ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توافق نهایی درخشان با بازیکن مدنظر قلعه نویی



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - پس از تماس با خوش‌نظر؛
توافق نهایی درخشان با بازیکن مدنظر قلعه نویی

سرمربی پرسپولیس با شاگرد قدیمی خود به توافق رسیده که پیراهن این تیم را به پیراهن استقلال ترجیح دهد.

سرمربی پرسپولیس با شاگرد قدیمی خود توافق کرده تا پیراهن این تیم را بر تن کند.

بابک حاتمی، مدافع - هافبک سایپا مدتی است که مورد توجه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او قراردادش را تا پایان هفته با پرسپولیس امضا خواهد کرد. حاتمی که پیش از این در تیم شهرداری تبریز شاگرد حمید درخشان بوده با این مربی توافق کرده به باشگاه استقلال نه بگوید و پیراهن قرمز را بر تن کند.

سرمربی پرسپولیس در نشستی که با مسئولان این باشگاه داشته به آنها اطلاع داده است با حاتمی به توافق کامل رسیده است که غیر از پرسپولیس به تیم دیگری فکر نکند. درخشان حتی شخصاً با خوش‌نظر سرپرست تیم فوتبال سایپا نیز تماس داشته و به او اطمینان داده است که پول رضایت‌نامه حاتمی به محض بیرون آمدن سیاسی از زندان توسط وی پرداخت خواهد شد.

پرسپولیسی‌ها بسیار امیدوارند ظرف یکی دو روز آینده سیاسی از زندان بیرون بیاید و به مشکلات مالی باشگاه در فصل نقل‌و‌انتقالات نیم فصل رسیدگی کند.
اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه نویی با دومین بازیکن مورد نظرش به توافق رسید/ مهاجم مورد علاقه دایی OK داد



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه نویی

 

اخبار ورزشی - هافبک سپاهان را استقلالی بدانید؛
قلعه نویی با دومین بازیکن مورد نظرش به توافق رسید

هافبک سپاهان برای فصل آینده با امیر قلعه نویی سرمربی استقلال به توافقات نهایی دست پیدا کرده است.

 به نظر می رسد با توجه به اتفاقاتی که برای شجاع خلیل زاده و امید ابراهیمی دو بازیکن سپاهان رخ داد و باعث شد آنها تیم ملی و جام جهانی را از دست بدهند، این دو بازیکن دیگر تمایلی به ماندن در جمع طلایی پوشان اصفهانی را ندارند.

ظاهرا شجاع از پرسپولیس و یک تیم قطری پیشنهاد دارد و ابراهیمی هم از فصل گذشته قرار است آبی پوش شود و همچنان هم نشده است.


ژنرال مدتی می شود که باب مذاکره با این بازیکن که خودش او را به لیگ برتر معرفی کرده را باز کرده است. اگر چه تا به امروز خبری در خصوص توافق و یا عدم توافق طرفین منتشر نشده بود، اما شنیده شده که قلعه نویی بله آبی پوش شدن در لیگ چهاردهم را از ابراهیمی گرفته و قرار است پس از انتخاب مدیرعامل جدید، قرارداد این بازیکن امضا و وی رسما استقلالی شود.

پس از لوسیانو ادینهو مهاجم مس، ابراهیمی دومین بازیکنی است که خبر توافق ژنرال با او شنیده می شود.

 

----------------------------------------------


قاضی جانشین انصاری فرد می شود یا غلامی؟2 پیشنهاد لیگ برتری برای مهاجم استقلال

مهاجم استقلال با دو پیشنهاد تیم‌های لیگ برتری مواجه شده است و قصد دارد به یکی از آنها جواب مثبت بدهد.

 ساعتی پیش خبری کار کردیم در خصوص محمد قاضی که پس از پرس و جو از مسئولان استقلال و سرمربی استقلال به این نتیجه رسیده که در لیست سیاه قلعه نویی قرار دارد.

قاضی که در این فصل یازده گل برای این تیم به ثمر رسانده، با پیشنهاد دو تیم لیگ برتری روبه‌رو شده است. این بازیکن از تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی تبریز پیشنهاد دارد ولی هنوز پاسخی به این پیشنهادها نداده است.

ظاهرا کرانچار به جای محمد غلامی، روی محمد قاضی حساب باز کرده و از سویی تراکتورسازی که می‌داند امسال کریم انصاری‌فرد از این تیم جدا می‌شود می‌خواهد قاضی را به جای این مهاجم به خدمت بگیرد.

به نظر می رسد جدایی قاضی از استقلال قطعی است.

 

------------------------------------

 

اولین خرید پرسپولیس مشخص شد؛ مهاجم مورد علاقه دایی OK داد

مهاجم خط خورده تیم ملی قرار است به پرسپولیس بیاید تا خیال دایی را بابت گلزنی راحت کند.

رضا نوروزی، مهاجم مورد علاقه علی دایی است که در صدر فهرست خریدهای جدید سرمربی پرسپولیس قرار گرفته بود و حالا شنیده می‌شود که OK نهایی را به پرسپولیس داده است.

از قرار معلوم علی دایی از بین مهاجمان فصل گذشته پرسپولیس فقط محمد عباس‌زاده و محمدرضا خلعتبری را می‌خواهد و سایرین را جواب کرده است، چون معتقد است با پیوستن رضا نوروزی خیالش از بابت گلزنی راحت خواهد شد.

البته سرمربی پرسپولیس بعد از پایان نیم‌فصل اول لیگ سیزدهم نیز خواهان جذب رضا نوروزی شد، اما این درخواست با مخالفت شدید مسئولان نفت تهران و یحیی گل‌محمدی روبه‌رو شد تا این مهاجم شوتزن و چارچوب‌شناس نتواند به تیم مورد علاقه‌اش بپیوندد.

حالا به نظر می‌رسد با توجه به اتمام قرارداد نوروزی و نفت تهران دیگر همه چیز برای حضور مهاجم مورد علاقه علی دایی در پرسپولیس تمام شده باشد. باید منتظر ماند و دید رضا نوروزی می‌تواند در لیگ چهاردهم توقعات دایی و هواداران را برآورده کند یا اینکه...
اخبار ورزشی - جام نیوز, رادنیوز