ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توشاک: رئال گرت بیل را از دست نمی‌دهد


سرمربی ولزی اسبق رئال مادرید معتقد است با وجود همه انتقاداتی که به گرت بیل می‌شود، کهکشانی‌ها وی را حفظ خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: جان توشاک در مصاحبه‌ای تلویزیونی نظرش را در مورد ماندن یا رفتن گرت بیل، هموطنش که در خدمت سفید‌های مادریدی است، بیان داشت.

به اعتقاد وی تیم ثروتمند اسپانیایی با وجود انتقادداتی که رسانه‌ها و هواداران از بازیکن 25 ساله‌اش می‌کنند، وی را کماکان نگه خواهد داشت.

توشاک که خود در سال 1999 مسئول فنی مادریدی‌ها بود،‌اظهار داشت:برای خو گرفتن به شرایط تیمی جدید، هر بازیکنی احتیاج به زمان دارد. به خاطر پولی که به او پرداخت می‌شود و همچنین سن و سالش، باید خیلی کارها را در زمین انجام دهد. امیدوارم گرت بتواند همان‌جایی بازی کند که باید باشد. او همیشه بال راست بازی کرده گاهی هم بال چپ شده که فکر می‌کنم این مساله کمی او را اذیت کند. با همه این ها، رئال او را هرگز از دست نخواهد داد.

توشاک ادامه داد:‌ با آمدن بنیتس، باید منتظر تحولاتی در بازی این تیم باشیم. او اعتبار خوبی دارد. زمانی که من در مادرید بودم،‌او به عنوان مربی جوانان کار می‌کرد. حالا هم می بینیم که همه روزه رسانه‌‌ها در مورد او چه گزارش‌هایی را منتشر می‌کنند. باید منتظر ماند و دید که او چه ساختار بازی را برای رئال در نظرمی‌گیرد.


ویدیو مرتبط :
گرت بیل جواهری برای رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئال مادرید گرت بیل را از دست نخواهد داد


بنابه ادعای یک روزنامه انگلیسی رئال مادرید گرت بیل را از دست نخواهد داد و قراردادش را تمدید می‌کند.

فارس: روزنامه دیلی‌تلگراف در گزارشی عنوان کرد ستاره ۲۶ ساله در برنامه‌های آینده کهکشانی‌ها نقش ویژه‌ای دارد.

مطابق این گزارش مادریدی‌ها به هیچ‌وجه راضی نخواهند شد این بازیکن ارزشمند را از دست دهند. حتی تصمیم دارند قرارداد وی را که تا سال ۲۰۱۹ است تا ۲۰۲۱ تمدید کنند.

در این گزارش همچنین عنوان شد برخلاف بیل، ستاره پرتغالی مادریدی‌ها یعنی کریس رونالدو آینده‌ای مبهم دارد و ممکن است در آینده پیراهن تیمی دیگر را به تن کند.