ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توضیحات طاهری درباره شروط برانکو برای تمدید و بازداشت مدیر سابق پرسپولیس



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,طاهری

20 میلیارد درآمدزایی کردیم؛
توضیحات طاهری درباره شروط برانکو برای تمدید و بازداشت مدیر سابق پرسپولیس

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: «از اول سال تا به الان چیزی بالغ بر 20 میلیارد تومان کسب درآمد کرده‌ایم که از این مقدار حدود 14 میلیارد مربوط به سامانه هواداری می‌شود.»

 علی اکبر طاهری درباره بحث تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ و همین طور بدهی‌های باشگاه پر‌سپولیس صحبت کرد.

او می‌گوید چند ماه است که هم برانکو و هم باشگاه هر دو موافق همکاری با هم هستند، اما فرصتی برای انجام ریز مذاکرات وجود نداشت.

در ادامه صحبت های طاهری را می‌خوانید:

* ابتدا درباره تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ صحبت کنید. قرارداد این مربی چه زمانی امضا خواهد شد؟
- همه در چند وقت اخیر نگران تمدید قرارداد این مربی بودند و ما خواستیم در این مقطع زمانی این خبر را رسانه‌ای کنیم تا دل هو‌اد‌ا‌ران نیز شاد شود. البته حدود یک ماه قبل بحث‌هایمان را با برانکو انجام داده بودیم و توافقات اولیه هم حاصل شده بود که حتی صحبت با خود شما به توافق اولیه اشاره کرده بودم. ما خواستیم با اعلام این خبر در نزدیک سال نو دل هو‌اد‌ا‌ران را شاد کنیم و به نوعی به آنها یک عیدی بدهیم. خدا را شکر مشکلی در امضای قرارداد وجود ندارد و به زودی قرارداد امضا خواهد شد.

* آیا برای تمدید قرارداد برانکو او شرایط خاصی داشته است و یا شما شرایط خاصی برای او گذاشته‌اید؟
- تمرکز ما فعلا روی فصل جاری است، اما این را هم در نظر بگیرید مربی که می‌خواهد فصل آینده کارش را ادامه بدهد، قطعا برنامه‌هایی را دارد که باید اجرایی شود. ما هم با مدیریتی که انجام می‌دهیم سعی می‌کنیم برنامه‌های مدنظر برانکو اجرایی کنیم و بازیکنان مدنظرش را جذب کنیم. البته در نظر داشته باشید برای جذب بازیکن بر اساس آیین‌نامه‌ های سازمان لیگ با محدودیت‌هایی مواجه هستیم و این گونه نیست که هر بازیکنی که بخواهیم را به راحتی جذب کنیم. به طور مثال فقط 18 بازیکن بالای 23 سال می‌توانیم در لیست داشته باشیم و در حال‌ حاضر هم چند بازیکن در تیم ما حضور دارند که سنشان سال آینده به بالای 23 سال می‌رسد. بنا‌بر‌این باید با قوانین سازمان لیگ مطابق باشیم.

* طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر لغو اردوی عمان مطرح شده بود، آیا این اردو برگزار خواهد شد؟
- تا به این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم لغو اردوی عمان مطرح نشده است و این اردو برگزار خواهد شد.

* طی روزهای اخیر قائم مقام اسبق باشگاه پر‌سپولیس بازداشت شد، آیا بازداشت این فرد به مساله بدهی پانزده میلیاردی باشگاه پر‌سپولیس مرتبط می‌شود؟
- بله. این موضوع در همین رابطه است و مسئولان محترم قضایی در حال پیگیری موضوع هستند. ماهیت مساله را پیش از این توضیح داده بودم و فردی قصد داشت بر اساس یک قراردادی که یک طرف آن یک شرکت است درخواست طلب 15 میلیاردی کرده بود و در نهایت هم توسط ادعاهای خود علیه باشگاه حکم گرفته بودند. ما هم مدارک‌مان را به مراجع محترم قضایی ارائه کردیم و آنها موضوع را پیگیری کردند. از مراجع قضایی تشکر می‌کنم که اجازه ندادند حق و حقوق باشگاه پایمال شود. تا زمانی که من مدیریت باشگاه پر‌سپولیس را در اختیار دارم اجازه نمی‌دهم ذره ای از حق و حقوق پر‌سپولیس پایمال شود. همیشه سعی می‌کنم منافع باشگاه را به طور احسن حفظ کنم و حافظ دارایی های آن باشم.

* جدیدا آیا از بدهی‌های معوق باشگاه پر‌سپولیس مبلغی را پرداخت کرده‌اید؟
- بله جدیدا هم از بدهی‌های گذشته مبلغی را پرداخت کرده‌ایم. در حال‌ حاضر 13 مورد پرونده در دستور کار باشگاه قرار دارد. ما پرونده ولاسکو را بستیم. او بازیکنی بود که پرونده‌اش مربوط به سال 91 می‌شود. این بازیکن یک مطالبه 110 هزار دلاری داشت که 55 هزار دلار آن را پرداخت می‌کند و مابقی آن می ماند و این بازیکن از باشگاه پر‌سپولیس شکایت می‌کند و در نهایت هم حکم هم می‌گیرد. البته حکم او مربوط به سال گذشته می‌شود، ولی چند وقت قبل نامه‌اش برای ما آمد و مجبور بودیم مبلغ 60 هزار دلار را پرداخت کنیم که این کار را انجام داده‌ایم.

