ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توجه خبرنگاران خارجی به رکوردشکنی نکونام


بحث رکوردشکنی نکونام در بازی‌های ملی مورد توجه خبرنگاران خارجی حاضر در استرالیا واقع شده است.

خبرگزاری فارس: جواد نکونام در صورت حضور در بازی فردا مقابل عراق تعداد بازی های ملی خود را به 149 دیدار خواهد رساند و به این ترتیب رکوردی که متعلق به علی دایی بوده را خواهد شکست.

البته برخی مستندات بر این است که علی دایی 149 بازی داشته اما برخی می‌گویند فیفا یک بازی او را به حساب نیاورده است و به این ترتیب تعداد بازی‌های ملی علی دایی 148 بازی است.

این موضوع مورد توجه خبرنگاران خارجی حاضر در استرالیا واقع شده و آنها در مورد شرایط بازی‌های ملی نکونام و دایی سوال‌هایی را می‌پرسند. همچنین آنها پیگیر این موضوع هستند که چرا برخی بازی‌های دایی و نکونام حساب نشده است.

تیم ملی فوتبال در مرحله یک چهارم نهایی شانزدهیمن دوره جام ملت‌های آسیا فردا در ورزشگاه کانبرا استادیوم استرالیا به مصاف عراق خواهد رفت. این دیدار از ساعت 10 به وقت تهران آغاز خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
رکوردشکنی دوباره قوی ترین gtr جهان قابل توجه لامبویی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: صمد مورد توجه خبرنگاران خارجی


صمد نیکخواه بهرامی پس از پیروزی ایران برابر چین در احاطه خبرنگاران خارجی قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا: با به پایان رسیدن دیدار دو تیم بسکتبال ایران و چین و پیروزی بسکتبالیست های ایران خبرنگاران خارجی ستاره های تیم ملی را احاطه و با آنها مصاحبه می کردند.

در این بین توجه اکثر رسانه ها به صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی ایران بود که بعد از دو روز استراحت به ترکیب تیم بازگشت و عملکرد خوبی هم داشت.

صمد با توجه به اینکه چند پیشنهاد از چین، آمریکا و فرانسه دارد مورد توجه رسانه های خارجی قرار گرفته است.

عکس: صمد مورد توجه خبرنگاران خارجی

عکس: صمد مورد توجه خبرنگاران خارجی

عکس: صمد مورد توجه خبرنگاران خارجی