ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

توئیت طعنه آمیز پیکه، علیه رئال بود؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پیکه

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، دقایقی بعد از پایان دیدار شب گذشته رئال مادرید مقابل ولفسبورگ، توئیتی منتشر کرد که به نظر می رسد اشاره به شکست رئالی ها در این دیدار داشت.

به گزارش ورزش سه، پیکه که در شبکه های اجتماعی به شدت فعال است، پیش از این هم به شکست های رئال واکنش نشان داده بود؛ از جمله به خبر حذف این تیم از کوپا دل ری به دلیل استفاده از یک بازیکن دو اخطاره که با واکنش های تندی همراه شده بود.


به همین دلیل، به نظر می رسد این بار او با یک توئیت دو پهلو، سعی کرده از این واکنش ها دور بماند. او نوشت:" حقیقت دردناک است؛ فیلم فوق العاده ای بود! ویل اسمیت یکی از بهترین بازیگران دنیاست!"


هرچند پیکه با اشاره به ویل اسمیت، تلاش کرده نشان بدهد که تنها در مورد فیلم او صحبت کرده اما نام فیلم و همزمانی آن با شکست رئال، به نظر می رسد چندان اتفاقی نباشد.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
بی اعتنایی بازیکنان رئال به حرف های توهین آمیز پیکه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طعنه پیکه به رئال‌مادرید: اگر مثل رئال بودیم چه می‌شد؟



طعنه پیکه به رئال‌مادرید,نتیجه بازی بارسلونا با اسپانیول

طعنه پیکه به رئال‌مادرید: اگر مثل رئال بودیم چه می‌شد؟

"تصور کنید اگر بارسلونا در 5 سال اخیر مثل رئال مادرید تنها یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در رقابت‌های لیگا به دست می‌آورد، آن وقت چه اتفاقی می افتاد؟" این واکنش تمسخرآمیز مدافع بارسلونا در پاسخ به انتقاد از تیمش بود.

بارسلونا در داربی کاتالونیا به سختی توانست با یک گل اسپانیول را از پیش بردارد تا بعضی به انتقاد از عملکرد این تیم بپردازند.

جرارد پیکه در گفت‌وگویی که با شبکه باشگاه بارسلونا داشت، سخنان جالبی را بر زبان آورد، سخنانی که نوعی تمسخر و طعنه به رئال‌مادرید است و این قاعده فوتبالی را به یاد ما می‌اندازد که بهترین دفاع حمله است.

پیکه گفت: در نظر بگیرید بارسلونا در 5 سال اخیر مثل رئال‌مادرید تنها یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در رقابت‌های لیگا به دست می‌آورد، آن وقت چه اتفاقی می‌افتاد؟ اطمینان دارم که بسیاری از این سخن من ناراحت می‌شوند اما این یک حقیقت است. بارسلونا در سال‌های اخیر قهرمانی‌های زیادی به دست‌ آورده است تا جایی که چنانچه در یک فصل قهرمان لیگا و یا لیگ قهرمانان اروپا نشویم، فصل بدی برای ما خواهد بود.

او افزود: در فصل جدید در خط دفاعی عملکرد خوبی داشته‌ و گل‌های کمی دریافت کرده‌ایم. دیدار سختی برابر میلان در نوکمپ پیش‌رو داریم و باید با نهایت تمرکز به میدان رویم.

لیونل مسی در دیدار برابر اسپانیول هم موفق به گلزنی نشد تا چهارمین بازی پیاپی او بدون گلزنی هم رقم بخورد. پیکه درباره دور شدن مسی از روزهای اوج خود گفت: مسی در شرایط خوبی به سر می‌برد. او به دنبال گلزنی است؛ چرا که همه از او گل می‌خواهند اما حتی زمانی هم که گل نمی‌زند بازی زیبایی را به نمایش می‌گذارد. بنابراین جایی برای نگرانی وجود ندارد.

بارسلونا با پیروزی برابر اسپانیول 34 امتیازی شد و به صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی ادامه داد. /ایسنا