ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توضیحات افشارزاده درباره شایعه قهر یا گم شدن مجیدی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,افشارزاده

سرپرست باشگاه استقلال به عدم حضور فرزاد مجیدی در تمرینات استقلال واکنش نشان داد.

بهرام افشارزاده درباره اینکه چرا فرزاد مجیدی در تمرینات استقلال حضور ندارد، اظهار داشت: «خوشبختانه نصرالله عبداللهی و منصور پورحیدری در تمرینات حضور دارند و همه چیز را رصد می‌کنند. مجیدی هم گم نشده بود که بخواهیم پیدایش کنیم. ظاهرا او به دوبی سفر کرده و در ایران حضور نداشت اما قرار است به زودی در تمرین شرکت کند.»
 
وی در مورد اینکه گفته می‌شود مجیدی به دلیل حضور عبداللهی قهر کرده، گفت: «چنین چیزی نیست. ممکن است اختلاف سلیقه‌هایی بوجود بیاید ولی مشکل خاصی نیست. همانطور که دیدید بین پرویز مظلومی و مجید صالح هم اختلاف نظر پیش آمد اما با جلسه 2 ساعته حل شد. متاسفانه در این بین، برخی رسانه‌ها به حواشی دامن زده‌اند و علاقه دارند استقلال را به حاشیه ببرند.»

 

اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
توضیحات افشارزاده درمورد انتخاب سرمربی جدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده: مجیدی قهر نکرده است


سرپرست باشگاه استقلال به عدم حضور فرزاد مجیدی در تمرینات استقلال واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: بهرام افشارزاده درباره اینکه چرا فرزاد مجیدی در تمرینات استقلال حضور ندارد، اظهار داشت: خوشبختانه نصرالله عبداللهی و منصور پورحیدری در تمرینات حضور دارند و همه چیز را رصد می‌کنند. مجیدی هم گم نشده بود که بخواهیم پیدایش کنیم. ظاهرا او به دوبی سفر کرده و در ایران حضور نداشت اما قرار است به زودی در تمرین شرکت کند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مجیدی به دلیل حضور عبداللهی قهر کرده، گفت: چنین چیزی نیست. ممکن است اختلاف سلیقه‌هایی بوجود بیاید ولی مشکل خاصی نیست. همانطور که دیدید بین پرویز مظلومی و مجید صالح هم اختلاف نظر پیش آمد اما با جلسه 2 ساعته حل شد. متاسفانه در این بین، برخی رسانه‌ها به حواشی دامن زده‌اند و علاقه دارند استقلال را به حاشیه ببرند.