ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توره: جام جهانی مانند شبحی برای من بود


هافبک تیم ملی ساحل عاج که نتوانست به همراه این تیم در جام جهانی برزیل خوش بدرخشد گفت که از نظر ذهنی و جسمی خسته است.

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم ملی ساحل عاج که نتوانست به همراه این تیم در جام جهانی برزیل خوش بدرخشد گفت که از نظر ذهنی و جسمی خسته است.

یحیی توره که برادرش ابراهیم را در حین برگزاری جام جهانی برزیل به علت ابتلا به سرطان از دست داد این روزها حال و روز خوبی ندارد.

هافبک منچسترسیتی در این باره گفت: باید اعتراف کنم که هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی کاملا خسته هستم. جام جهانی برزیل مانند شبحی برای من بود و با آمادگی کمی در این مسابقات حضور پیدا کردم.

وی افزود: انرژی ندارم تا برای حضور در تمرینات من‌سیتی به انگلیس سفر کنم و می خواهم زمان بیشتری استراحت داشته باشم.


ویدیو مرتبط :
گلچینی از گل ها وبیاد ماندنی ترین لحظات جام جهانی 98فرانسه ,با اهنگ رسمی جام جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توره: با زبان روزه در جام جهانی بازی می‌کنم


ستاره مسلمان خط دفاعی تیم ملی ساحل عاج گفت که حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ مانع او برای عمل به فریضه روزه نیست.

خبرگزاری تسنیم: کولو توره اعلام کرد در صورتی که تیم ملی ساحل عاج به مرحله حذفی جام جهانی 2014 صعود و بازی‌‌های این تیم با ماه رمضان تداخل پیدا کند،  مشکلی برای روزه گرفتن ندارد.

مدافع تیم لیورپول انگلیس اظهار داشت: یک بازیکن قطعاً به نظم و انضباط نیاز دارد. برای من سختی روزه گرفتن در ماه رمضان تنها در همان پنج روز نخست این ماه است و پس از آن بدنم شروع به تطبیق با این وضعیت کرده و واقعاً احساس خوبی به من دست می‌دهد.

توره افزود: روزه بدن را پاک می‌کند و من پس از ماه رمضان احساس می‌کنم قوی‌تر شده‌ام. فکر می‌کنم اینکه ماه رمضان می‌تواند شما را واقعاً قدرتمند کند، حیرت‌آور است. در تمام سال‌هایی که فوتبال بازی کرده‌ام حواسم به ماه رمضان بوده است. در این ماه خیلی مهم است که شما تغذیه خوبی داشته باشید. خیلی مهم است که خوراک مناسب داشته باشید چون هم ممکن است اضافه وزن پیدا کنید هم امکان دارد دچار ضعف شوید.

مدافع تیم ملی ساحل عاج تصریح کرد: نوشیدن مایعات در این ماه برای بازیکنان بسیار مهم است. همچنین باید حواس‌تان به کارهایی که انجام می‌دهید نیز باشد چون بدن‌تان در حال انرژی از دست دادن است. همه پزشکان و اعضای باشگاه به من برای داشتن یک رژیم غذایی مناسب کمک می‌کنند تا احساس بهتری در طول ماه رمضان داشته باشم.

توره خاطرنشان کرد: با زبان روزه هم در جام جهانی بازی می‌کنم.

تیم ملی ساحل عاج در جام جهانی با تیم‌های ملی کلمبیا، یونان و ژاپن همگروه است