ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توضیحات نهاوندیان در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال

 

اخبار ورزشی - نهاوندیان:دولت وضعیت تیم ملی فوتبال را پیگیری می کنند

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه نباید اجازه دهیم حاشیه های کم اهمیت موجب تخریب روحیه تیم ملی و از بین رفتن نشاط در بین بازیکنان و کادر فنی شود، گفت: رییس جمهوری و دولت مجدانه وضعیت تیم ملی را پیگیری می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «محمد نهاوندیان» در جلسه ای با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و معاونین آنان به بررسی آخرین وضعیت آمادگی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال در برزیل پرداخت.

رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به عزم همگانی دولت و ملت برای پشتیبانی و حمایت از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای حضور موفق در مسابقات جام جهانی فوتبال برزیل، افزود: تا زمان اعزام این تیم به برزیل مسوولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال به صورت هفتگی شرایط آمادگی این تیم را به دفتر رییس جمهور گزارش کنند.

نهاوندیان هم چنین بر ضرورت تلاش مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدارسیون فوتبال در جهت حل مشکلات، رفع حاشیه ها و از بین بردن دغدغه های کادر فنی و اعضای تیم ملی فوتبال تاکید کرد.

وی در این جلسه با بیان اینکه دولت و ملت ایران خواهان موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی هستند، تاکید کرد: باید همگان از تیم ملی حمایت و پشتیبانی کرده و تلاش کنیم تا مشکلات این تیم هر چه سریعتر مرتفع شود.

نهاوندیان با اشاره به اهتمام دولت در جهت حل مشکلات تیم ملی تصریح کرد: موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در عرصه بزرگ بین المللی رقابت های جام جهانی آرزوی دولت و ملت ایران است.

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از هیچ کمک و حمایتی در جهت موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل فروگذار نخواهد کرد، گفت: مسئولان ذیربط باید تمامی پشتیبانی های فنی ، مالی و تدارکاتی این تیم را مهیا کنند، به گونه ای که تیم ملی فوتبال ایران هیچ گونه دغدغه ای در زمینه امکانات و پشتیبانی ها نداشته باشد.

نهاوندیان با اشاره به ضرورت اطلاع افکار عمومی از وضعیت تیم ملی کشورمان بر حمایت تمامی رسانه ها به خصوص رسانه ملی به عنوان یار دوازدهم از این تیم تاکید و همگان را به تلاش در جهت تقویت روحیه تیم ملی فوتبال کشور تشویق کرد.

** تشکیل ستاد ملی هماهنگی و حمایت از تیم ملی فوتبال
محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز در این جلسه ضمن بیان گزارشی از وضعیت آماده سازی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای حضور در رقابت های جام جهانی فوتبال در برزیل از تشکیل ستاد ملی هماهنگی و حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در وزارت ورزش و جوانان برای پشتیبانی و تامین امکانات مورد نیاز این تیم خبر داد و گفت: امروز همه ارکان وزارت ورزش و جوانان برای تدارک مفید و موثر تیم ملی فوتبال ایران بسیج شده اند.

گودرزی افزود: تیم ملی فوتبال ایران در این زمان برای ورزش ما اولویتی غیرقابل انکار است و به رغم برخی محدودیتهای مالی ، هر گونه حمایتی از تیم ملی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است و امیدوارم در جام جهانی برزیل بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، شایستگی های فوتبال ایران را همراه با فرهنگ و منش پهلوانی ایرانیان به نمایش بگذارند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه جام جهانی یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان است، با برشمردن اثرات مثبت اجتماعی این رقابت ها در کاهش بزه های اجتماعی، تصریح کرد : دراین مدت همه قومیت ها و همه سلایق گردهم می آیند و از زیبایی های این مسابقات که حاصل تلاش جمعی تمامی مجموعه فعال در عرصه ورزش است استفاده می برند. باید برای این موضوع فرهنگی – ورزشی در جهت معرفی شایسته هویت ایرانی ، سیاست ، فرهنگ و توسعه یافتگی اجتماعی کشورمان در نزد جهانیان برنامه داشته باشیم و حرکت ما در وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال توجه به همه جوانب بوده است.

**جام جهانی فرصتی برای همبستگی ملی
در این جلسه همچنین کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال به تشریح روند اردوهای تیم ملی فوتبال ایران در کشورهای آفریقا و اتریش پرداخت و خواستار حمایت دولت از این تیم در جهت رفع مشکلات موجود در مسیر آمادگی حداکثری برای حضور در رقابت های جام جهانی شد.

کفاشیان گفت: انتظار مردم از تیم ملی در جام جهانی منطقی است و مجموعه کادر فنی و بازیکنان تیم ملی برای موفقیت و سربلندی نام ایران در جام جهانی تمامی تلاش خود را به کار می گیرند .

رئیس فدراسیون فوتبال افزود : مجموعه مدیریت کشور باید با حمایت های معنوی و مادی از فرصت جام جهانی برای افزایش همبستگی ملی و معرفی فرهنگ ، تاریخ ، سیاست و اخلاق خود به دیگران استفاده کند. 

اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات مدیر تیم ملی درباره وضعیت دو سرباز ایران



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پیروانی

 مدیر تیم ملی فوتبال ایران با قدردانی از همکاری‌های گذشته‌ ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت امیدوار است وضعیت رحمانی ورفیعی مشخص شود.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت؛ افشین پیروانی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری‌های ستاد کل نیروهای مسلح، درباره قرار گرفتن نام بختیار رحمانی و سروش رفیعی در لیست تیم ملی گفت: «قطعا با همدلی و تعامل می‌توان راحت‌تر در راه رسیدن به هدف اصلی فوتبال ایران که همان صعود تیم ملی به روسیه و خوشحالی دل ملت بزرگ ایران است، گام برداشت.

 

احترام به قوانین و اصول نظام وظیفه باید سرلوحه کار همه باشد و با همین اعتقاد تیم ملی به قوانین نظام وظیفه و ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی احترام می‌گذارد. امیدوار هستیم با مشخص شدن وضعیت این دو بازیکن، تیم ملی بتواند از خدمات آنها با پیراهن مقدس ایران همچون حضور فعال آنها در تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بهره ببرد.»