ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توصیه مارتین یول به دژاگه: بجنگ!



 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

توصیه مارتین یول به دژاگه: بجنگ!

پایگاه اینترنتی فولام کرونیکل با اشاره به درخواست مارتین یول از دژاگه درباره جنگیدن برای به دست آوردن جایگاهش در ترکیب اصلی نوشت: هافبک ایرانی فولام شانس زیادی برای حضور در بازی سه‌شنبه شب این تیم برابر اورتون در جام اتحادیه ندارد.

به گزارش (ایسنا)، با گذشت 5 هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس اشکان دژاگه هنوز نتوانسته برای فولام به میدان برود و حتی در این 5 هفته در فهرست 18 نفره فولام قرار نداشته است.

پایگاه اینترنتی فولام کرونیکل در گزارشی با اشاره به وضعیت دژاگه نوشته است: مارتین یول سرمربی فولام به دژاگه گفته که برای به دست آوردن جای خود در ترکیب اصلی تیم باید بجنگد.

 

در ادامه این گزارش آمده است: هافبک ایرانی فولام که فصل گذشته 24 بازی برای این تیم انجام داد پیش از پایان فصل دچار مصدومیت شدید از ناحیه قوزک پا شد و برای دو ماه از میادین دور ماند. با این حال دژاگه بعد از آن فقط یک بار برای فولام بازی کرده است و هنوز در Cravean Cottage ورزشگاه اختصاصی فولام به میدان نرفته است.

برایان روئیز و دیمین داف در رقابت برای حضور در ترکیب اصلی از دژاگه پیش هستند و این در حالی است که بانیا در دیدار مقابل چلسی به دژاگه ترجیح داده شد. هافبک ایرانی شانس کمی برای حضور در ترکیب ثابت فولام در بازی امشب برابر اورتون دارد اما یول از ستاره سابق ولفسبورگ انتظار بیشتری دارد.

مارتین یول در همین زمینه گفت: من در هر پست یک بازیکن درجه یک می‌خواهم. در پست بال راست بازیکنانی مثل دژاگه، دیمین داف، برایان روئیز و بانیا را دارم. آن‌ها باید برای بازی کردن در این پست با یکدیگر بجنگند. تنها چیزی که به دژاگه می‌توانم بگویم این است که تو باید به ما نشان دهی که برای این پست شماره یک هستی و همین جمله درباره دیمین داف هم صدق می‌کند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
ناشناس ... (یول ور داغلار یول ور بانا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نفرین دژاگه یقه شاگردان مارتین یول را گرفت!


سایت Cottagersconfidential در مطلبی به قلم کلایو برانکسیل به رابطه مصدومیت و غیبت اشکان دژاگه با نتایج ضعیف فولام اشاره کرده است

اوج نیوز: سایت Cottagersconfidential در مطلبی به قلم کلایو برانکسیل به رابطه مصدومیت و غیبت اشکان دژاگه با نتایج ضعیف فولام اشاره کرده است.

در این مطلب آمده است: در شرایطی که فولام بهترین فوتبالش را این فصل ارائه داده بود یکی از بازیکنان کلیدی اش یعنی اشکان دژاگه را به دلیل مصدومیت از دست داد تا نفرین او یقه شاگردان مارتین یول را بگیرد.

اشکان در انتهای ماه آگوست از ولفسبورگ راهی لیگ جزیره شد.

بر اساس این گزارش،بازیکن ایرانی 26 ساله در شرایطی که مصدوم بود با فولام قرارداد بست و از همان بازیهای اولش نشان داد که چرا یول علیرغم مصدومیت این بازیکن را به خدمت گرفته است.

او به همراه ساشا ریدر زوج بسیار خوبی را در سمت راست فولام تشکیل داده بودند.

روزی که دژاگه در بازی با کیو پی آر مصدوم شد شاید تصور خیلی ها بر این بود که باشگاه انگلیسی غیبت بازیکن ایرانی اش را احساس نخواهد کرد اما مصدومیت اشکان تاثیر زیادی بر عملکرد فولام گذاشت و از روزی که دژاگه مصدوم شده این تیم تنها موفق به کسب 4 امتیاز شده است و شاگردان مارتین یول بعد از غیبت بازیکن ایرانی شان روزهای بسیار بدی را سپری کرده اند.

در ادامه این مطلب آمده است:شاید دژاگه بازیکن بی نظیری نباشد اما او در فولام یک مهره کلیدی محسوب می شد که به خوبی برای خودش و هم تیمی هایش موقعیت گلزنی ایجاد می کرد و حالا در نبود او کار این تیم برای گلزنی بسیار سخت شده و فولام را در وضعیت نامساعدی قرار داده است.