ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توافقات اولیه تراکتور با تونی اولیویرا


مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: به طور حتم ما قصد تمدید قرارداد تونی را داریم و به توافقات اولیه نیز دست یافتیم و در صورت مثبت بودن پاسخ تونی قرارداد او برای سال آینده تمدید می شود.

تسنیم: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: به طور حتم ما قصد تمدید قرارداد تونی را داریم و به توافقات اولیه نیز دست یافتیم و در صورت مثبت بودن پاسخ تونی قرارداد او برای سال آینده تمدید می شود.

جمشید نظمی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مذاکرات خوبی با تونی اولیویرا برای تمدید قرارداد وی داشتیم و این مذاکرات به خوبی پیش رفته است.

وی افزود: ما پیشنهاداتی به او کردیم که حداقل مبلغ قرارداد او بدون کسب حتی یک پیروزی 331 دلار می شود و شاخصه‌های دیگری نیز در نظر گرفتیم که در صورت رسیدن به این شاخصه ها مبلغ قرارداد تونی افزایش می‌یابد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: امروز جلسه ای برگزار کردیم و هیات مدیره باشگاه خواستار ابقای تونی اولیویرا شدند و ما هم از این سرمربی خواستیم تا در تیم بماند.

نظمی تصریح کرد: تونی در پاسخ ما عنوان کرد که با توجه به مشکلاتی که همسر او دارد قصد بازگشت به کشورش را دارد و بعد از آن نیز از طریق مدیر برنامه های خود تصمیم نهایی خود را به باشگاه ارائه می‌کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: به طور حتم ما قصد تمدید قرارداد تونی را داریم و به توافقات اولیه نیز دست یافتیم و در صورت مثبت بودن پاسخ تونی قرارداد او برای سال آینده تمدید می شود تا طبق خواسته هواداران او سال آینده نیز سرمربی تراکتورسازی باشد.


ویدیو مرتبط :
تشویق تونی اولیویرا تراکتور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چشم تونی اولیویرا ترسیده / قول قهرمانی تراکتور را نمی دهم!



اخبار,اخبارورزشی,تونی اولیویرا

سرمربی تراکتورسازان هیچ قولی برای قهرمان شدن تراکتوری ها نمی دهد.

تونی اولیویرا هنوز اتفاقاتی که در لیگ برتر چهاردهم برای او و تیمش افتاد را فراموش نکرده است.او که شوک بزرگی را تجربه کرد تا یک قدمی قهرمانی هم پیش رفت و حتی برای دقایقی هم با بازیکنانش جشن گرفت اما یک دفعه آوار دنیا روی سرش خراب شد و ....

تونی که قرار است در لیگ برتر پانزهم یک بار دیگر روی نیمکت تبریزی ها بنشیند خیلی صریح به روزنامه گل گفته است: «برای امسال هم قول قهرمانی نمی دهم.»

به نظر چشم تونی ترسیده است و او می ترسد در ابتدای فصل به هواداران تراکتورسازی قول بدهد و در پایان فصل شرمنده آنها شود!

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین