ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توصیه های یک پرسپولیسی به آندو درباره ژاوی!



اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

روز پنجشنبه آندو و ام صلال مقابل السدی قرار می گیرند که ژاوی را در اختیار دارد.

آندرانیک تیموریان در فصل جدید لیگ قطر پیراهن ام صلال را به تن می کند. او در هفته اول لیگ مهره ثابت تیمش بود و اتفاقا بازی خوبی انجام داد. آندو در هفته دوم لیگ تقابل هیجان انگیزی با ژاوی ستاره سابق بارسا و تیم ملی اسپانیا خواهد داشت.

 

این بازیکن در السد بازی می کند و هفته اول محمد نوری هافبک ایرانی مسیمر مقابلش قرار گرفت. نوری و آندو از دوستان بسیار صمیمی هم هستند و اتفاقا در این دو روزه کاپیتان سابق قرمزها به تیموریان چیزهایی درباره بازی مقابل ژاوی گفته است.

 

آندو در این باره به خنده گفته است: «برایم فرقی ندارد جلوی چه کسی بازی می کنم.» آندو در لیگ برتر انگلیس، تیم ملی و همین لیگ قطر بازی مقابل بازیکنان بزرگی را تجربه کرده است.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
24 سال خاطره با ژاوی/ وداع کاپیتان ژاوی با بارسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تماس پرسپولیسی‌ها با آندو تایید شد/تیموریان: تا پایان فصل در قطر می‌مانم



تماس پرسپولیسی‌ها با آندو تایید شد/تیموریان: تا پایان فصل در قطر می‌مانم

آندو با الخریطیات به موفقیت نرسیده. یک برد، سه مساوی و 5 شکست، حاصل 9 هفته تلاش این تیم در لیگ قطر است

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش ستاره ها؛ آندو می گوید: «من فکر می‌کنم ناهماهنگی عامل اصلی نتایج ما بوده است.».در کنار این، کیفیت پایین بازیکنان الخریطیات باعث شده تا آن‌ها مدام شکست بخورند. بار سنگین خط هافبک الخریطیات بر دوش آندوست، در حالی که بازیکنان کناری‌اش کیفیت لازم را ندارند.

او گفته: «اغلب بازیکنان جای خودشان را در زمین نمی‌دانند. خیلی تداخل وظایف داریم. این از بی‌تجربگی بازیکنان است.» در این شرایط آندو می‌گوید نمی‌تواند سوپرمن الخریطیات باشد. او گفته: «مسی هم یک نفره نمی‌تواند بارسا را قهرمان کند. بازیکنان کناری‌اش هم خوب هستند.

او نهایتا یک بازی یا دو بازی را تک نفره دربیاورد ولی تکلیف بقیه بازی‌های فصل چیست؟ الان همه فکر می‌کنند من باید سوپرمن تیم باشم.» الخریطیات آخرین بازی خود را در لیگ قطر برد. آن‌ها الجیش بالانشین را با دو گل شکست دادند. بردی که روحیه آبی‌پوش‌ها را بالا برده است. آندو تاکید کرده: «فکر می‌کنم این برد می‌تواند یک شروع تازه برای ما باشد.» اما آن‌ها در ادامه فصل بازی دشواری دارند؛ دیدار با السد. تیمی که رائول را دارد و تا به حال از 9 بازی 27 امتیاز گرفته و صدرنشین بلامنازع است.

آندو گفته: «این آخرین بازی دشوار ماست چراکه بعد از آن بازی‌ها آسان‌تر خواهد شد. ببینید تیم اول تا چهارم لیگ امسال بسیار قدرتمند هستند ولی از تیم چهارم تا دوازدهم اختلافی بین تیم‌ها وجود ندارد و قدرت‌ها یکسان است. به همین خاطر می‌توانیم امیدوارتر باشیم.» الخریطیات سال گذشته نیز در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری گرفت. امسال نیز پیش‌بینی‌ها بر این است که آن‌ها نیم‌فصل دوم بهتر نتیجه بگیرند. این تیم در نیم‌فصل نیز قرار است خریدهای جدیدی داشته باشد.

تماس پرسپولیسی‌ها

چند هفته پیش خبرهایی رسید درباره مذاکرات پرسپولیس با آندرانیک تیموریان. سرژیک برادر آندو که سابقه بازی در استقلال را دارد، این خبر را تایید می‌کند: «یکی تماس گرفت و گفت از نزدیکان رویانیان است.

با توجه به کد موبایلش از شمال کشور زنگ می‌زد. گفت که ما آندو را می‌خواهیم و می‌پرسید که باشگاه الخریطیات چقدر پول رضایت‌نامه می‌خواهد.» قرارداد آندو طوری امضا نشده که به راحتی بتواند آن را فسخ کند.

رقم قرارداد او نیز طوری است که باشگاه الخریطیات به این راحتی نمی‌تواند فسخش کند. به همین دلیل دو طرف فعلا به این نتیجه رسیده‌اند که بهتر است به همکاری ادامه دهند. آندو تاکید کرده تا پایان فصل در الخریطیات می‌ماند./ستاره ها