ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توقف بارسلونا در شب گلزنی نكونام



 

توقف بارسلونا در شب گلزنی نكونام

 

 در مهمترین‌ بازی‌های شب گذشته بارسلونا در آندلوس متوقف شد و جواد نكونام برای تیمش گلزنی كرد.

فارس: بارسلونا در خانه سویا تن به تساوی یك بر یك داد. بوخان كركیچ در دقیقه 29 گل بارسا را به ثمر رساند. سویا بازی زیبایی انجام داد و بارسلونا به شدت پس از گل كركیچ تحت فشار قرار گرفت.

درخشش نگردو، ناواس، راكیتیچ و كانوته جای خالی فابیانو را به راحتی پر و تیكی‌تاكا بارسلونا را تخریب كرده بود.

خسوس ناواس در دقیقه 48 گل تساوی را به ثمر رساند.

بارسلونا با این تساوی تنها یك امتیاز از هفته بیست و هشتم كسب كرد و با 75 امتیاز بالای سر رئال مادرید 70 امتیازی ایستاد.

در دیگر بازی مهم شب گذشته، اوساسونا با نتیجه 3 بر یك برابر رئال ساراگوسا به برتری دست یافت.

در این دیدار جواد نكونام درخشش داشت و پس از گل دقیقه 20 كیكه سولا، در دقیقه 24 و از روی نقطه پنالتی گلزنی كرد.

سوریانو در دقیقه 50 سومین گل اوساسونا را نیز ثبت كرد و تك گل راسینگ سانتاندر را نیز روسنبرگ در دقیقه 52 به ثمر رساند.

اوساسونا از دقیقه 75 بازی با اخراج سوریانو 10 نفره به كار خود ادامه داد.

نتایج سایر بازی‌های شب گذشته از لالیگا:

اسپانیول 2 - دپورتیوولاكرونیا صفر

گل‌ها: آلونسو 62 و وردو 81

لوانته یك - رئال مایوركا یك

گل‌ها: خوانلو 37 برای لوانته و ایوان رامیس 60 برای رئال مایوركا

رئال سوسیه‌داد صفر - مالاگا 2

گل‌ها: دودا 25 و روندون 58

ویارئال یك - اسپورتینگ خیخون یك

گل‌ها: گیسپه روسی 29 برای ویارئال و دیه‌گو كاسترو خیمنس (پنالتی 90).... /تحلیل:عصر ایران


ویدیو مرتبط :
تساوی بارسلونا با گلزنی نیمار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گلزنی بیل در شب توقف کهکشانی‌ها



بارسلونا,رئال مادرید

گلزنی بیل در شب توقف کهکشانی‌ها/ بارسا در آخرین ثانیه‌ها از تساوی گریخت

هفته‌ چهارم رقابت‌های لیگا با پیروزی بارسلونا و توقف رئال مادرید با گلزنی گرت بیل آغاز شد.

به گزارش ایسنا، بارسلونا در هفته‌ چهارم رقابت‌های لیگا موفق شد به روند پیروزی‌های خود در این فصل ادامه دهد. آبی‌اناری‌ در دیداری سخت در ورزشگاه نوکمپ موفق شد سویا را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

در این دیدار بارسلونایی‌ها توپ و میدان را خیلی زود در دست گرفتند، شوت پای چپ نیمار در دقایق ابتدایی مسابقه که روی پاس آندرس اینیستا زده شد از جمله اتفاقات خطرناک این مسابقه در دقایق نخست بود.

در دقیقه‌ 15 جوردی آلبا ، مدافع بارسلونا به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند و خیلی زود جایش را به آدریانو داد. در ادامه همکاری لیونل مسی و نیمار منجر به ایجاد چند موقعیت گل برای میزبان شد که هر دفعه فرصت آبی اناری‌ها از دست رفت.

بارسلونا در نهایت در دقیقه‌ 36 به گل نخست این دیدار دست یافت. این بار سانتر زیبای آدریانو به دنی آلوس رسید تا مدافع برزیلی گل نخست بازی را به ثمر برساند تا نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود بارسلونا به پایان برسد.

