ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توجیه جدید داور استرالیایی


به کاپیتان ایران هم گفتم پولادی به شکم دروازه‌بان لگد زد!

خبر ورزشی: وقتی نیمه اول بازی ایران و عراق به پایان رسید، نکونام اولین نفری بود که سراغ داور استرالیایی رفت و از او پرسید چرا پولادی را اخراج کردی؟!

نكونام و ویلیامز با هم آشنایی قبلی داشتند و حتی در حاشیه مراسم بهترین‌های سال آسیا با هم عكس یادگاری گرفتند. دیروز داور استرالیایی در توجیه اشتباه تاریخی خود حرف‌های تازه‌ای زد و گفت: «اخراج بازیكن ایران درست بود. بین دو نیمه به كاپیتان ایران هم گفتم پولادی به شكم دروازه‌بان عراق لگد زد و به همین دلیل كارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.»


ویدیو مرتبط :
تکل هولتبی بر روی داور (هاوارد وب) و عکس العمل داور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دفاع جدید و خنده دار داور استرالیایی



اخبار,اخبار ورزشی,داور استرالیایی

داور استرالیایی بازی تیم های ملی ایران و عراق گفت: «بازی به کاپیتان ایران هم گفتم پولادی به شکم دروازه‌بان لگد زد!»

وقتی نیمه اول بازی ایران و عراق به پایان رسید، نکونام اولین نفری بود که سراغ داور استرالیایی رفت و از او پرسید چرا پولادی را اخراج کردی؟!

نکونام و ویلیامز با هم آشنایی قبلی داشتند و حتی در حاشیه مراسم بهترین‌های سال آسیا با هم عکس یادگاری گرفتند.

 دیروز داور استرالیایی در توجیه اشتباه تاریخی خود حرف‌های تازه‌ای زد و گفت: «اخراج بازیکن ایران درست بود. بین دو نیمه به کاپیتان ایران هم گفتم پولادی به شکم دروازه‌بان عراق لگد زد و به همین دلیل کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.»

 اخبارورزشی  -  خبر ورزشی