ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توس: دوست داشتم به رئال یا بارسا بخوریم


مهاجم گلزن یوونتوس مدعی شد دوست داشته است در لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید یا بارسلونا به میدان بروند تا موناکو.

خبرگزاری ایسنا: یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید برابر موناکو به میدان برود. دیداری که به نظر می‌رسد برای هواداران یووه بازی خوبی باشد چرا که شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد خواهند داشت ولی توس مهاجم گلزن تیم تورینی معتقد است بازی با رئال مادرید یا بارسلونا را به این بازی ترجیح می‌داده است. کارلوس توس در فصل جاری از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بوده و بهترین بازیها را برای یوونتوس به نمایش گذاشته است. این بازیکن آرژانتینی در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد. کارلوس توس از زمانی که از منچسترسیتی به یوونتوس پیوسته است بازی‌های خوبی را برای این تیم به نمایش گذاشته است. او فصل قبل توانست با گل زیبای خود زمینه را برای قهرمانی یوونتوس در رقابت های سری A فراهم آورد و نشان دهد که دوران فوتبال او هنوز به پایان نرسیده است.

او درباره روبرو شدن با موناکو در لیگ قهرمانان اروپا گفت:‌ به شخصه رئال یا بارسا را به موناکو ترجیح می دادم. حالا همه فکر می کنند که یوونتوس کار راحتی را برای صعود در پیش روی دارد در حالی که اینطور نیست. همه بازی ها سخت هستند. موناکو نیز حریف بسیار قدرتمندی است و اگر ما برای بازی خوب آماده نباشیم قطعاً شکست خواهیم خورد. راستش را بخواهید رئال یا بارسا را به موناکو ترجیح می دادم.

قرارداد این مهاجم آرژانتینی با یوونتوس در سال 2016 به پایان می رسد. او تاکید کرد که بعد از پایان قراردادش دیگر برای یوونتوس بازی نخواهد کرد و به فوتبال آرژانتین برمی‌گردد تا برای تیم محبوبش بوکاجونیورز بازی کند. توس در حالی این سخنان را بر زبان می آورد که در فصل جاری هم بازیهای خوبی را برای یوونتوس به نمایش گذاشته است.

او گفت: وقتی با یوونتوس سه ساله قرارداد بستم به آنها اعلام کردم که بعد از پایان قراردادم از این تیم جدا می‌شوم. به سران یوونتوس تاکید کردم که این آخرین قرارداد من است و بعد از آن حاضر نیستم تا برای این تیم بازی کنم.

توس که به خاطر نمایش خوبش در یوونتوس باردیگر به تیم ملی آرژانتین دعوت شد، ادامه داد: مسی هیچ نقشی در بازگشت من به تیم ملی آرژانتین نداشت. پس از جام جهانی خیلی از روزنامه نگاران از نقش مسی در دعوت من به تیم ملی آرژانتین صحبت کرده بود در حالی که این صحبت‌ها کاملا کذب و دروغ است. من با مارتینو، سرمربی جدید تیم تلفنی صحبت کردم و او به من گفت که به این دلایل می‌خواهم در تیم ملی حاضر شوی. من هم هر وقت که تیم ملی بخواهد با تمام توان در خدمت تیم خواهم بود. در حال حاضر به این فکر می‌کنم که سال جاری در کوپا آمریکا قهرمان شویم. ما مدت‌هاست در کوپا قهرمان نشدیم و الان بهترین فرصت برای رسیدن به این هدف است. در ادامه می خواهم به لیگ آرژانتین برگردم تا باردیگر برای بوکاجونیورز بازی کنم. من سال‌ها است که در فوتبال اروپا بازی می کنم و موفقیت های زیادی به دست آورده‌ام. در تیم های مختلفی بازی کرده‌ام و تجربه زیادی دارم. زمان بازگشت به آرژانتین فرارسیده است و دوست دارم که باردیگر پیراهن بوکاجونیورز را بر تن کنم.


ویدیو مرتبط :
‫مهدی طارمی:پرسپولیس را دوست داشتم ولی همه میدانستند اگر رضایتنامه داشتم میرفتم اروپا‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدینیو: دوست دارم برابر رئال مادرید بازی كنم



 

 

 

رونالدینیو: دوست دارم برابر رئال مادرید بازی كنم

 

مهاجم برزیلی تیم فوتبال باشگاه میلان ایتالیا گفت: مشکلی نداشته و دوست دارم برابر رئال مادرید بازی کنم.

رونالدینیو تصریح کرد: مشکل جسمی من برطرف شده و پزشکان نیز نامم را از فهرست خود حذف کرده‌اند. از مربی تیم می خواهم خوش بین باشد و بداند که برای گلزنی به رئال مادرید بمبی از انگیزه هستم.

رونالدینیو ادامه داد: این اولین باری نیست که عطش گشودن دروازه کاسیاس را دارم و می‌دانم که چگونه او را از پای دربیاورم.

رئال مادرید و آ.ث میلان چهارشنبه در سن‌سیرو به مصاف یکدیگر می‌روند. در بازی رفت رئال مادرید با گل زودهنگام رونالدو و گلزنی مسعود اوزیل با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.