ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توتی یادگاری مسی را به حراج گذاشت


کاپیتان تیم فوتبال رم یادگاری که اخیراً از ستاره آرژانتینی بارسلونا گرفت را به مزایده گذاشت.

خبرگزاری تسنیم: بنیاد خیریه رم تصمیم گرفته پیراهنی که لیونل مسی، مهاجم بارسلونا دو هفته پیش در دیدار دوستانه تیمش برابر رم در جام خوان گامپیر به فرانچسکو توتی داد را در مزایده‌ای به فروش برساند و درآمد حاصل از آن را وقف امور خیریه کند.

در پایان بازی‌ تیم‌های رم و بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ که با نتیجه 3 بر صفر به سود کاتالان‌ها خاتمه یافت، مسی و توتی پیراهن‌های خود را با یکدیگر معاوضه کردند.

پیراهنی که توتی به مسی داد هم اکنون در بنیاد باشگاه بارسلونا قرار گرفته اما بنیاد خیریه باشگاه رم تصمیم گرفته است پیراهن اهدایی مسی به توتی را به فروش برساند و پول آن را به امور خیریه اختصاص دهد.

نتیجه مزایده یادگاری مسی به توتی هفته آینده در پایتخت ایتالیا برگزار می‌شود و تاکنون بیشترین پیشنهادی که بابت آن شده، یک هزار و 730 یورو بوده است.

توتی یادگاری مسی را به حراج گذاشت


ویدیو مرتبط :
ستاره آبی پوشان پیراهن خود را به حراج گذاشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی پیراهنش را به حراج گذاشت


مهاجم بارسلونا پیراهن امضا شده‌اش را برای کمک به بیمارستانی به حراج گذاشت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، لیونل مسی یکی از پیراهن‌های امضا شده را برای حراج و کمک به بیمارستان کودکانی در بوسنی به این کشور فرستاد.

جاسمینا فاجیک، فعال حقوق بشر اقدام به جمع‌آوری پیراهن ورزشکاران مختلفی کرده است تا با طرح آنها، برای آن بیمارستان پزشک‌های جدیدی را به کار گیرند.

مسی پیراهنش را به حراج گذاشت

فاجیک به همین منظور با مسی تماس گرفت و مهاجم آرژانتین وقتی متوجه شد این موضوع به کودکان مربوط است سریع حمایت خود را اعلام کرد و پیراهن امضا شده‌اش را فرستاد.

علاوه بر پیراهن ملی پیراهن‌های بازیکنان دیگری همچون ماتئو کواچیچ، ادین ژکو، میرالم پیانیچ در حراجی که از 21 دسامبر آغاز شده و تا پنجم ژانویه ا‌د‌ا‌مه‌ دارد، هستند.

فاجیک در این باره گفت: برای پیراهن مسی پیشنهادی 500 یورویی داریم و برای پیراهن‌های ژکو و پیانیچ 250 یورو پیشنهاد داده‌اند.