ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توجیه عجیب سخنگوی باشگاه استقلال از اظهارات توهین آمیز جاسم کرار!



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه استقلال

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال هیچ وقت زیر بار بازیکن‌سالاری نخواهد رفت و هیچ بازیکنی نمی‌تواند برای استقلال تعیین تکلیف کند.

به گزارش تسنیم، این طور که مشخص است استقلالی ها تصمیمی برای برخورد جدی با کرار ندارند. پس از مصاحبه افشارزاده که در آن از پشیمانی کرار صحبت شده بود، امروز سخنگوی استقلال مصاحبه ای انجام داده که در نوع خود بی نظیر است.

سید سعید افجه‌ای درباره اظهارات کرار جاسم علیه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من 20 سال در کشور امارات حضور داشته‌ام و می‌دانم که کلمه «مسخره» در فرهنگ عربی توهین آمیز نیست و یک عبارت عادی است اما در فرهنگ ایران معنای توهین‌آمیز دارد. در فرهنگ عرب به کار بردن کلمه مسخره بیشتر به معنای بی‌نظمی و شلختگی است.

وی ادامه داد: رفتارهای کرار دفاع کردن ندارد و قطعا باشگاه استقلال زودتر از همه با وی برخورد خواهد کرد.

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد اینکه کرار اعلام کرده که به ایران بازنمی‌گردد، تصریح کرد: این اظهارات حرفه‌ای نیست و اگر چنین کاری کند از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیر این مسئله خواهیم بود ولی اطمینان داریم که به قوانین حرفه‌ای احترام گذاشته و پس از رفع مشکل پاسپورتش به ایران بازمی‌گردد. باشگاه استقلال هیچ وقت زیر بار بازیکن سالاری نخواهد رفت و هیچ بازیکنی نمی‌تواند برای این باشگاه تعیین تکلیف کند.

افجه‌ای خاطرنشان کرد: دوست داریم قضیه کرار به پایان برسد و او به ایران بازگردد چون در صحبتی که باشگاه انجام داده، اعلام کرده منظورش توهین به فوتبال ایران نبوده است. به موازات اینکه وی را جریمه خواهیم کرد پیگیر بخشش محرومیت این بازیکن هم هستیم تا داستان کرار به پایان برسد.


  اخبار ورزشی  - تسنیم  


ویدیو مرتبط :
اظهارات پرویز مظلومی و حضور جاسم کرار در جلسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرار جاسم سه جلسه از همراهی استقلال محروم شد /واکنش باشگاه استقلال به محرومیت کرار



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار کرارجاسم

پس از اعتراض باشگاه استقلال به محرومیت دو جلسه ای کرار ،این‌بار کمیته انضباطی پس از رسیدگی مجدد، این بازیکن را سه جلسه محروم کرد.

به گزارش  مهر، سایت فدراسیون فوتبال ضمن اعلام این خبر نوشت: باتوجه به درخواست تجدید نظرخواهی باشگاه استقلال تهران نسبت به رای کمیته انضباطی کرار جاسم، این کمیته اعلام کرد با توجه به بررسی های صورت گرفته، دلایل و مدارکی که دال بر بی گناهی بازیکن متخلف باشد، مشاهده نکرده و با توجه به رفتار غیر ورزشی وی و امتناع و نافرمانی از اجرای دستور مقام رسمی مسابقه و با توجه به اینکه تنبیهاتی که در سوابق انضباطی این بازیکن بوده، تاکنون موثر واقع نشده است، این کمیته طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی بازیکن تیم استقلال تهران را به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم کرد. کرار باید مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

طبق اعلام کمیته انضباطی صدور دستور موقت برای استفاده باشگاه استقلال از این بازیکن در روز جمعه یکم اسفند ماه برابر تیم گسترش فولاد تبریز مطابق اختیارات رئیس کمیته انضباطی و صرفا برای همان دیدار بوده است تا این کمیته بتواند در اولین فرصت اداری موضوع را پیگیری و رای را صادر کند. به این ترتیب کراری که این روزها در مرخصی به سر می برد،دیدار با نفت مسجد سلیمان، نفت تهران و فولاد اهواز را از دست داد.

 

-----------------------------------

 

خارج از فدراسیون پیگیری می‌کنیم/ مقابل این بی عدالتی می‌ایستیم

سخنگوی استقلال می‌گوید حکم علیه کرار عین بی عدالتی بوده است و باشگاه استقلال قطعا به این حکم اعتراض می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه استقلال، سیدسعید افجه‌ای در واکنش به رای صادر شده علیه کرار گفت: از این رای شوکه شده‌ایم و انتظار نداشتیم کمیته انضباطی با وجود اعتراض ما این حکم را بدهد. کرار با این حکم 5 بازی را از دست داد. یک جلسه برای اخراج، یک بازی با گسترش فولاد که با اعلام در آخرین لحظات او را به طور کامل در اختیار نداشتیم و سه بازی آینده هم به این ماجرا اضافه شد.

وی افزود: این طور که از شواهد پیداست، اگر اعتراض نمی‌کردیم به نفع ما بود! متاسفانه عده‌ای بی‌عدالتی می‌کنند. یعنی اگر کسی اعتراض کند نقره داغ می‌شود. این برخورد اصلا شایسته نیست و ما از هر مجرایی که بتوانیم به این رای اعتراض می‌کنیم، حتی راه‌های خارج از فدراسیون.

سخنگوی باشگاه استقلال ادامه داد: این حکم غیر قابل باور، ناعادلانه و شک‎برانگیز است. فغانی هیچ گزارشی نداده و حتی رای اولیه نیز اشتباه بود. کرار جریمه اعتراضش را با دریافت کارت زرد دریافت کرد. نمی‌خواهم از تیمی اسم ببرم اما موارد مشابهی داریم که از این سنگین‌تر است اما برخوردی با آنها نمی‌شود. اگر این دیدگاه حاکم بود باید رای‌های دیگری می‌دیدیم اما متاسفانه بی‌عدالتی وجود دارد.

افجه‌ای در بخش دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: ما بازیکن سرباز داریم که عین بی قانونی است اما کمیته انضباطی درباره آنها دخالت نمی‌کند. ما برای حل این مسائل باید از فرهنگ غنی خودمان استفاده کنیم و این بازیکن را متوجه اشتباهش کنیم. آقایان باید به این توجه کنند که نقش فرهنگ سازی کجا می‌رود؟ فقط با زور و جریمه باید فرهنگ سازی کرد؟ چون در یک مسندی هستند باید حرفشان همین باشد؟

وی همچنین مدعی شد: تصمیمی گرفته‌اند که در قهرمانی ما تاثیر گذار و در بازی‌های پیش روی ما تاثیر گذار است. ما تیم هستیم و کرار نیز جزئی از این تیم است. ما در برابر این ناعدالتی به هر قیمتی می‌ایستیم. با بخش حقوقی مشاوره می‌کنیم تا مجرای قانونی را برای ورود به این قضیه به درستی انتخاب کنیم.

سخنگوی استقلال در پایان افزود: هواداران بدانند ما نیز مانند آنها از این قضیه شوکه هستیم اما بدانند که ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم و اجازه نمی‎دهیم حق استقلال از بین برود.

 

اخبار ورزشی - مهر