ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توقف طولانی بازی به دلیل مصدومیت کریمی


تماشاگران استقلال اهواز بعد از دریافت گل دوم تیم‌‌شان اعتراض خود را با پرتاب بطری به داخل زمین نشان دادند.

خبرگزاری فارس: دیدار تیم های استقلال اهواز و استقلال تهران با نتیجه 2 بر یک تا دقایق پایانی بازی به سود نماینده تهران، در جریان است.

* بعد از گل دوم استقلال تهران تماشاگران اهوازی با پرتاب بطری به داخل زمین اعتراض خود را نشان دادند.

* بازیکنان استقلال تهران بعد از گل‌زنی خوشحالی زیادی از خود نشان دادند.

* نظری بعد از کارت زرد دوم و اخراج از زمین به شدت به داور به این موضوع اعتراض کرد. وی بعد از اخراج روی نیمکت نشست، اما بعد از گل استقلال تهران جلال مرادی این بازیکن را به سمت رختکن هدایت کرد.

* بازیکنان استقلال اهواز اعتقاد داشتند گل استقلال تهران از روی خطا انجام شده است.

* بختیار‌ی زاده سرمربی تیم استقلال اهواز بعد از گل‌زنی استقلال به شدت به کمک‌داور اعتراض کرد که جلال مرادی از او خواست به سمت نیمکت تیمش برود.

* بعد از مصدومیت نظری درحالی که 5 دقیقه وقت تلف‌شده اعلام شده بود، ‌اما زمان زیادی بازی متوقف شد تا این دروازه‌بان درمان شود.

* بازیکنان استقلال اهواز بعد از پایان بازی توسط ناظر به رختکن فرستاده شدند.

* پرویز مظلومی با پایان مسابقه امشب خوشحالی عجیبی را از خود نشان داد.

* ابراهیم تهامی با دست بانداژشده به سمت داور رفت و از او تشکر کرد و از بازیکنان استقلال اهواز خواست آرامش خود را حفظ کنند.

* بازیکنان استقلال تهران به سمت تماشاگران اهوازی رفتند و همچنین با یک هوادار اهوازی که روی ویلچر نشسته بود، عکس یادگاری انداختند.


ویدیو مرتبط :
توقف بازی به دلیل استفاده بازیکنان نفت از GPS

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس از سد ملوان گذشت/گل‌محمدی: کریمی از ترس مصدومیت بازی نکرد



لیگ برتر فوتبا,اخبار ورزشی جدید

هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس از سد ملوان گذشت

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ادامه رقابت های هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال، با یک گل ملوان بندرانزلی را شکست داد و 50 امتیازی شد.

دراین دیدار که درورزشگاه آزادی تهران جریان داشت تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه یک برصفر مقابل تیم ملوان به برتری رسید.

به گزارش ایرنا، تنها گل این بازی را کریم انصاری فرد دردقیقه 56 به ثمر رساند و هر سه امتیاز این بازی را برای تیمش به ارمغان آورد.

نیمه نخست این دیدار بسیار کسل کننده بود و خطر جدی دروازه های دو تیم را تهدید نکرد.

در این نیمه دروازه بانان دو تیم کم کارترین بازیکنان زمین بودند و به همین سبب هواداران بازی خوبی را از دو تیم مشاهده نکردند.

یحیی گل محمدی که از نتیجه تساوی ناراضی بود با آغاز نیمه دوم هادی نوروزی و ولاتکو را به زمین فرستاد تا از یک سو وسط میدان را از تیم ملوان بگیرد و از سوی دیگر خط حمله خود را تقویت کند این تغییرات سرانجام در دقیقه 56 نتیجه داد و کریم انصاری فرد روی پاس عمقی محمد نوری در محوطه جریمه ملوان در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک ضربه بغل پا دروازه تیم ملوان را باز کرد.

درادامه دو تیم حملاتی برروی دروازه یکدیگر داشتند اما این حملات نتیجه ای در بر نداشت.

