ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توافق مدیربرنامه های رونالدو با ناصرالخلایفی / سلام به پاریسن ژرمن؟



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

رونالدو روز گذشته در لندن دیده شده است.آیا مذاکرات برای پیوستن به پاریسن ژرمن در این شهر انجام شده است؟

به گزارش خبرآنلاین؛روزنامه "آس" اسپانیا ادعا کرد که مدیر برنامه های رونالدو به ناصر الخلایفی مالک باشگاه پاریسن ژرمن به توافق رسیده است.

آنها امروز تیتر زده اند که فرانسوی ها دست بردار نیستند و اصرار دارند تا این ستاره پرتغالی را به تیمشان ببرند.هنوز هیچ چیز به طور رسمی اعلام نشده است اما خیلی محتمل است که رونالدو فصل آینده را در رئال مادرید بازی نکند.

 


ویدیو مرتبط :
هدیه منحصر به فرد کریستیانو رونالدو به مدیربرنامه اش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرانس فوتبال ادعا کرد/ مذاکره رئال مادرید و پاریسن ژرمن برای انتقال رونالدو



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو

نشریه فرانسوی گزارش داد انتقال رونالدو به پاریسن ژرمن محتمل است..

فرانس فوتبال نشریه معتبر فرانسوی مدعی شده است که فلورنتیو پرز مدیر باشگاه رئال مادرید به قطر ستاره سفر کرده تا در مورد نقل و انتقالات محتمل بین دو باشگاه رئال مادرید و پاریسن ژرمن با مدیر باشگاه فرانسوی مذاکره کند.


در گزارش فرانس فوتبال آمده است که صحبت در مورد انتقال رونالدو هم بخشی از مذاکرات بین دو باشگاه را به خود اختصاص داده است.

اخبار ورزشی - نود