ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توضیحات سخنگو درباره بازداشت مدیرعامل


سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: پرونده‌های بر جای مانده از مدیریت‌های قبلی منجر به صدور قرار بازداشت برای سیاسی شد و اقدامات لازم برای حل این موضوع در حال انجام است.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: مهدی خواجه‌وند گفت: به دلیل پرونده‌های حقوقی که از ادوار گذشته باقی مانده است، هر از چند گاهی باشگاه با مشکلاتی روبرو می‌شود. در این ارتباط بازداشت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز اتفاق افتاد. سیاسی به دلیل پرونده‌هایی که مربوط به مدیریت‌های قبل از وی بود با این مساله روبرو شدند که در نهایت منجر به صدور قرار بازداشت ایشان شد.

وی ادامه داد: البته این قرار بازداشت مربوط به شخصیت حقوقی وی می‌شود و چنانچه فرد دیگری عهده‌دار سمت مدیر عاملی پرسپولیس بود با این مساله روبرو می‌شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: از نظر حقوقی، روال کار اینگونه است که بازپرس بعد از انجام بازپرسی ملزم به صدور یکی از قرارهای تامینی است که قرار بازداشت، از جمله آنهاست. البته این قرار باید به تائید دادستان برسد و تا آنجایی که ما در جریان هستیم هنوز این تائید محقق نشده است.

وی در ارتباط با ادامه روند پرونده افزود: در حال حاضر تلاش بر این است که این قرار به قرار مناسب‌تری بدل شود. پس از آن پرونده همان روالی را طی خواهد کرد که دعاوی حقوقی در سیستم قضایی طی می‌کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره پاره‌ای شبهات مطرح شده در مورد بازداشت مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از سوی منابع غیر رسمی تاکید کرد؛ مشکل پیش آمده دقیقاً به همان مواردی مربوط می‌شود که اعلام شد و مساله دیگری در میان نیست.


ویدیو مرتبط :
بازداشت مدیرعامل شرکت کلاهبردار نگین خودرو آفتاب (2)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات وزیر ارشاد درباره بازداشت چند مستندساز



وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره‌ بازداشت تعدادی از مستندسازان اظهاركرد: اقدامی كه در این ارتباط انجام شده از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی كشور صورت گرفته است.

سیدمحمد حسینی كه در حاشیه جلسه هیات دولت با ایسنا سخن می‌گفت، ادامه داد: در مورد دستگیری‌ها با وزیر اطلاعات صحبت كردم و قرار شد كه جزییات بیشتری را در این ارتباط در اختیار ما قرار دهند تا ببینیم چه نوع همكاری وجود داشته و چه اقداماتی انجام شده است.

حسینی هم‌چنین درپاسخ به این كه گفته شده «این افراد در پی اتهام همكاری با بی‌بی‌سی فارسی دستگیر شده‌اند»، گفت: بی‌.بی‌.سی فارسی در دوران انتخابات و آشوب‌های پس از آن نقش‌آفرین بود. هدایت و تحریك می‌كرد و به دنبال این است كه مشكلات در كشور ایجاد شود و به همین دلیل نیز دفتر بی‌.بی‌.سی در تهران بسته شد. افرادی كه در داخل كشور رسما كار می‌كنند و حضور دارند باید در این جهت مراقبت بیشتری داشته باشند. وی متذكر شد: بنا نیست كه شبكه‌ای كه علیه جمهوری اسلامی ایران كار می‌كند و در جهت خلاف مصالح كشور ماست،‌ تقویت كنیم و دوستان باید در این جهت مراقبت بیشتری داشته باشند.

وزیر ارشاد در پایان تصریح كرد: در این ارتباط، قرار شده وزارت اطلاعات جزییات را در اختیار ما قرار دهد چرا كه ما نیز اطلاع دقیقی از موضوع نداریم و این وزارتخانه توضیح خواهد داد كه نوع همكاری‌ها چه و چگونه بوده است.

همچنین نشست خبری شفیع آقامحمدیان (رییس مركز گسترش سینمای مستند و تجربی) صبح امروز(28 شهریور) درحالی برگزار شد كه بیشتر سوال‌ها درباره عملكرد این مركز و وضعیت مستندسازان بازداشتی بود.

به گزارش ایلنا آقامحمدیان درباره بازداشت پرخی از مستندسازان گفت: براساس پیگیری‌های ما این بازداشت‌ها ربطی به مسایل سینمایی و پخش آثار آنها از شبكه‌های خارجی ندارد.

وی ادامه داد: از دیروز كه ما و معاونت سینمایی در جریان این مساله قرار گرفتیم، موضوع را پیگیری كردیم و هرچند پاسخ دقیقی به ما داده نشد، اما آنچه كه گفته شد این است كه بازداشت مستندسازان به دلیل پخش فیلم‌های آنها از شبكه‌های خارجی یا فیلم‌هایی كه آنها با همكاری مركز ساختند و از شبكه‌های داخلی پخش شده است، نبوده بلكه دلایل دیگری داشته است.

وی تاكید كرد: ما از این موضوع ناراحت هستیم و بازداشت این مستندسازان را همچنان پیگیری می‌كنیم..../ایسنا