پرسپولیس با کسب هر سه امتیاز این دیدار 50 امتیازی شد و همچنان دررده ششم باقی ماند.

احمد صالحی قضاوت این بازی را برعهده داشت او به عادل کلاه کج،رضا حقیقی و امیر حسین فشنگچی ازتیم پرسپولیس و پژمان نوری و جواد شیرزاد از تیم ملوان کارت زرد نشان داد و آنان را جریمه کرد./ایرنا

در مورد قهر قاضی تصمیم‌گیری می‌کنیم/ملوان در لاک دفاعی بود

گل‌محمدی: کریمی از ترس مصدومیت بازی نکرد/ می‌خواهد با قدرت مقابل سپاهان حاضر شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی کریمی مقابل ملوان به دلیل ترس از مصدومیت بازی نکرد.

به گزارش خبرگزاری فارس یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل ملوان در خصوص این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم ولی در نیمه اول حریف کاملاً در لاک دفاعی فرو رفته بود و به خاطر وقفه‌ای که در مسابقات ایجاد شد شرایط چندان خوبی نداشتیم اما در بین دو نیمه با ایجاد تغییرات بر بازی مسلط شدیم.

وی در خصوص هادی نوروزی و بازگشت او به ترکیب پرسپولیس گفت: او شرایط حساسی داشت و ما هم می‌خواستیم از تمام داشته‌هایمان استفاده کنیم به همین خاطر نورزی هم مدیریت خوبی داشت و از بازیکنان تأثیرگذار بود.

گل‌محمدی در خصوص محمد قاضی و قهر او در بین دو نیمه گفت: من از این موضوع اطلاع نداشتم و تازه به من گفتند که او ورزشگاه را ترک کرده است اما حتماً این موضوع را بررسی می‌کنم.

وی در خصوص اینکه قاضی گفته است سال بعد در پرسپولیس نمی‌ماند، گفت: هر بازیکنی مختار است تیم ‌فصل بعد خود را انتخاب کند اینکه چه کسی در تیم بازی کند مسئولیتش بر عهده من است ولی ما امروز پنج شش مصدوم داشتیم و قاضی درست می‌گویید که قرار بود با سیستم دیگر به زمین می‌رویم اما به یکباره سیستم ما تغییر کرد و مجبور بودیم که این کار را انجام دهیم، بازیکن اگر توانایی داشته باشد باید خودش را توجیه کند و قاضی هم بازیکن با شخصیتی است اما باید قبول کنیم که او اشتباه کرده و در خصوص وی تصمیم خواهیم گرفت.

گل‌محمدی در خصوص غیبت علی کریمی در مسابقه امروز گفت: ما امیدوار بودیم او نیم ساعت برای ما بازی کند ولی وقتی با او صحبت کردیم او گفت که می‌ترسد مصدوم شود و به همین خاطر ترجیح داد که در بازی امروز نباشد و قصد دارد با قدرت مقابل سپاهان به میدان برود.

خبرنگاری گفت که چرا پرسپولیس در نیمه دوم افت می‌کند و نگران بازی با سپاهان نیستند که گل‌محمدی پاسخ داد: سؤال، سؤال خوبی بود ما همیشه در نیمه اول خوب بودیم اما چند بازی است که نیمه دوم ضعیف می‌شویم، قبول کنید که از شرایط مسابقه دور بودیم و دست‌مان هم بسته بود، هماهنگی نداشتیم ولی از یک طرف بحث انگیزه وجود دارد چون نه قهرمان می‌شویم و نه سقوط می‌کنیم به همین دلیل چون مسابقات تشریفاتی است انگیزه بازیکنان کم می‌شود.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا استقبال کم تماشاگران باعث نگرانی او برای دیدار هفته آینده نمی‌شود، گفت: بازی حساس نبود و تماشاگر کمی آمد اما هفته آینده مطمئناً حضور تماشاگران پررنگ‌تر خواهد بود./فارس