ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توصیه آنری به شیاطین سرخ: فقط پدرو


ستاره سابق آرسنال یک توصیه مهم به شیاطین سرخ دارد و آن اینکه نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا ستاره‌ای چون پدرو را جذب کنند چرا که با این بازیکن شانس آنها برای قهرمانی در لیگ جزیره بسیار زیاد می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت گل، تیری آنری هر چند در آرسنال بازی کرده است اما الان درباره دیگر تیم ها هم نظر می‌دهد و توصیه های به آنها دارد. اسطوره توپچی ها لندن این بار رو به شیاطین سرخ کرد و به آنها توصیه کرد که در روزهای باقی‌مانده از فصل جابجایی تابستانی پدرو رودریگز ستاره بارسلونا را جذب کنند.

پدرو در زمان گواردیولا از بهترین بازیکنان بارسلونا بود اما درخشش مثلث آبی-اناری‌ها این بازیکن را نیمکت نشین کرده است و شایعه های زیادی درباره جدایی او از نوکمپ به گوش می رسد. منچستر یونایتد جدی ترین گزینه جذب پدرو است اما هنوز انتقال این بازیکن صورت نگرفته است.

آنری گفت: اگر منچستر یونایتد می خواهد یک بازیکن شاخص جذب کند بهتر است به دنبال عقد قرارداد با پدرو باشد. من پدرو را به خوبی می شناسم. او یک همبازی ممتاز برای من در بارسلونا بود. پدرو وظایف یک مهاجم و بال کناری را به خوبی درک می کند. او به خوبی به حریف فشار می آورد و توان بدنی بالایی دارد. به بازی پدرو دقت کنید. او تلاش زیادی برای گرفتن توپ از حریف دارد. او بهترین گزینه برای سبک بازی یونایتد است.

او ادامه داد: دی ماریا مناسب سبک بازی منچستریونایتد نبود. او زیاد در زمین تلاش نمی‌کرد اما پدرو از اول تا پایان بازی می جنگد و به خوبی فوتبال را می فهمد. از نظر من او بهترین گزینه برای جایگزینی دی ماریا است. فان خال از شاگردانش می خواهد که توپ را همواره در اختیار داشته باشند و همواره روی حریف فشار آورند. آنخل دی ماریا نتوانست این وظایف را به خوبی انجام دهد و به همین خاطر هم او را فروختند اما پدرو به خوبی چنین سبک بازی را می فهمد. او تنها بازیکنی است که الان به درد یونایتد می خورد.

ستاره سابق توپچی ها در پایان سخنان خود گفت: فانخال مربی نیست که زیاد به بازیکن فرصت دهد. او وقتی به یک بازیکن بازی می دهد و خوب کار نمی کند بلافاصله او را بیرون می کند. او ستاره بزرگی چون باستیان شواین اشتایگر را جذب کرده و با جذب پدرو هم می تواند تیمش را آماده قهرمانی در لیگ جزیره کند. پدرو هم در دفاع خوب کار می‌کند و هم در کارهای هجومی و بازی‌سازی و گل زدن. او بازیکنی حرفه ای است و برای موفقیت تیمش نهایت تلاشش را می کند. من پدرو را بسیار دوست دارم و براین باورم که می تواند تاثیر مثبتی روی لیگ جزیره داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
شیاطین سرخ با طراحی ریز خواهند آمد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمادگی شیاطین سرخ برای جذب پدرو


منچستریونایتد خود را آماده می‌کند تا پدرو رودریگس را جذب کند.

خبرگزاری ایسنا: بازیکن جوان بارسلونا به احتمال خیلی زیاد در تابستان سال جاری از آبی‌-اناری‌ها جدا خواهد شد.

پدرو محصول آکادمی لاماسیا به شمار می‌آید. او در دوران پپ گوآردیولا چهره شد و بازی‌های درخشانی را برای آبی-اناری‌ها به نمایش گذاشت اما با حضور لوئیس انریکه در نیمکت این تیم اسپانیایی کمتر فرصت بازی به او می‌رسد و همین باعث شده است تا او مانند آلکسیس سانچس به دنبال جدایی از آبی-اناری‌ها باشد.

آرسنال و چلسی از جدی‌ترین مشتریان پدرو به شمار می‌آیند اما روزنامه مارکا نوشت منچستریونایتد هم دوست دارد مهاجم جوان آبی-اناری‌ها را جذب کند و به دنبال آماده کردن پیشنهاد برای این بازیکن جوان است. به نوشته مارکا رقم یپشنهادی شیاطین سرخ برای جذب پدرو از 18 تا 20 میلیون پوند خواهد بود.

خبری دیگر درباره فصل جابه‌جایی تابستانی این که باشگاه اورتون اعلام کرد که جان استونز، مدافع خود را به هیچ تیمی نخواهد فروخت.

روزنامه "دیلی‌اکسپرس" نوشت که با وجود پیشنهاد رسمی چلسی به اورتون این باشگاه اعلام کرد که ستاره خود را در خط دفاعی نه به آبی‌پوشان لندنی و نه به هیچ تیم دیگری نخواهد فروخت.

چلسی از جدی‌ترین مشتریان استونز است و برای جذب این بازیکن رقم 20 میلیون پوند را پیشنهاد داده است.

خبر دیگر درباره باشگاه چلسی این که ژوزه مورینیو به دنبال فروش خوآن کوادرادو است. روزنامه "گاردین" نوشت که اگر تیمی بخواهد کوادرادو را با همان قیمتی که چلسی خریداری کرده است جذب کند، مورینیو اصلا مخالفت نخواهد کرد.

کوادرادو زمستان پیش با 33 میلیون پوند راهی چلسی شد اما نتوانست در این تیم انتظارها را برآورده کند و می‌توان او را از معدود خریدهای ناکام چلسی معرفی کرد. تیم‌های زیادی هستند که به دنبال جذب این بازیکن کلمبیایی هستند. اینتر، یوونتوس و میلان از جدی‌ترین مشتریان کوادرادو به شمار می‌آیند.