ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توضیحات آندو درباره علت تعجب خارجی ها از کاپیتانی اش در تیم ملی



اخبار,اخبار ورزشی ,آندرانیک تیموریان

آندرانیک تیموریان می گوید بستن بازوبند کاپیتانی ایران برایش سورپرایز نبوده است.

به گزارش  خبرآنلاین تیموریان با خداحافظی جواد نکونام بازوبند کاپیتانی ایران را به بازو بست. اتفاقی که البته در رسانه های خارجی بازخورد زیادی داشت. تیموریان در این باره توضیح می دهد: «همه مطالب سایت های خارجی را خواندم. به هر حال ما جزو اقلیت ها در ایران هستیم و شاید آنها انتظار نداشتند که یک مسیحی کاپیتان تیم ملی ایران باشد.

 

به نظرم فوتبال به دین و مذهب ربطی ندارد. من پاسپورت ایرانی دارم. بزرگ شده ایران هستم. شاید دیدگاه فرهنگی فوتبال ایران را نمی دانند که اینقدر موضوع کاپیتانی ام بازتاب داشته. وگرنه برای خود من کاپیتانی تیم ملی ایران سورپرایز بزرگی نبود. »


آندو ادامه می دهد: « البته خوشحالم و احساس غرور می کنم که بازوبند را می بندم. برای کمتر بازیکنی اتفاق افتاده که بتواند کاپیتان تیم ملی کشورش باشد، حالا در هر رشته ای. این یک افتخار برای من است. امیدوارم بتوانم برای کشورم افتخار آفرینی کنم. ولی بدانید من نه دنبال کاپیتانی بودم و نه اینجور چیزها. بعد از جواد من قدیمی ترین بازیکن تیم ملی هستم. با صلاحدید سرمربی تیم ملی کاپیتان شدم. امیدوارم بتوانم به فوتبال مملکتم خدمت کنم.»


اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
شوخی فردوسی پور با آندو- کاپیتانی تیم ملی ماس ماس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعجب رسانه‌های خارجی از تیم ملی ایران



اخبار,اخبارورزشی,محسن فروزان

 

  اخبار  ورزشی - تعجب رسانه‌های خارجی از تیم ملی ایران

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: رسانه‌های خارجی تعجب کردند که چرا ایران پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا فقط دو بازی دوستانه داشته است.

به گزارش  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محسن فروزان درباره تمرینات و بازی دوستانه‌ای که تیم ملی پیش از دیدار برابر بحرین پشت سر گذاشته است،گفت: تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم. صبح و بعدازظهر زیر نظر کادر فنی فعالیت‌های تمرینی خوبی را برگزار کرده و خوشبختانه بازیکنان از لحاظ جسمانی در شرایط خوبی قرار دارند. بازی دوستانه خوبی را هم با تیم ملی عراق انجام دادیم.

وی ادامه داد: رسانه‌های خارجی که بر سر تمرینات تیم ملی حضور داشتند برای‌شان تعجب‌آور بود چرا تیم ملی ایران با کیفیت بالایی که دارد، فقط دو بازی دوستانه با کره و عراق برگزار کرده است. در هر صورت شرایط تیم بدین گونه بوده و ما قصد داریم تا بهترین نتیجه را در مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2015 آسیا بگیریم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: همه از ما انتظار دارند بهترین نتیجه را در آسیا کسب کنیم، چون تیم ملی فوتبال ایران در آسیا بهترین بوده و این امر انتظارات را بالا برده است. مهمترین بخشی که همه تیم‌ها پشت سر گذاشته‌اند تمرینات، اردوهای داخلی و خارجی، بازی‌های دوستانه داخلی و خارجی بوده و ما از این نظر کمی عقب‌تر از حریفان خود هستیم اما باید بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم.

وی در ادامه درباره نقطه قوت تیم ملی بیان کرد: نقطه قوت ما اتحاد تیمی، همدلی بین بازیکنان و کادر فنی و مجموعه‌ای که تیم ملی را همراهی می‌کند، است. اتحاد تیمی و هدفی که بازیکنان برای کسب عنوان قهرمانی دارند باعث شده که مصصم و با قوت قلب در مسابقات حضور داشته باشند. ما بعد از رقابت‌های جام جهانی مشکلاتی داشتیم اما با اردوهای تدارکاتی که برگزار کردیم باید به هدف‌مان برسیم.

فروزان همچنین درباره دیدار برابر بحرین اظهار داشت: ما با سه تیم بحرین، قطر و امارات بازی داریم که بدون شک مسابقات سختی خواهد بود. بحرین دیگر آن تیم قدیمی نیست. این تیم بازی‌های دوستانه بسیاری را برگزار کرده و پیشرفت خوبی داشته است.

«همه بازی‌ها برای ما سخت خواهد بود»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: باتوجه به اینکه تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته و از سطح بالایی برخوردار است اکنون همه تیم‌ها مقابل ایران پرقدرت ظاهر می‌شوند تا عملکرد خوبی داشته باشند اما من امیدوارم با پیروزی بازی‌های خود را آغاز کنیم و زنگ خطری برای حریفان‌مان باشیم.

 اخبار ورزشی  - سایت رسمی فدراسیون فوتبال