ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توصیه‌های پروین و مایلی کهن به دو بازیکن پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

علی پروین و محمد مایلی کهن توصیه‌هایی را به مهدی طارمی و احمد نوراللهی دو بازیکن جوان این تیم داشتند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، از جمع بازیکنان پرسپولیس مهدی طارمی، احمد نورالهی و محمدرضا خانزاده نفراتی بودند که امروز با حضور در ورزشگاه شیرودی در مراسم تشییع شادروان حجت الله خطیب شرکت داشتند.

در این میان صحبت‌های بزرگان و قدیمی‌های ورزشی با این بازیکنان جالب توجه بود. علی پروین در برخورد با مهدی طارمی و احمد نورالهی خطاب به آنها گفت: چه قد و بالایی دارید، قدر خودتان را بدانید. تا اینجا هم که آمده‌اید، معلوم می‌شود اخلاق دارید و باید حالا حالاها پیشرفت کنید.

 همچنین محمد مایلی‌کهن که البته نورالهی در تیم امید زیر نظر او فعالیت می‌کند نیز خطاب به آنها گفت: شروع خوبی داشته‌اید، قدر خودتان را بدانید و گرفتار حاشیه‌ها نشوید. هر قدر امثال شما که بدون رابطه به فوتبال آمده‌اید، رشد کنید، افتخار می‌کنیم.


اخبار  ورزشی  - سایت باشگاه پرسپولیس


ویدیو مرتبط :
حضور پروین و مایلی کهن در عزاداری اربعین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توهین بسیار زشت مایلی کهن به بازیکن پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,محمد مایلی كهن

 

اخبار ورزشی - توهین بسیار زشت مایلی کهن به بازیکن پرسپولیس

محمد مایلی كهن وقتی عصبی می شود، توهین‌های عجیبی به دیگران می كند.

 مرد همیشه شاكی فوتبال ایران در آخرین مصاحبه‌اش گفت: كار پرسپولیس به جایی رسیده كه آقای كفشدوزك هم برای این تیم ناز می‌كند.

مهرداد كفشگری حسابی از این موضوع ناراحت شده و گفته افتخار می‌كند بچه كفشگركلاست و مایلی با این حرفش به بیش از 4500 خانواده در این روستا توهین كرده است.

مایلی‌كهن پیش از این هم در دعوایش با قلعه‌نویی گفته بود: از روی فامیلی می‌توان متوجه شد كه كدام‌مان اصل و نسب داریم. من مایلی‌كهن هستم و او قلعه‌‌ی نو!

پپیشكسوت پرسپولیس باید كمی بیشتر حواش به صحبت‌هایش باشد زیرا علاوه بر این افراد، خانواده‌های بسیاری را با صحبت‌هایش می‌رنجاند.
اخبار ورزشی - بانک ورزش