوونتوس را به چهار امتیاز برساند و این‌گونه هم شد.

دیه‌گو میلیتو می‌توانست اندکی بعد فاصله را دوبرابر کند اما نتوانست روی دفع ناقص آبیاتی گل‌زنی کند و خود آبیاتی اشتباهش را جبران کرد.

میلان که بویان را در خط حمله داشت بیشتر به دنبال ایجاد موقعیت از فاصله‌های دور بود. یک بار شوت ریکاردو مونتولیوو را سمیر هاندانوویچ دفع کرد و یک بار هم کوین پرینس بواتنگ توپ را از دفاع اینتر ربود اما نتوانست فرصت عالی‌اش را به گل تبدیل کند.

در اواخر نیمه اول بود که مشت هاندانوویچ مقابل پای مونتولیوو افتاد و او توپ را وارد دروازه اینتر کرد. اما داور گل را به دلیل خطای جزئی مونتولیوو روی هاندانوویچ مردود اعلام کرد.

اینتر در دقیقه 48 ده‌نفره شد. یوتو ناگاتومو به دلیل خطای هند بیهوده‌ای که در مرکز میدان انجام داد با کارت زرد دوم اخراج شد. البته داور در دادن کارت زرد سخت‌گیری کرد.

میلان سپس کنترل بازی را در دست گرفت، هرچند که نمی‌توانست موقعیت خوب چندانی بسازد. چند بار مونتولیوو از راه دور شوت زد و بویان هم فرصت‌هایی داشت. یک بار هم در دقیقه 75 بود که سانتر عالی روبینیو داشت روی پای جیامپائولو پاتزینی می‌نشست که این مهاجم سابق اینتر با ان که خودش را پرتاب کرد اما نتوانست توپ را به گل تبدیل کند.

در نهایت اینتر با درخشش هاندانوویچ توانست سه امتیاز حساس این مسابقه را بگیرد و 15 امتیازی شود. آنها هفت بازی انجام داده‌اند. میلان هم در میانه‌های جدول ماند. این چهارمین شکست آنها در طول این هفت هفته بود./گل