ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توفیقی: شرایط استقلال اصلا خوب نیست


عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: امیدوارم مسئولان زودتر تصمیم بگیرند چرا که استقلال شرایط خوبی ندارد.

خبرگزاری فارس: پندار توفیقی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه در راستای واگذاری به بخش خصوصی گفت: قرار است شرایط دو باشگاه استقلال و پرسپولس توسط نصرالله سجادی تعیین تکلیف شود و قرار است ابتدا هیأت مدیره مشخص شود و سپس سرمربی تا بتوانیم تیم خوبی برای استقلال ببندیم.

وی در باره اینکه او از سمتش در باشگاه استقلال استعفا خواهد داد یا نه، گفت:‌منتظریم تا وضعیت استقلال مشخص شود تا ببنیم چه اتفاقی می‌افتد. البته وضعیت باشگاه استقلال توسط وزیر ورزش به نصرالله سجادی واگذار شده و باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در باره اینکه سال گذشته پرسپولیس شرایط فعلی استقلال را داشت و سال خوبی را پشت سر نگذاشت و آیا این اتفاق برای استقلال هم رخ خواهد داد، تصریح کرد: امیدوارم زودتر مسئولان تصمیم بگیرند چرا که استقلال شرایط خوبی ندارد.


ویدیو مرتبط :
سونیک:اصلا خوب نیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قائم مقام تیم استقلال خواهان نزدیك شدن پرسپولیس به شرایط خوب



 

قائم مقام تیم استقلال خواهان نزدیك شدن پرسپولیس به شرایط خوب

 

علی نظری جویباری، قائم مقام تیم استقلال، شرایط این تیم را ایده آل توصیف می کند، اما وی معتقد است برای طلبکارهای فصول گذشته بودجه لازم وجود ندارد و این اعضا باید بیشتر صبر داشته باشند.

جویباری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برای بازیکنان قدیمی تیم استقلال احترام خاصی قائل هستم اما این مسئله که پول ‌آنها را زودتر از بازیکنان فعلی تیم پرداخت کنیم بعید است و اتفاق نمی افتد.

وی افزود: بازیکنان قدیمی باید صبر بیشتری داشته باشند تا شرایط باشگاه ایده آل شود و پس از آن بدهی آنها را با وضعیت مناسب پرداخت کنیم.

جویباری تصریح کرد: استقلال شرایط خوبی در لیگ دارد ما درصد جدول حضور داریم وسعی داریم این شرایط را حفظ کنیم، برای رسیدن به این وضعیت به زمان بیشتری نیاز داریم و اگر قدیمی ها کمی صبرکنند همه چیز درست می شود.

وی اظهار داشت: به تیم های دیگر کار نداریم اما دوست داریم پرسپولیس که همیشه رقیب ماست با شرایط ایده آل روبه رو شود و دوران خوبش آغاز شود.