 

اگر این 60 هزار دلار را پرداخت نمی کردیم شش امتیاز از ما کسر می‌شد. پرونده دیگری وجود دارد که مربوط به ممدوتال می‌شود که این پرونده مربوط به سال 90 است و باید بابت آن 107 هزار دلار پرداخت می کردیم به همین خاطر بدهی این بازیکن را پرداخت کنیم تا مشمول کسر شش امتیاز نشویم. پرونده دیگری هم مربوط به سکوبرت است که در سال 89 با او قرارداد بسته‌اند.

 

می‌خواهم بگویم که برخی از پرونده ها مربوط به سال‌های قبل است، اما حکم پرداختش الان به باشگاه آمده است و ما مجبور به پرداخت آنها شده‌ایم. ظرف دو ماه اخیر چهار پرونده را که مربوط به ممدوتال، سکوبرت ، ولاسکو و روبرتو دوسا بود که آن را ما حل و فصل کردیم و با پرداخت بیش از دو میلیارد تومان اجازه ندادیم 24 امتیاز از پر‌سپولیس کم شود. اگر ببینید متوجه می شوید در حال‌ حاضر وضعیت نقدینگی باشگاه پر‌سپولیس آن چنان هم مساعد نیست ، ولی مجبور بودیم این بدهی‌ها را پرداخت کنیم. اینها اعدادی هستند که روی اداره این باشگاه تاثیر گذار است و ما هنوز پرونده‌هایی در اختیار داریم که مجبوریم آنها را پرداخت کنیم.

* تا به حال چقدر از طریق اسپانسر در آمد داشته‌اید؟
- از اول سال تا به الان چیزی بالغ بر 20 میلیارد تومان کسب درآمد کرده‌ایم که از این مقدار حدود 14 میلیارد مربوط به سامانه هواداری می‌شود. من از همه هو‌اد‌ا‌ران تشکر می‌کنم که ما را کمک کردند. امیدوارم که همکاری و پشتیبانی آنها ادامه داشته باشد تا بتوانیم مشکلات گریبانگیر باشگاه را مرتفع کنیم. اگر هو‌اد‌ا‌ران عضو سامانه هواداری نباشند به مشکل بر می خوریم. تمام درآمدهایی که داشته‌ایم تا به حال هزینه‌های باشگاه از جمله مطالبات بازیکنان، سفرها و هزینه‌های دیگر را پرداخت کرده‌ایم، اما ما تا به امروز مشکلی بابت پرداختی نداشتیم.

* به عنوان سوال پایانی می‌خواهیم درباره وضعیت مدیر عاملی باشگاه از شما سوال کنیم به راستی باشگاه پر‌سپولیس چه زمانی از طریق مدیر‌عامل اداره خواهد شد و حکم سرپرستی شما به مدیر‌عامل تغییر خواهد کرد؟
- من، علی اکبر طاهری افتخارم این است که خدمتگزار باشگاه پر‌سپولیس باشم. واژه اثری در من ندارد. تنها چیزی که برای من مهم است این است که به باشگاه پر‌سپولیس و هو‌اد‌ا‌رانش خدمت کنم. مهم نیست که مدیر‌عامل و یا سرپرست باشم. سرپرست یعنی کسی که باشگاه را اداره می‌کند.

 

اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
از برانکو تا شانس مدیر عاملی طاهری از زبان گرشاسبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شروط برانکو برای تمدید قرارداد با پرسپولیس



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

برانکو ایوانکوویچ شرایط خود را برای تمدید قراردادش در فصل آینده پرسپولیس در چند روز گذشته به مسئولان این باشگاه ارائه کرد.

به گزارش کاپ، برانکو از باشگاه پرسپولیس خواسته که امکانات سخت افزاری از جمله زمین خوب تمرین، امکانات سالن بدنسازی مجهز را برای او فراهم کنند. همچنین 70 درصد بدنه تیم پرسپولیس حفظ شود و هفت بازیکن اصلی این تیم که مهدی طارمی، امید عالیشاه، احمد نورالهی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، رامین رضائیان هستند، در این تیم بمانند و قرارداد این بازیکنان تمدید گردد.

همچنین سرمربی کروات سرخپوشان درخواست کرده برای تقویت تیم دو بازیکن در پست دفاع، دو بازیکن در پست هافبک خلاق و تهاجمی، یک مهاجم، یک دروازه بان را جذب کنند.  همچنین درباره مسائلی مالی و قرارداد خودش نیز پیشنهاد افزایش 20 درصدی را به باشگاه پرسپولیس داده است.

 

اخبار ورزشی - کاپ