ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توتی ناجی جالوروسی شد


جالوروسی با قبول تساوی خارج از خانه برابر آتالانتا، امید نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را افزایش داد.

خبرگزاری تسنیم: در دومین روز از بازی‌های هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا، امروز (یکشنبه) تیم رده سومی رم میهمان آتالانتای رده پانزدهمی بود که این بازی با تساوی 3 بر3 خاتمه یافت.

رم در شرایطی به تساوی رضایت داد که تا دقیقه 33 با نتیجه 2 بر صفر از میزبانش پیش بود. لوکاس دینیه در دقیقه 23 و رجا ناینگولان در دقیقه 27، گل‌های این بازی را برای رم به ثمر رساندند. در آن سوی میدان اما مارکو دی آلساندرو در دقیقه 33 ومارکو بوریلو دو بار در دقایق 37 و 50 برای آتالانتا گلزنی کردند تا ورق به سود میزبان برگردد.

بازی تا چهار دقیقه به پایان با برتری میزبان ادامه داشت تا اینکه فرانچسکو توتی، کاپیتان کهنه‌کار رمی‌ها که در دقیقه 78 به میدان رفت در دقیقه 86 سومین گل تیمش را زد و جالوروسی را از یک شکست خارج از خانه نجات داد.

با این نتیجه رم 65 امتیازی شد اما در رده سوم جدول باقی ماند ضمن اینکه فاصله جالوروسی با اینتر رده چهارمی نسبت به هفته گذشته کاهش پیدا کرد و به چهار امتیاز رسید.

هفته سی‌و‌سوم سری A امروز با برگزاری چهار دیدار همزمان از ساعت 17:30 به وقت تهران دنبال می‌شود که در مهمترین آنها یوونتوس صدرنشین برای افزایش حاشیه امنیت خود در صدر جدول به 9 امتیاز، میزبان پالرموی رده هجدهمی است.

در سایر بازی‌ها فیورنتینای رده پنجمی میزبان ساسولو است، هلاس ورونا پذیرای فروزینونه خواهد بود و کیه‌وو ورنا به خانه اودینزه می‌رود.

همچنین ساعت 20:30 لاتزیو میزبان امپولی خواهد بود و در آخرین دیدار هفته هم از ساعت 23:15 میلان در اولین بازی‌اش پس از اخراج سینیشا میهایلوویچ، به خانه سامپدوریا می‌رود.

در جدول رده‌بندی سری A، تیم‌‌های یوونتوس با 76، ناپولی با 70 و رم با 65 امتیاز اول تا سوم هستند.


ویدیو مرتبط :
مرکز آمبولانس ناجی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرباز فداكار، ناجی ۲ دختر جوان شد



 

سرباز فداكار، ناجی ۲ دختر جوان شد

 

سرباز فداكار وقتی ۲ دختر جوان را در رودخانه كرج در یك قدمی غرق شدن دید با از خودگذشتگی آنها را نجات داد.

روز جمعه گذشته ـ ۲۲ مهرماه ـ سرباز جوانی كه در كلانتری ۱۲۸ آدران كرج خدمت می كند، هنگام گشتزنی در محور كرج ـ چالوس، كیلومتر ۱۳ (آبشار نوجان) مشاهده كرد، ۲ دختر جوان به درون رودخانه كرج افتاده و به دلیل عدم آشنایی با شنا در حال غرق شدن هستند و اعضای خانواده آنها كه در حاشیه رودخانه ایستاده اند، نمی توانند به آنها كمك كنند.

در این هنگام سرباز جوان با از خودگذشتگی، به درون رودخانه پرید و ابتدا یكی از دختران را نجات داد و به حاشیه رودخانه آورد.

با نجات اولین دختر، سرباز انتظامی بار دیگر وارد رودخانه شد تا دومین دختر غرق شده را نیز نجات دهد اما موفق به یافتن وی نشد.در پی وقوع این حادثه ماموران كلانتری آدران كه به همراه گروه های امداد و نجات در حاشیه رودخانه حاضر شده بودند، سرباز جوان و دختر نجات یافته را به مركز درمانی منتقل كردند.

آنها به جستجو در محوطه رودخانه كرج ادامه دادند تا این كه یكصد متر پایین تر از مسیر رودخانه دومین دختر غرق شده را كه بی هوش شده و به درختی آویزان شده بود پیدا كرده و او را نیز نجات دادند.

با نجات یافتن این دو دختر جوان، خانواده آنها در اظهاراتشان به پلیس گفتند، روز حادثه برای تفریح به كنار رودخانه رفته بودند كه به دلیل سهل انگاری دختران خانواده به درون رودخانه افتادند ولی آشنایی به فنون شنا نداشتند.

سرهنگ یارندی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز در این رابطه گفت: سرباز فداكار نیروی انتظامی با رشادت خود باعث شد ۲ دختر جوان كه درون رودخانه در حال غرق شدن بودند، نجات پیدا كنند.

در پی اقدام شجاعانه این سرباز جوان، او مورد تقدیر مردم و خانواده ۲ فرد نجات یافته قرار گرفت و پلیس نیز قرار است به طور ویژه از وی كه ناجی ۲ نفر بود، قدردانی كند.../تحلیل:جام جم