در نیمه دوم سویا به خود آمد و موفق شد چندین بار روی دروازه‌ بارسلونا خطرساز شود، اما بارسلونایی‌ها توانستند در دقیقه‌ 75 گل دوم بازی را به ثمر برسانند. شوت پای چپ لیونل مسی روی پاس نیمار گل دوم بارسلونا را در این دیدار ثبت کرد، در حالی که پنج دقیقه‌ بعد سویا موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ایوان راکیتیچ در دقیقه‌ 80 موفق شد از روی یک ضد حمله سریع دروازه‌ بارسلونا را باز کند. بارسلونا در دقیقه‌ 90 گل دوم را دریافت کرد و این بار کرنر ، ایوان راکیتیچ را کوکه وارد دروازه‌ ویکتور والدس کرد تا بازی به تساوی برسد.

در حالی که همه منتظر سوت پایان مسابقه بودند، بارسلونایی‌ها در دقیقه‌ 94 به گل سوم در این دیدار رسیدند. حرکت لیونل مسی در این صحنه و پاس او به آلکسیس سانچس باعث شد تا این مهاجم شیلیایی دروازه‌ سویا را باز کند؛ گلی که با اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی سویا قرار گرفت. آنها معتقد بودند که در این صحنه لیونل مسی روی بازیکن آنها خطا کرده است.

رئال مادرید در دیگر دیدار برابر تیم تازه صعود کرده ویارئال قرار گرفت و در پایان با تساوی دو بر دو متوقف شد. کارلو آنچلوتی در این دیدار باز هم دیگو لوپز را به ایکر کاسیاس ترجیح داد. بازی با حملات متعادل دو تیم آغاز شد تا این که کانی در دقیقه‌ 21 توانست اولین گل مسابقه را به ثمر برساند.

رئالی‌ها که در این دیدار برای اولین بار به گرت بیل بازی داده بودند، سراپا حمله شدند،‌ اما چندین موقعیت گل از جمله ضربه سر سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو را دروازه‌بان ویارئال مهار کرد. مهمان در دقیقه‌ 38 توانست به گل نخست خود دست یابد. گرت بیل گران‌قیمت ترین بازیکن فوتبال جهان موفق شد پاس دانیل کارواخال را از فاصله نزدیک به گل نخست خود برای تیمش تبدیل کند و نیمه نخست با همین نتیجه‌ به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز با حالت متعادلی آغاز شد تا این که رئالی‌ها آنخل دی‌ماریا را به جای گرت بیل فرستاد. شوت پای راست کریستیانو رونالدو در دقیقه‌ 64 از روی ضد حمله باعث شد رئال مادرید به گل دوم دست یافت. ویارئال در دقیقه‌ 70 موفق شد گل تساوی مسابقه را به ثمر برساند. جیووانی دوس‌سانتوس مکزیکی موفق شد با پای چپ دروازه‌ دیگو لوپز را برای دومین بار باز کند و این بازی با تساوی دو بر دو به پایان برسد.
** سایر نتایج رقابت‌های لیگا به شرح زیر است:
* آتلتیکو مادرید 4 – آلمریا 2
* لوانته صفر –رئال سوسیداد صفر


در ادامه رقابت‌های لیگا امروز (یکشنبه) و امشب چهار دیدار برگزار می‌شود.

- یکشنبه
* گرانادا – اسپانیول
* ختافه – اوساسونا
* مالاگا – رایو وایکانو
* بتیس – والنسیا


- دوشنبه
* الچه – وایادولید
- سه‌شنبه
* آتلتیک بیلبائو – سلتاویگو

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگا تیم‌های آتلتیکو مادرید با 12 امتیاز صدرنشین است. بارسلونا با همین امتیاز و با تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار دارد. ویارئال و رئال مادرید هم با 10 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید در جایگاه چهارم قرار دارد. /ایسنا