ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توضیحات رحمتی درباره بازی ضعیف دیشب




اخبار ورزشی - توضیحات رحمتی درباره بازی ضعیف دیشب؛ قلعه نویی گفت فدای سرت

دروازه بان تیم فوتبال استقلال از مربیان، بازیکنان و هواداران واقعی تیمش عذر خواهی کرد.

اخبار,اخبار ورزشی,سید مهدی رحمتی

 

سید مهدی رحمتی در خصوص بازی دیشب استقلال و شکست این تیم مقابل الریان اظهار داشت: «در همین ابتدای صحبت هایم باید از همه مربیان، بازیکنان و هم تیمی هایم و همچنین هواداران واقعی استقلال عذر خواهی کنم و اعتراف می کنم دیشب تلخ ترین شب زندگی ام بود.»

وی افزود: «دیشب شب من نبود و متاسفانه هر چه از دقایق بازی می گذشت خود را بیشتر مدیون مردم و بازیکنان و طرفداران استقلال دیدم.می دانم فوتبالدوستان ایرانی از باخت مقابل تیم های عربی ناراحت می شوند که به همین دلیل از طرفداران استقلال عذر می خواهم.»

دروازه بان تیم استقلال در خصوص اینکه بعد از بازی واکنش هم تیمی هایش چه بود تصریح کرد: «بعد از اینکه بازی تمام شد قلعه نویی در رختکن گفت فوتبال همین است و اشکالی ندارد او می گفت فدای سرت که این اتفاق افتاد. بازیکنان نیز خیلی ناراحت بودند و حتی به من دلداری دادند که این موضوع ناراحتی من را دوچندان کرد. آنها هر چه تلاش کردند من زحماتشان را بر باد دادم و حالا هم از این طریق از آنها عذر خواهی کرده و قول می دهم تمام تلاشم را برای صعود استقلال به دور بعد بازی ها انجام بدهم.»

رحمتی در پایان گفت: «فکر می‌کنم در این چند سال برای استقلال اینقدر خوب کار کرده باشم که طرفداران این اشتباهم را نادیده بگیرند، فوتبال همین است ولی من یاد گرفته ام که احساس مسئولیت داشته باشم. وقتی زحمت هم تیمی هایم را بر باد دادم باید این شهامت را داشته باشم که از همه عذر خواهی کنم و ترسی هم از این موضوع ندارم. فقط امیدوارم خدا به من عزت بدهد تا رفتار پهلوانانه مربیان،بازیکنان و تمامی ارکان باشگاه استقلال را جبران کنم.»

 تیم فوتبال استقلال شب گذشته در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان قطر متحمل شکست یک بر صفر شد.
اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
‫واکنش دیدنی سید مهدی رحمتی در بازی دیشب ( دوربین باشگاه استقلال)‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متنی که رحمتی بعد از بازی ضعیف استقلال نوشت



اخبار,خبر های ورزشی,رحمتی

مهدی رحمتی پس از تساوی استقلال مقابل استقلال اهواز، در اینستاگرام خود نوشته ای منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ دروازه بان استقلال که در این مسابقه حضور نداشت، در اینستاگرام خود نوشت:
دیروز اصلا خوب بازی نكردیم و حتی نتیجه خوبی هم كسب نكردیم و با بازی ضعیفمون همه هواداران عزیز رو نگران كردیم.


این تیم ظرف دوسال گذشته نتیجه نگرفته و امسال میانگین سنی تیم خیلی جوون شده و تركیب تیم خیلی تغییر كرده ولی با همین تیم و كادرفنی تاكنون در صدر جدول هستیم .


بازی دیروز نه تنها هواداران بلكه همه بازیكنان و مربیان رو نگران كرده ولی هواداران باید ضمن رعایت احترام به بچه ها اگر اعتراض یا انتقادی دارند اون رو مطرح كنند . طبیعی است كه تیم در مواقع پیروزی خیلی نیاز به حمایت نداره و در مواقع سخت یا شكست حمایت هواداران رو لازم داره .


بیش از هفتاد سال از تاریخ تاسیس "استقلال بزرگ " می گذره و بازیكنان زیادی امدند و رفتند اما فقط استقلال ، احترام و هواداران ان مانده اند .


طرفداران استقلالی مطمئن باشند كه بچه ها با این مساوی به خودشون می ایند و ان شا ا... از بازی با نفت همون استقلالی خواهیم بود كه هواداران دوست دارند .


فقط از هواداران عزیز و دوست داشتنی
می خوام كه این تیم رو حمایت كنند و به جوونا و كل تیم روحیه بدهند .
یادمون نره كه این بچه ها فینالیست جام حذفی هستند و مطمئنم كه امسال در پایان كار با توكل به خداوند و تلاش بچه ها دل هواداران رو شاد می كنیم.


هواداران عزیز ، دست كمك و یاری به سمت شما دراز می كنم و دست همه رو می بوسم و ازتون می خوام كه تیم رو حمایت كنید. یقین بدونید كه همه بچه های تیم هم قسم برای موفقیت و سربلندی شما و سرافرازی استقلال با همه وجودشون تلاش می كنند.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین