ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توضیح پلیس فتا درباره پرونده سوشا مکانی


رئیس پلیس فتای تهران گفت: هیچ پرونده‌ای در مورد شناسایی هکر 16 ساله عکس‌های خصوصی دروازه بان پرسپولیس در این پلیس تشکیل نشده و تاکنون پرونده‌ای نیز در این مورد به ما ارجاع نشده است.

خبرگزاری میزان: سرهنگ محمد مهدی کاکوان رئیس پلیس فتای تهران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: تاکنون هیچ پرونده ای در رابطه با شناسایی هکر 16 ساله عکس‌های سوشا مکانی به پلیس فتا ارجاع نشده است و ممکن است بر اساس اظهارات خود متهم در مرجع قضایی این موضوع مطرح شده باشد ما در پلیس فتا هیچ هکری را در رابطه با این پرونده تا به حال شناسایی نکردیم و اگر پرونده هکر 16 ساله به پلیس فتا ارجاع شود آن را پیگیری کرده و متهم را شناسایی و دستگیر می‌کنیم.

وی ادامه داد: ممکن است موضوع هکر 16 ساله ای که گفته می‌شود تلگرام مکانی را هک کرده است در دادسرا مطرح شده باشد و پرونده آن در جایی دیگر درحال رسیدگی باشد.

گفتنی است؛ پس از انتشار عکس‌های خصوصی دروازه بان پرسپولیس او با انشتار بیانیه ای در اینتساگرام خود مدعی شده بود موضوع را از طریق پلیس فتا پیگیری می کند که مشخص شد سوشا مکانی حتی در این پلیس شکایت هم نکرده است.


ویدیو مرتبط :
توضیح پلیس فتا درباره اختلالات اخیر اینترنتی و حمله سایبری به شبکه اینترنتی کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرونده «سوشا مکانی» به پلیس فتا ارجاع نشده است



اخبار,اخبارورزشی, پرونده سوشا مکانی

رییس پلیس فتای تهران بزرگ اعلام کرد که پرونده «سوشا مکانی» به پلیس فتا ارجاع نشده است.

سرهنگ محمدمهدی کاکوان در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره برخی خبرهای منتسب به او درباره جزئیات پرونده سوشا مکانی، اظهار کرد: این پرونده ارتباطی به پلیس فتا ندارد و از همان ابتدا نیز ماجرای این فرد به پلیس فتای تهران بزرگ ارجاع داده نشد.

وی با بیان اینکه مقام قضایی رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داده، خاطرنشان کرد: ممکن است مقام قضایی نیز پیگیری آن را به بخش دیگری در پلیس واگذار کرده باشد اما همان‌طور که گفتم این پرونده به پلیس فتای تهران بزرگ ارجاع نشده و ما از همان روز نخست نیز اطلاعی از جزئیات آن نداشتیم.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ اضافه کرد: بنابرین لازم است تاکید کنم آنچه که در برخی از رسانه‌ها و مطبوعات از قول بنده درباره جزئیات این پرونده یا ماجرای هکر 16 ساله‌ای که گوشی این بازیکن فوتبال را هک کرده منتشر شده است کذب بوده و مورد تایید نیست.

 

 اخبار  ورزشی  -  ایسنا