ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توتي: هنوز فرصت داريم



 

 

توتي: هنوز فرصت داريم

 

توتي: هنوز فرصت داريم

كاپيتان تيم فوتبال رم پس از شكست خانگي برابر سمپدوريا بر تلاش براي جبران اين ناكامي تاكيد كرد.

به نقل از آسوشيتدپرس، فرانچسكو توتي زننده تك گل رم برابر سمپدوريا در پايان بازي گفت: اين شكست براي اينترميلان ارزشمند بود ولي براي ما چندان ويرانگر نيست و به نظر من فرصت داريم تا اين شكست را جبران كنيم.
وي افزود: رم مي‌تواند بار ديگر به صدر جدول بازگردد و بايد تا پايان راه با تمام انگيزه در زمين تلاش كنيم.
رم ديشب 2 بر يك برابر سمپدوريا شكست خورد تا با 71 امتياز پشت سر اينترميلان 73 امتيازي قرار بگيرد.


ویدیو مرتبط :
فرصت برابر 8 شهریور 93 فرصت برابر استاد سرکشیک زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غربي‌ها بايد از فرصت تاريخي پيشنهاد...



 

 

غربي‌ها بايد از فرصت تاريخي پيشنهاد...

 

غربي‌ها بايد از فرصت تاريخي پيشنهاد تبادل سوخت استفاده كنند


همكاري خود را با آژانس بين‌المللي انرژي اتمي كماكان ادامه مي‌دهيم/كار خود را با آژانس ادامه مي‌دهيم و فعاليت‌هاي خود را بدون وقفه ادامه خواهيم داد.

نماينده دائمي ايران در سازمان بين‌المللي انرژي اتمي تاكيد كرد: پيشنهاد ما براي مبادله سوخت راكتور تحقيقاتي تهران هنوز روي ميز است.
علي اصغر سلطانيه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا در پاسخ به سوالي مبني بر سرانجام پيشنهاد ايران در مقابله سوخت راكتور تحقيقات تهران تاكيد كرد: هنوز پيشنهادمان براي تبادل همزمان سوخت كماكان روي ميز است و غربي‌ها بايد از اين فرصت تاريخي استفاده كنند.
سلطانيه در پاسخ به سوالي ديگري در خصوص اينكه گفته مي‌شود موضع گيري‌هاي آمانو نسبت به البرادعي خصمانه‌تر است گفت: به هر حال ايشان مديركل است و بايد در چارچوب وظايف خود كار كند ما انتقاد درون گزارشي خود را ارائه داده‌ايم ولي همكاري خود را با آژانس بين‌المللي انرژي اتمي كماكان ادامه مي‌دهيم.
وي در پاسخ به اين سوال كه گفته مي‌شود ارديبهشت ماه قطعنامه جديدي بر عليه ايران در شوراي امنيت تصويب خواهد شد گفت: در مورد اينكه قطعنامه‌ها اثري نداشته است اظهار نظر نمي‌كنم ما كار خود را با آژانس ادامه مي‌دهيم و فعاليت‌هاي خود را بدون وقفه ادامه خواهيم داد...../تحلیل:ایلنا