ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توصیه های یک پیشکسوت به منصوریان


کاپیتان پیشن استقلال با بیان اینکه این تیم نیاز به چند بازیکن جوان و باتجربه دارد، گفت: سرمربی جدید آبی پوشان باید در انتخاب بازیکن وسواس زیادی به خرج دهد.

خبرگزاری مهر: صادق ورمزیار با ابراز رضایت از حضور یک سرمربی جوان در استقلال گفت: فوتبال ما آرام آرام به سمت مربیان جوان پیش می‌رود و مطمئنم این مربیان جوان می‌توانند آینده فوتبال را تضمین کنند.

وی تاکید کرد: البته باید از پرویز مظلومی هم تشکر کرد که زحمات زیادی برای استقلال کشید، اما نتوانست در مقابل حاشیه‌ها دوام بیاورد و سکوت او باعث شد تا امروز خانه‌نشین شود. شاید اگر زودتر اتفاقاتی که برایش پیش آمده بود را برای هواداران استقلال بازگو می‌کرد، آنها می‌فهمیدند که مقصران اصلی عدم نتیجه‌گیری استقلال در این فصل چه کسانی هستند.

ورمزیار در خصوص حضور منصوریان در استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است که حواشی بسیاری نیز در پی دارد و علیرضا باید هوشیار باشد که اسیر این حاشیه‌ها نشود و ریشه حاشیه را در نطفه خشک کند.

کاپیتان پیشن استقلال تاکید کرد: منصوریان باید در خصوص انتخاب بازیکنانش نیز وسواس خاصی به خرج دهد و بتواند بهترین گزینه‌ها را انتخاب کرده تا فصل آتی برای او موثر و مفید باشند.

ورمزیار در ادامه خاطرنشان کرد: به نظر من با توجه به احترامی که همیشه منصوریان به پیشکسوتان داشته و خواهد داشت باید از آنها در طول فصل کمک و مشاوره بگیرد و حداقل دو هفته یک‌بار با آنها جلسه داشته باشد و در خصوص مسائل و مشکلاتی که در آینده به وجود خواهد آمد، با آنها مشورت کرده و مطمئنا آنها می‌توانند کمک بسیار موثری به او بکنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا درست است منصوریان تعدادی از بازیکنان فصل گذشته را کنار بگذارد، گفت: این دیگر بستگی به نظر او و کادر فنی‌‌اش دارد، اما تا آنجا که ما می‌دانیم تعدادی از بازیکن استقلال در این فصل عملکرد مثبت و قابل قبولی نداشتند و نتوانستند کار مفیدی برای آبی‌پوشان انجام بدهند، خصوصا خریدهای نیم‌فصل استقلال که نه تنها هیچ کوئن مثبتی برای استقلال نداشتند، بلکه باعث شدند فقط مبلغ هنگفتی به جیب دلال‌ها برود و تنها آنها بودند که از حضور این بازیکنان بی‌کیفیت در نیم‌فصل سود بردند.

ورمزیار در ادامه تصریح کرد: با توجه به زمان باقی مانده تا شروع فصل، منصوریان باید سعی کند بهترین بازیکنان را جذب کند تا با جذب این بازیکنان عملکرد قابل قبولی در این فصل داشته باشد.

کاپیتان پیشن استقلال ضمن تشکر از اعضای هیات مدیره به دلیل جذب یک سرمربی جوان و خوشنام برای استقلال گفت: هیات مدیره به نتیجه قابل قبولی دست پیدا کرد و انتخاب یک مربی ایرانی جوان بهتر از انتخاب یک سرمربی خارجی بی‌کیفیت است، زیرا در این سالها به خاطر مشکلات مالی استقلال هرگز نتوانسته نه یک بازیکن بزرگ خارجی خوب جذب کند و نه یک سرمربی که چهره شناخته شده باشد و بتوان به آن اعتماد و تکیه کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از حضور جان واریو و ساموئل دیگر ندیدیم بازیکن خارجی خوبی به استقلال بیاید و من امیدوارم اگر منصوریان خواهان جذب بازیکن خارجی است، حداقل یکی را بیاورد که بتواند در طول فصل عصای دستش باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم هواداران موقعیت منصوریان را درک کنند و از او حمایت کنند و با یک باخت علیه او موضع نگیرند.


ویدیو مرتبط :
توصیه شاعر پیشکسوت انقلاب و دفاع مقدس به شاعران جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توصیه‌های منصوریان به بازیکنان استقلال



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در تمرین امروز آبی‌پوشان صورت گرفت

توصیه‌های منصوریان به بازیکنان استقلال

خبرگزاری فارس: علیرضا منصوریان با حضور در تمرین امروز استقلال به بازیکنان این تیم توصیه‌های لازم را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین تاکتیکی خود را قبل از دیدار با پرسپولیس از ساعت 18 پشت در‌های بسته در کمپ مرحوم حجازی برگزار کرد.

پرهام مدیر عامل باشگاه نساجی قائمشهر به همراه علی امیری معاون باشگاه استقلال و علیرضا منصوریان کاپیتان سابق آبی پوشان در تمرین امروز حضور پیدا کردند.

در ابتدای تمرین منصوریان که تجربه سال‌ها حضور در دربی‌های مختلف را دارد برای بازیکنان استقلال صحبت کرد و در خصوص مسابقات گذشته، اهمیت بازی دو تیم و پیامدهای پیروزی و شکست در این مسابقه برای بازیکنان توضیح داد و توصیه‌های لازم را به آنها گوشزد کرد.

بازیکنان تیم استقلال که از ساعت 13 امروز در هتل تاج محل اردوی شبانه روزی خود را برگزار کرده‌اند امروز برنامه‌های تاکتیکی اصلی خود را برای دیدار مقابل پرسپولیس مرور خواهند کرد و فردا پشت در‌های بسته یک تمرین 45 دقیقه‌ای را پشت سر خواهند گذاشت تا برای دیدار با پرسپولیس آماده شوند.

نشست خبری امیر قلعه نویی و مانوئل ژوزه از ساعت 14 فردا در محل سازمان لیگ برگزار می‌شود و مربیان دو تیم پاسخگوی سؤالات خبرنگاران خواهند بود.

دیدار پرسپولیس و استقلال از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 18 روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد./فارس