ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توران: برای جاودانه شدن آبی‌اناری شدم


ستاره ترک تبار اتلتیکومادرید به صورت رسمی به بارسلونا پیوست و در اولین مصاحبه خود گفت: برای جاودانه شدن آبی و اناری شده‌ام.

خبرگزاری فارس: آردا توران پس از دو ماه رایزنی از طریق وکلای خود با باشگاه‌های انگلیسی و ایتالیایی در نهایت راهی بارسلونا شد و پیراهن آبی و اناری را این باشگاه بزرگ را بر تن کرد.

توران در اولین مصاحبه خود با شبکه سوم کاتالونیا TV3گفت: برای من یک افتخار بزرگ است که عضوی از خانواده بزرگ بارسلونا باشم، بدون تردید با تمام قدرت در خدمت بارسا خواهم بود و در این لباس جاودانه خواهم شد، من به هیچکدام از نامزدهای انتخاباتی وابسته نیستم و تنها به باشگاه بارسلونا وابستگی دارم. اجازه نداده و نخواهم داد که نامزدهای انتخاباتی در بارسلونا از خرید من سوء استفاده کنند و از همین طریق نیز اعلام می کنم که انتقال من به هیچکدام از طرفین انتخابات وابسته نیست.

توران از هواداران خود در ترکیه نیز خواست بیش از گذشته او را حمایت کنند و برای بازی های بارسلونا و تشویق این تیم راهی کاتالونیا شوند.


ویدیو مرتبط :
صدای جاودانه اذان زنده یاد استادحسینی اناری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یوفا به آبی و اناری‌ها هشدار داد



 

 

یوفا به آبی و اناری‌ها هشدار داد

 

یوفا به خاطر شعارهای سیاسی و آشوب هواداران بارسلونا در سوپرجام اروپا در صدد صدور حکم جریمه نقدی است.

به نقل از مارکا اسپانیا، هواداران متعصب بارسلونا در جریان سوپرجام اروپا اقدام به آتش زدن بخش عمده‌ای از استادیوم موناکو کردند که با دخالت نیروهای پلیس و آتش‌نشان این آشوب تا حدودی مهار شد.

خسارت جدی به استادیوم موناکو وارد شده و از دید یوفا باشگاه بارسلونا مسئول مستقیم این قضیه است.

گروه نژادپرست و خرابکار بویکس‌نویز کاتالونیا در طبقه دوم استادیوم موناکو فرانسه دیوار تشکیل شده از نیروهای پلیس را شکسته و وارد این طبقه ورزشگاه شده و گزارش کامل این خرابکاری گسترده به یوفا ارسال شده است.

میشل پلاتینی از معاونان خود در کمیته انضباطی خواسته که هرگز کوتاه نیامده و برخوردی جدی با این پرونده داشته باشند.