ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توصیف جالب عادل از عصبانیت عابدزاده


درگیری‌های احمدرضا عابدزاده در جریان مسابقه استقلال خوزستان - راه‌آهن یکی از سوژه‌های برنامه نود بود.

خبر آنلاین: عادل فردوسی‌پور در مورد درگیری‌های عابدزاده در جریان مسابقه استقلال خوزستان - راه‌آهن با سرپرستان دو تیم تماس گرفت تا از زبان آن‌ها دلیل این درگیری را بشنود. بهمن روشنایی سرپرست استقلال خوزستان گفت: «در رسانه‌ها صحبت از بی حرمتی به اسطوره فوتبال ایران كرده اند. اگر عابدزاده اسطوره است باید اخلاق و كردار خودش را نشان می‌داد. تعجب می‌كنم كه می‌گویند چطور كولی بالی به عابدزاده توهین كرده. استیلی كجا بود؟ محمد غلامین از پشت روی او تكل زده. چطور ممكن است كولی بالی توهین كرده باشد؟»

بهنام ابوالقاسمپور سرپرست باشگاه راه‌آهن هم گفت: «با توجه به اتفاقاتی كه در بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس افتاد و ویسی اعتراض كرد به داوری‌ها، این انتظار می‌رفت كه چنین اتفاقی بیفتد. من با حسن‌زاده تماس گرفتم و گفتم كه در سایت‌ها زده‌اند ویسی محروم است. او گفت كه این ابلاغ را فرستاده‌ام و این ابلاغ خواهد شد. با آقای آیت‌اللهی تماس گرفتم و گفت من پشت فرمان هستم و بعدا تماس بگیر. دوباره تماس گرفتم و گفت كه این محرومیت‌ها برای من نیامده است.»

سپس روشنایی گفت: «آقای ابوالقاسمپور می‌گوید قرار بود فدراسیون این حكم را به باشگاه راه‌آهن ابلاغ كند. محرومیت ویسی باید به ما ابلاغ شود. باشگاه راه‌آهن كاره‌ای نیست كه به آن‌ها ابلاغ شود. اسطوره دارد انواع و اقسام توهین را به جمعیت حاضر در ورزشگاه می‌كند.»

عادل فردوسی‌پور هم گفت: «كولی بالی شروع كننده این دعوا نبود. قبل از اینكه عابدزاده به سمت او برود، كولی بالی كاری به عابدزاده نداشت.» بعد از حرف‌های عادل، سرپرست راه‌آهن هم این قضیه كه یكی از اعضای استقلال خوزستان جلوی دهان كولی بالی را گرفته تا فحش بدهد، انكار می‌كرد. عادل هم در همین لحظه شاكی شد و گفت: «نه مثل باشگاه راه‌آهن همه چیز را بیندازید گردن این بنده خدا، نه اینكه كولی بالی را تطهیر كنید.» سرپرست استقلال خوزستان در روز درگیری گفته بود كه كولی بالی فارسی و انگلیسی بلد نیست و برای اینكه غذای مورد علاقه اش را بگوید، تصویر آن را می‌كشد! عادل هم به او گفت: «كولی بالی وقتی قرمه سبزی می‌خواهد، آن را چطوری می‌كشد؟» بهنام ابوالقاسمپور هم گفت: «كشیدن تصویر سالاد اندونزی هم سخت است!» در بخش پایانی این بحث هم عادل فردوسی‌پور در تشریح حركات احمدرضا عابدزاده گفت: «عابدزاده به اندازه‌ای عصبانی بود كه می‌توانست بوكسور قزاقستانی كه قهرمان بازی‌های آسیایی شد را هم بزند.»


ویدیو مرتبط :
گفتگوی کامران نجف زاده با احمدرضا عابدزاده در رستوران عابدزاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توصیف‌های جالب در بازار اجاره ابتدای سال



توصیف‌های جالب در بازار اجاره ابتدای سال

 فوری فوری فوری، حتی به مجرد، قابل تبدیل، مناسب زوج، رهن و اجاره، مناسب مشکل پسندان، رهن کامل، بی‌مالک، به قیمت رسیده، مختص مشکل پسندان! عبارات فوق توصیف‌هایی هستند که این روزها حال و احوال بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی را شکل می‌دهد.

شواهد حاکم بر بازار اجاره مسکن در مناطق مختلف تهران نشان می‌دهد که به دلیل نو قدم بودن سال 92 و همچنین عدم حضور مشتری در بازار اجاره، موجران فعلا آرام بر جای خود نشسته اند و هنوز بایدها و نبایدهایی را برای قراردادهای اجاره در سال جدید تصویب نکرده‌اند.

وضعیت فعلی بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی گویای این مساله است که همچنان فرصت طلایی برای مستاجرانی که به دنبال واحدهای اجاره‌ای با شرایط دلخواه و نرخ اجاره منصفانه هستند به اتمام نرسیده است.

تعاریف و توصیف‌هایی که این روزها در آگهی‌های اجاره واحدهای مسکونی از سوی بنگاهداران و حتی مالکان می‌شود، صحت این موضوع را عنوان می‌کند.

از سوی دیگر برخی از بنگاه‌های املاک به دلیل نزدیک شدن به فصل اجاره در نظر دارند با فایل کردن واحدهای بیشتر میزان درآمد خود را به بالاترین میزان ارتقا دهند؛ چراکه این دسته از مشاوران املاک برای تشویق مالکان در محدوده فعالیت شان آگهی می‌دهند.

برای مثال: بنگاه املاکی در خیابان میرداماد روز گذشته اعلام کرده است: مالکان محترم ملک، ملک شما را 7 روزه اجاره می‌دهیم.

علاوه براین در خیابان تهرانپارس بنگاه املاکی اظهار کرده است که آماده همکاری با مالکان منطقه و ارائه دهنده بهترین موارد در رهن و اجاره هستند.

همچنین مالکی در خیابان اجاره دار تاکید کرده است: واحد 40 متری 2 سال ساخت خود را فوری با 35 میلیون تومان رهن کامل به متقاضی تحویل می‌دهد و ناگفته نماند که شرایط پرداخت اجاره‌بها قابل تبدیل است./دنیای اقتصاد

 

 

 

اجاره مسکن,بازار مسکن