ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توصیه دنیزلی درباره طارمی


یک باشگاه ترکیه‌ای مهدی طارمی را زیرنظر قرار داده و احتمال دارد طبق توصیه مصطفی دنیزلی با این بازیکن وارد مذاکره شود.

خبرگزاری ایسنا: یک باشگاه ترکیه‌ای مهدی طارمی را زیرنظر قرار داده و احتمال دارد طبق توصیه مصطفی دنیزلی با این بازیکن وارد مذاکره شود.

 به نقل از سایت فوتوماک ترکیه، باشگاه ترابوزان اسپور که در حال برنامه ریزی برای انجام اردوهای آماده‌سازی پیش از فصل جدید لیگ برتر ترکیه است، مهاجم ایرانی پرسپولیس را مدنظر قرار داده است.

این سایت در ادامه گزارش خود نوشته است: مهدی طارمی در فصل گذشته لیگ برتر ایران در 25 بازی برای پرسپولیس بازی کرد و علاوه بر ارسال پنج پاس گل، 16 گل هم به ثمر رساند تا آقای گل لیگ ایران شود.

این مهاجم که به "ابراهیموویچ ایران" معروف شده است در فصل قبلی هم در 26 بازی لیگ هفت گل و پنج پاس گل در کارنامه‌اش ثبت کرده بود.

مصطفی دنیزلی که سابقه سه دوره مربیگری در لیگ ایران را دارد، درباره طارمی گفته است "او بهترین مهاجم این کشور در آینده خواهد بود" و به باشگاه ترابوزن اسپور توصیه کرده که اگر او را می‌خواهید باید زودتر اقدام کنید.

تیم فوتبال ترابوزان اسپور در فصل قبلی رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه عملکرد خوبی نداشت و در رده دوازدهم قرار گرفت. ترابوزان از باشگاه‌های باسابقه ترکیه به شمار می‌رود و سابقه 6 قهرمانی در لیگ ترکیه را هم دارد.


ویدیو مرتبط :
ویدئو: : گل طارمی به سبک مهدی طارمی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توصیه پدرانه مهاجرانی به مهدی طارمی


حشمت مهاجرانی می گوید فرهنگ ایرانی خیلی بالاتر از آن است که وارد دعوای سیاسی با بازیکنان عربستانی شود.

خبرآنلاین: حشمت مهاجرانی پیر فوتبال ایران که در زمان اتفاقات بازی پرسپولیس و النصر در این باره چیزی نگفت ، حالا با گذشت تقریبا دو هفته از آن اتفاق می گوید مهدی طارمی و دیگر بازیکنان پرسپولیس شان شان خیلی بالاتر از این است خود را وارد بازی های غیر ورزشی چند بازیکن تیم عربستانی النصر کنند.

او در این باره می گوید:« ما ایرانی ها همیشه در همه تاریخ به فرهنگ مان بالیدیم . همیشه افتخارمان به مهمان نوازی مان بوده و در همین سفر تیم عربستانی هم بهترین پذیرایی از آنها شده است. اینکه یک جوان خوب فوتبال ما برای لحظه ای احساسی شود و در ازای رفتار زشت بازیکن حریف ، بخواهد تلافی کند ، به نظرم بیشتر مشکلش این است که با فرهنگ ما هم خوانی ندارد.

من به او حق می دهم که عصبانی باشد و ناراحت اما جایگاه بازیکنی مثل او خیلی بالاتر از تلافی است. اگر آنها رسم جوانمردی را به خرج نمی دهند ، بچه های با غیرت ما نباید احساسی شوند و اتفاقا با رعایت اصول اخلاقی مان می توانند بهترین درس را به بازیکنان عربستانی بدهند که سیاست را قاطی فوتبال می کنند.»