ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توفان یوونتوس پارما را برد!


یوونتوس در هفته یازدهم لیگ ایتالیا موفق شد برابر پارما جشنواره‌ای از گل به راه بیندازد. رم نیز در خانه موفق شد تورینو را با 3 گل بدرقه کند.

خبرگزاری ایسنا: هفته یازدهم لیگ ایتالیا با برگزاری 5 دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی یوونتوس در خانه پذیرای تیم پارما بود و در پایان صاحب یک نتیجه باورنکردنی شد و موفق شد حریفش را با نتیجه 7 بر صفر درهم بکوبد!

یوونتوس در این دیدار بدون آندره‌آ پیرلوی مصدوم پای به زمین مسابقه گذاشت و موفق شد خیلی زود ابتکار عمل را در دست بگیرد و دروازه حریف خود را باز کند. در این دیدار فرناندو یورنته، کارلوس توس و آلوارو موراتا هر کدام 2 بار و استفان لیخت‌اشتاینر سوئیسی یک بار گلزنی کردند تا یوونتوس با این برد پر گل حضورش را در صدر جدول این رقابت‌ها قطعی کند.

یوونتوس با این جشنواره گل، 28 امتیازی شد و در صدر جدول جایگاه خود را مستحکم‌تر کرد. پارما نیز با 6 امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

در دیگر دیدار مهم اینتر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا میزبان هلاس ورونا بود که این دیدار با تساوی 2 بر 2 دو تیم به پایان رسید. هر دو گل نراتزوری را مائورو ایکاردی به ثمر رساند. ضمن آنکه گری مدل هافبک شیلیایی اینتر در اواخر مسابقه از زمین اخراج شد. لوکا تونی و نیکولاس لوپس نیز برای تیم مهمان گلزنی کردند. البته اینتری‌ها خوش‌شانس بودند که این بازی با تساوی به پایان رسید چرا که هلاس در نیمه دوم یک ضربه پنالتی را از دست داد. لوکا تونی در دقیقه 52 یک ضربه پنالتی را از دست داد تا این دیدار برنده‌ای نداشته باشد.

رم نیز برای عقیب نماندن از یوونتوس موفق شد با 3 گل همشهری این تیم یعنی تورینو را شکست دهد. واسیلیس توروسیدیس در دقیقه 8 خیلی زود رم را پیش انداخت. در ادامه سیدو کیتا و آدام لیاییچ موفق شدند دیگر گل های جالوروسی را به ثمر برساند تا این تیم همچنان با 3 امتیاز کمتر نسبت به یوونتوس در رده دوم لیگ ایتالیا قرار بگیرد.

نتایج دیگر دیدارها به شرح زیر است :

امپولی 2-1 لاتزیو

کیه وو 1-1چزنا

پالرمو 1-1 اودینزه

کالیاری 1-1 جنوا


ویدیو مرتبط :
یوونتوس 2 : 1 پارما - هفته سی ام سری آ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برد پرگل یوونتوس و ناپولی مقابل حریفان/پیروزی پاری‌سن‌ژرمن در دقایق پایانی



رقابتهای لوشامپیونه فرانسه

هفته دوم سری آ ایتالیا
برد پرگل یوونتوس و ناپولی مقابل حریفان با گلزنی ته‌وز و هیگواین

تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود به پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در دو بازی از هفته دوم سری آ ایتالیا و در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود میزبان لاتزیو بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

برای یوونتوس ویدال در دقایق 14 و 27 و ووچینیچ دقیقه 49 و ته‌وز 78 گلزنی کردند و تک گل لاتزیو را نیز کلوزه در دقیقه 28 به ثمر رساند. کارلوس ته‌وز آرژانتینی تابستان امسال از منچستر سیتی راهی یوونتوس شده است.

در دیدار مهم دیگر تیم فوتبال ناپولی با سرمربی جدید خود رافا بنیتس موفق شد میزبان خود کیه‌وو را 4 بر 2 شکست دهد و شش امتیازی شده و صدرنشین باقی بماند.

برای ناپولی نیز همشیک 13 و 64، هیگواین 70 و خوزه کایخون 28 گلزنی کردند. هیگواین آرژانتینی و کایخون بازیکنان سال گذشته رئال مادرید بودند که تابستان امسال به ناپولی پیوستند.
یوونتوس نیز با برد شب گذشته شش امتیازی شد و در جایگاه دوم ایستاد.


هفته چهارم لوشامپیونه فرانسه
پیروزی پاری‌سن‌ژرمن در دقایق پایانی و شکست المپیک لیون

تیم فوتبال پاری سن ژرمن در یک دیدار خانگی مقابل گنگام به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته چهارم لوشامپیونه فرانسه هفت بازی برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی خود موفق شد در دقایق پایانی تیم فوتبال گنگام را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

رابیوت در دقیقه 1+90 و ایبراهیموویچ در دقیقه 3+90 برای میزبان گلزنی کردند.

در سایر دیدارها هم نتایج زیر به دست آمد:
اویان 2  المپیک لیون 1
باستیا 2  تولوز 1
لوریان 1  والنسین 0
ریمس 0  نانت 0
رن 0  لیل 0
سوشو 0  آژاکسیو