ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تهدید مدیرعامل نفت تهران به کناره‌گیری از لیگ برتر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیرعامل تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه تهدید به کناره‌گیری از ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کرد.

به گزارش فارس، بعد از شکست 2 بر صفر نفت تهران مقابل الجیش قطر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و حذف از این رقابت‌ها، منصور قنبرزاده، مدیرعامل این باشگاه با اشاره به اینکه مشکلات مالی زیادی گریبان این باشگاه را گرفته است تهدید به کناره‌گیری نفت تهران از ادامه رقابت‌های لیگ برتر کرد.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
تهدید پرسپولیس به کناره گیری از لیگ برتر ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال قبل از شروع لیگ برتر کشتی آزاد/ پرسپولیس جویبار تهدید به کناره‌گیری کرد



جنجال قبل از شروع لیگ برتر کشتی آزاد/ پرسپولیس جویبار تهدید به کناره‌گیری کرد

تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار تهدید کرده که اگر کمیته لیگ فدراسیون کشتی اجازه‌ی کشتی گرفتن بهنام احسان‌پور را به آنها ندهد از لیگ برتر کناره‌گیری خواهد کرد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در حالی که هنوز لیگ برتر کشتی آزاد ایران شروع نشده، جنجال‌های آن جلوتر پیش رفته‌اند و در همین ابتدا تیم پرسپولیس جویبار با ارسال نامه ای به فدراسیون کشتی تهدید کرده که اگر اجازه‌ی استفاده از یک کشتی‌گیر به آنها داده نشود روز سه‌شنبه مقابل تیم ثامن‌الحجج سبزوار مسابقه نخواهد داد.

این اختلافات از آن‌جا شروع شده که کمیته لیگ با امضای قرارداد بهنام احسان‌پور کشتی‌گیر وزن 60 کیلوگرم با تیم ثامن‌الحجج موافقت کرده است و این در حالی بوده که این قرارداد نه مبلغی داشته و نه این کشتی‌گیر از هیات کشتی مازندران رضایت‌نامه داشته است. پس از این ماجرا احسان‌پور با تیم کشتی پرسپولیس جویبار قرارداد می‌بندد که به نظر می‌رسد سوء مدیریت کمیته لیگ باعث شده وضعیت بغرنج شود و هر دو تیم، مدعی داشتن قرارداد با این کشتی‌گیر شوند.

قرار است این مشکل به کمیته انضباطی سپرده شده و امروز یا فردا وضعیت مشخص خواهد شد. اما در هر حال تیم پرسپولیس تهدید کرده که اگر این کشتی‌گیر به آنها داده نشود از لیگ کنار خواهد کشید.

احسان‌پور هم اکنون در اردوی تیم پرسپولیس به سر می‌برد.

لیگ برتر کشتی آزاد از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود و وزن کشی آن فردا(دوشنبه) است./ایسنا