ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توافق اولیه دخیا با رئال‌مادرید


دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد برای حضور در رئال مادرید در فصل آینده با مسئولان تیم اسپانیایی به توافقات اولیه دست یافته است.

ایسنا: داوید دخیا در فصل جاری لیگ برتر نمایش بسیار خوبی داشت و بهترین بازیکن تیمش بود. او حتی با نمایش فوق العاده خود در این فصل بالاتر از تیبو کورتوآ به عنوان دروازه‌بان برتر لیگ برتر انتخاب شد. پس از این نمایش خوب و عملکرد نسبتا ضعیف ایکر کاسیاس، مسئولان تیم مادریدی به سراغ دروازه‌بان منچستریونایتد رفتند تا این دروازه‌بان اسپانیایی را به فهرست نفرات خود اضافه کنند.

همچنین لوییس فان خال سرمربی منچستریونایتد نیز درباره احتمال جدایی دروازه‌بان تیمش با خبرنگاران به صحبت پرداخت تا شایعات رفتن این دروازه‌بان از اولدترافورد بیشتر شود.فان خال عنوان کرده است یونایتد برای دوران پس از رفتن داوید دخیا آماده است و در صورتی که این دروازه بان بخواهد منچستر را در تابستان آینده به مقصد مادرید ترک کند، آن ها لیست دروازه بانان مورد نظر را خود را از اکنون آماده کرده و در اختیار دارند. ای مربی هلندی از نگرانی زیاد خود در مورد عدم امضای قرارداد جدید از سوی دروازه بان تیمش گفت و اظهار کرد که نمی‌داند چرا دخیا تا این لحظه پیشنهاد "جذاب" تمدید قرارداد را قبول نکرده است.

منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات موفق شد ویکتور والدس را به خدمت بگیرد و در حال حاضر دو دروازه‌بان را برای جانشینی دخیا مدنظر قرار داده است. آسمیر بگوویچ دروازه‌بان بوسنیایی استوک سیتی و هوگو لوریس دروازه‌بان تاتنهام گزینه های منچستریونایتد برای جانشینی دخیا هستند.


ویدیو مرتبط :
واکنش استثنایی دخیا برابر رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش عجیب منابع مطبوعاتی رئال مادرید به توافق با پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی, توافق رئال مادرید   با پرسپولیس

 

 اخبار ورزشی - خودداری از تایید خبر بازی دوستانه؛
واکنش عجیب منابع مطبوعاتی رئال مادرید به توافق با پرسپولیس

منابع مطبوعاتی باشگاه رئال مادرید اسپانیا از تایید سفر و توافق با هیات اعزامی باشگاه پرسپولیس با این باشگاه اظهار بی اطلاعی کرده اند.

در پی انتشار خبر سفر مدیر عامل و عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به مادرید به منظور مذاکرات با مسئولان باشگاه رئال مادرید برای برگزاری دیدار دوستانه بین دو باشگاه، با بخش مطبوعاتی باشگاه اسپانیایی تماس گرفته و جویای جزئیات این مساله شد.

در این مورد، منابع مطبوعاتی رئال مادرید ضمن بی اطلاعی از برگزاری مذاکرات بین دو باشگاه خاطرنشان کردند که آنها از برنامه مسئولان باشگاه در این مورد اطلاعی ندارند افزون بر اینکه نمی دانند آیا مذاکره ای صورت گرفته یا که صورت خواهد گرفت.

 منابع مذکور افزودند که به رغم برگزاری گفتگوها، تا هنگامی که توافقات احتمالی به طور رسمی امضا نشوند، باشگاه از اعلام آن خودداری می کند و فقط با امضای توافقات، این خبر در سایت رسمی باشگاه منتشر خواهد شد.

 از سوی دیگر، رایزن فرهنگی و ورزشی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید خاطرنشان کرد که نمایندگی کشورمان از موضوع خبر سفر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اسپانیا از طریق رسانه های ایرانی با خبر شده و تاکنون نیز با آنها تماسی نگرفته اند.

 اخبار ورزشی - ایرنا