ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توران: به مشاوران خود اطمینان دارم


ستاره ترک تبار تیم فوتبال اتلتیکو مادرید ضمن احترام به بارسلونا، بررسی سایر پیشنهادات را نیز حق خود توصیف کرد.

خبرگزاری فارس: آردا توران بازیکن شماره 10 اتلتیکومادرید در گفت‌و‌گو با بخش ورزشی روزنامه ملیت ترکیه آخرین وضعیتش را تشریح کرده و گفته است: به نزدیک ترین فاصله با بارسلونا رسیده بودم و این برای من یک افتخار بزرگ است اما متاسفانه به حاطر مشکلات ناشی از انتخابات در این باشگاه قرارداد من منعقد نشده است. در هر حال من هم باید نگران آینده خودم باشم، همانطور که بارسلونا نگران آینده خودش است.

توران ادامه داد: مشاورانی دارم که همیشه با راهنمایی آنها به بهترین‌ها رسیده ام و اکنون نیز به مشاوران خود اطمینان کامل خواهم داشت و تردید ندارم که بهترین گزینه را انتخاب خواهم کرد. من شاید نتوانم تا 18 جولای صبر کنم و احتمال بررسی و جدی گرفتن سایر پیشنهادات نیز وجود خواهد داشت.

در حالی که تصور می شد امروز پیوستن آردا توران به بارسلونا قطعی شود، این امر محقق نشد و هیئت مدیره بارسلونا اطلاع داد که تا 18 جولای که قرار است انتخابات ریاست باشگاه برگزار شود، قرارداد نهایی آردا امضا نخواهد شد.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت آذر و توران در پارک ملی توران | ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریبری: اطمینان دارم توپ طلا به من می‌رسد



اخبار , اخبار ورزشی,توپ طلای 2013

اخبار ورزشی - ریبری:

اطمینان دارم توپ طلا به من می‌رسد

هافبک فرانسوی بایرن‌مونیخ از کسب توپ طلای 2013 اطمینان دارد. او گفت که رونالدو تنها چند هفته است که می‌درخشد اما او یک فصل است که در اوج به سر می‌برد.

به گزارش ایسنا، با نزدیک شدن به مراسم انتخاب بهترین بازیکن جهان در سال 2013 پیش‌بینی‌ها در این زمینه زیاد می‌شود. یکی از بازیکنانی که شانس زیادی برای کسب این جایزه ارزشمند دارد فرانک ریبری است.

او در گفت‌وگویی که با روزنامه لوموند فرانسه داشت از شانس بالای خود برای کسب توپ طلای 2013 صحبت کرد. هافبک بایرن مونیخ که فصل گذشته سه گانه فوتبال آلمان و اروپا را به دست آورد، گفت: بله درست است. رونالدو گل‌های بیشتری نسبت به من به ثمر رسانده است اما من هم گل‌های زیادی زده‌ام.

 

نباید فراموش کنیم که سبک و پست بازی ما متفاوت است. گل‌های زیادی به ثمر نمی‌رسانم اما بارها خط دفاعی حریف را دور می‌زنم و اذیت می‌کنم. نباید فراموش کنیم که رونالدو تنها چند هفته است که خوب بازی می‌کند اما من یک فصل خوب بوده‌ام.

ریبری در انتخابی جام‌جهانی عملکردی خوب و سهم بسزایی در صعود فرانسه به برزیل داشت. او گفت: بازی‌های خوبی را در انتخابی جام‌جهانی به نمایش گذاشتم. در پلی‌آف برابر اوکراین در دو بازی رفت و برگشت خوب ظاهر شدم و در اخراج سه بازیکن حریف و دو گل فرانسه نقش داشتم. چه بسا این مسائل مورد توجه نباشد اما من از کسب توپ طلا اطمینان دارم. اصلا احساس ترس و دلهره نمی‌کنم. هر آنچه را در توان داشتم رو کردم و الان باید صبر کنم.

هافبک بایرن درباره تمدید دو هفته‌ای زمان رأی گیری بهترین بازیکن جهان در سال 2013 گفت: فکر نمی‌کنم که این تاخیر به نفع رونالدو باشد. تلاش کردم تا برای کسب این جایزه آمادگی خود را در بایرن و تیم ملی فوتبال فرانسه حفظ کنم تا الان مرتکب هیچ اشتباهی نشده‌ام.

 

خوشبختانه هم در تیم ملی فوتبال فرانسه و هم در بایرن خوب کار کرده‌ و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن فوتبال اروپا شاهد گویایی بر سخنانم است. فصل گذشته با بایرن بسیارخوب ظاهر شدم و سه گانه فوتبال اروپا و آلمان را به دست آوردم. آنچه فصل گذشته به دست آوردیم یک دستاورد تاریخی بود که تا الان بایرن به آن نرسیده بود.

اخبار ورزشی - ایسنا