ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توصیه آقای گل جهان به طارمی


سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس به مهدی طارمی توصیه کرد بدون عجله و بادقت در انتخاب تیم بعدی تصمیم گیری کند.

خبرگزاری فارس: مهدی طارمی که با پیشنهادی جدی از یک تیم اسپانیایی در آستانه صعود به لالیگا مواجه شده درباره انتخاب تیم جدیدش با علی دایی مشورت کرد.

دایی به مهدی طارمی گفته که انتخاب تیم خارجی کار ساده ای نیست و بدون عجله باید در این باره تصمیم بگیرد.

نقل و انتقالات رسمی اروپا به دلیل بازی های یورو از شهریورماه آغاز می شود و به همین دلیل آقای گل جهان به مهدی طارمی توصیه کرده حضور در تیمی که هنوز به لالیگا راه نیافته یا وعده انتقال قرضی او به لالیگا را داده منطقی نیست و تا تعیین تکلیف نهایی این تیم صبر کند.

طارمی هم امروز در اردوی تیم ملی اعلام کرده تا دهم تیرماه و پس از بررسی همه پیشنهادات تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت و تیم بعدی اش را انتخاب می کند.

توصیه آقای گل جهان به طارمی


ویدیو مرتبط :
‫مهدی طارمی آقای گل فوتبال ایران در سال 95 شد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوردبین: طارمی می‌تواند آقای گل جهان شود


سرپرست تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید مهدی طارمی می‌تواند روزی «آقای گل جهان» شود.

خبرگزاری ایسنا: محمود خوردبین درباره آخرین وضعیت تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس اظها‌ر کرد: در حال‌ حاضر وضعیت خوبی داریم و طی روزهای گذشته تمرینات با نشاطی را انجام دادیم. به تازگی ملی‌پوشان‌مان به جمع ما ملحق شده‌اند و برای انجام بازی‌های بهتر نیاز به هماهنگی بیشتری داریم. همیشه اینگونه بوده وقتی بازیکنان ملی‌پوش از جمع ما جدا می‌شدند و مجددا برمی‌گشتند، یک ناهماهنگی در تیم به وجود می‌آمد و آن هم به خاطر این است که این بازیکنان در تیم ‌ملی با تمرینات متفاوت تاکتیکی دیگری سر و کار دارند اما در تمرینات ما، تاکتیک‌ها به صورت دیگری است. به همین دلیل زمان نیاز است تا ملی‌پوشانمان با بازیکنان هماهنگ شوند.

وی در ادامه درباره پیروزی پر‌سپولیس مقابل پیکان افزود: بازی خوبی را در این دیدار به نمایش گذاشتیم و توانستیم با انجام بازی هوشمندانه، به پیروزی برسیم. البته پیکانی‌ها هم در این بازی عملکرد خوبی داشتند و تیم خوبی نشان دادند. با این حال این پیروزی در روحیه تیمی ما تاثیرات مثبتی داشت.

سرپرست تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره اظهار نظر مهدی طارمی مبنی بر این که می‌خواهد با شکستن رکورد علی دایی «آقای گل» جهان شود نیز خاطر‌ نشان کرد: او قطعا می‌تواند به این آرزو دست یابد. علی دایی هم از این جا شروع کرد و توانست آقای گل جهان شود. مهدی طارمی پتانسیل‌ این کار را دارد و باید با تمرکز تلاش کند. او بازیکن مستعدی است.

وی درباره دیدار پر‌سپولیس مقابل سایپا هم ا‌ضافه‌ کرد‌: فقط به تیم خودمان فکر می‌کنیم و می‌خواهیم آمادگی تیمی خودمان را بالا ببریم. در کل، سیاست برانکو ایوانکویچ این است که معمولا در بازی‌ها به تیم و کارایی تیم خودش فکر می‌کند. هفته‌ گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و آماده هستیم با عملکرد خوب بازیکنان‌مان یک پیروزی دیگری را به دست بیاوریم.

خوردبین در پایان درباره مشکلات مالی باشگاه پر‌سپولیس نیز خاطر‌ نشان کرد: نمی‌توانیم بگوییم که به طور کامل مشکلات مالی باشگاه حل شده است اما مدیریت باشگاه در تلاش است تا هر‌ چه‌ سریع‌تر به طور کامل مشکلات را بر طرف کند. مطمئنا به زودی این اتفاق رخ خواهد داد و حق و حقوق بازیکنان و کادرفنی به صورت کامل پرداخت می‌شود.