ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تورستن فینك: از نقاط ضعف منچستر استفاده كردیم



 

تورستن فینك: از نقاط ضعف منچستر استفاده كردیم

 

سرمربی بازل سوئیس باور دارد با استفاده از نقاط ضعف خط دفاع منچستریونایتد یک امتیاز ارزشمند در اولدترافورد کسب کرده است.

تورستن فینک اظهار داشت: من از نتیجه راضی هستم، حتی در شرایطی که کمی قبل از خاتمه بازی، گل مساوی را در خانه منچستریونایتد دریافت کردیم. اما تیم من نشان داد از چه روحیه قوی و توان فنی بالایی برخوردار است. با این بازی دیگر نباید خودمان را مقابل بزرگان مخفی کنیم.

این مربی آلمانی که شب گذشته موفق شد در ورزشگاه اولدترافورد و از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی 3 بر 3 مقابل منچستریونایتد برسد، افزود: هدف ما در این بازی استفاده کامل از تمام نقاط ضعف کوچک و ناپیدا منچستر در خط دفاع بود. کاری که فکر می کنم به خوبی موفق به انجامش شدیم. به این خاطر حتی می‌توانستیم زودتر از زمانی که به گل رسیدیم، گلزنی کنیم.

در این بازی تیم سوئیسی در دقایق 16 و 17 ابتدا دو گل توسط دنی ولبک دریافت کرد؛ اما در ادامه به بازی برگشتند و با گل‌های فرای در دقایق 58 و 60 واکنش نشان داد، حتی در دقیقه 76 فرای گل دیگری زد تا بازل در آستانه کسب برد قرار بگیرد؛ اما اشلی یانگ در دقیقه 90 گل تساوی را به ثمر رساند تا شیاطین سرخ اولدترافورد از شکستی خانگی فرار کنند.

فینک ادامه داد: بهترین زمان بازی ما که صاحب بیشترین فرصت شدیم، هنگامی بود که اجازه دادیم توپ به گردش در آید و بازی پرحوصله‌ای را دنبال کنیم.

او عنوان کرد: تساوی 3 بر 3 در اولدترافورد یک نمایش رویایی و یک نتیجه دل‌چسب است؛ البته اگر می‌دانستیم امروز منچستری‌ها با چه مشکلاتی دست به گریبان هستند آن‌وقت خواب کسب برد را می‌دیدیم.

در گروه سوم تیم تحت رهبری فینک با 4 امتیاز صدرنشین است و بنفیکا پرتغال با همین تعداد امتیاز در رده دوم حضور دارد. منچستریونایتد با 2 امتیاز در رتبه سوم جای گرفته و اوتل گالاتی رومانی بدون امتیاز در رده چهارم جای گرفته است.


ویدیو مرتبط :
اینفو کلیپ | نقاط قوت منهای نقاط ضعف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رییس كمیسیون صنایع:برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها باید نقاط ضعف شناسایی شود



 

كمیسیون صنایع,یارانه

 

رییس كمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اجرای مرحله اول طرح هدفمندی یارانه ها در بخش صنعت، معدن، كشاورزی و حمل و نقل چندان موفق نبود، لذا برای مرحله دوم باید نقاط ضعف شناسایی شود.

سیدحسین هاشمی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در فاز دوم گفت: این كه گفته می شود صنایع برای اجرای مرحله دوم طرح آماده اند، نظر كارشناسی دقیقی نیست.

نماینده مردم میانه در مجلس ابراز عقیده كرد، در مرحله اول اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، تنها حدود ۲۰ درصد اجرا شده است. لذا اعلام آمادگی صنایع برای اجرای فاز دوم طرح به آمادگی ساختاری نیاز دارد، چرا كه مهم ترین بخش عملیاتی طرح فراهم كردن منابع آن است كه آن هم نه تخصیص داده شده و نه دولت می تواند آن را فراهم كند.

رییس كمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این كه امیدواریم همان رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان كه در بودجه سال ۹۰ به عنوان سهم صنایع و بخش های كشاورزی و حمل و نقل و معدن در نظر گرفته شده بود تا پایان سال جاری پرداخت شود، گفت: منابع مالی در صنعت، مانند خون در بدن انسان است و اگر كاهش پیدا كند منجر به كاهش تولید، تعدیل نیرو و حتی تعطیلی بنگاه ها خواهد شد..... /   خبرگزارى ایسنا