ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توضیح رحمتی درمورد تمدید قراردادش


دروازه‌بان استقلال گفت: صداقت و سلامت مجموعه مدیریتی باشگاه استقلال در فصل جاری در تصمیم گیری من برای تمدید زودهنگام قرادادم نقش کلیدی داشت.

نسیم: سید مهدی رحمتی پس از تمدید قرارداد با باشگاه استقلال گفت: هفته ها بود که شما از راههای مختلف ارتباطی از من می خواستید که فصل بعد هم در استقلال بمانم و یا قراردادم را با این تیم تمدید کنم. کمتر فرصت پیش آمد تا با هم درباره این موضوع صحبت کنیم اما اکنون زمان آن فرا رسیده که با افتخار و احترام اعلام کنم به خواسته تک تک شما عزیزان عمل کردم و با تمدید قرارداد سه ساله همچنان در خدمت هواداران بی شمار استقلال خواهم بود.

وی تاکید کرد: همچنین، صداقت و سلامت مجموعه مدیریتی باشگاه استقلال در فصل جاری در تصمیم گیری من برای تمدید زودهنگام قرادادم نقش کلیدی داشت.

رحمتی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همه هواداران استقلال در سراسر دنیا که به من همیشه لطف داشتند گفت: به طور ویژه از حسن نظر آقای بهرام افشارزاده نیز سپاسگزارم.


ویدیو مرتبط :
صحبت شواینی باهوادارن درخصوص تمدید قراردادش درسال2010

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهدی رحمتی قراردادش را با تیم استقلال تمدید کرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مهدی رحمتی قراردادش را با تیم استقلال تمدید کرد

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان فصل گذشته استقلال قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

 سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان فصل گذشته استقلال که با پیشنهاداتی از سوی باشگاههای مختلف و به خصوص مس کرمان مواجه بود قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با آبی‌پوشان پایتخت تمدید کرد.

این دروازه‌بان در جلسه‌ای به همراه مدیر برنامه‌های خود با حضور فتح‌الله‌زاده و علی امیری شرکت کرد و در نهایت با مسئولان تیم استقلال به توافق رسید تا فصل آینده را با پیراهن این تیم به میدان برود.

مسئولان تیم استقلال تاکنون قرارداد میلاد میداودی، آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده، کیانوش رحمتی، پژمان منتظری و سیدمهدی رحمتی را تمدید کرده اند.

این تیم میثم بائو، هاشم بیگ‌زاده، امین منوچهری، امیرحسین صادقی، سیاوش اکبرپور و قاسم دهنوی را به خدمت گرفته است./فارس