ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تنور نقل و انتقالات داغ شد



اخبار,اخبارورزشی,نقل وانتقالات

در حالی که چند روز از نقل و انتقالات لیگ برتر گذشته بود، فوتبال دوستان منتظر این بودند تا تیم های فعالیت خود را برای جذب بازیکن آغاز کنند.

امروز تیم ها فعالیت بیشتری در نقل و انتقالات داشتند و با جذب بازیکنان موردنظر خود تنور نقل و انتقالات را داغ کردند.

سایپای البرز
بعد از اینکه روز گذشته سایپا وحید اسماعیل بیگی را جذب کرد، نارنجی پوشان امروز هم با جذب دو بازیکن سابق پرسپولیس نشان دادند برای فصل آینده مصمم تر از تیم های دیگر هستند. مجید جلالی امروز بعد از توافق با غلامرضا رضایی و رضا نوروزی دو مهاجم سابق پرسپولیس را به جمع شاگردان خود اضافه کرد.

استقلال تهران
در استقلال هم آبی پوشان با جذب جابر انصاری و توافق اولیه با میثم مجیدی به دنبال حضور امین حاج محمدی در ترکیب خود هستند.

استقلال در عین حال منتظر آندرانیک تیموریان و مهدی رحمتی نیز می باشد تا اینگونه تیمی قدرتمند را مهیای لیگ پانزدهم کند.

پرسپولیس
در پرسپولیس اما اوضاع متفاوت است؛ مسوولان این تیم در حال حاضر به دنبال رایزنی با مهره های مورد نظر خود هستند و تاکنون با بازیکنی به توافق قطعی نرسیدند.

نفت تهران
نفت تهران نیز با خرید سانتوس یکی از مدافعان برتر لیگ را در ترکیب خود می بیند و البته منصوریان که تیمش را در جمع هشت تیم برتر آسیا می بیند مسلما اکنون به دنبال تیم قدرتمندتری برای فصل آینده است.

باید دید طی روزهای آینده نقل و انتقالات لیگ برتر به چه صورت پیش خواهد رفت و تیم ها برای حضور در لیگ پانزدهم چگونه خود را مهیا می کنند.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
نقل و انتقالات داغ اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال:ناکامی در در اولین قدم نقل و انتقالات / نقره داغ شدن دوبازیکن توسط کمیته انضباطی باشگاه



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - دو بازیکن استقلال نقره داغ شدند

کمیته انضباطی باشگاه استقلال رأی خود را در مورد دو بازیکنش اعلام کرد.

 امروز جلسه کمیته انضباطی سیاوش اکبرپور و هاشم بیک‌زاده ۲ بازیکن استقلال در کمیته انضباطی این باشگاه بود.

البته این ۲ بازیکن در جلسه امروز حضور نداشتند. بیک‌زاده که همراه دیگر ملی‌پوشان استقلال به فرودگاه رفته تا راهی آفریقای جنوبی شود و سیاوش اکبرپور هم به دلیل حضور در تمرین در این جلسه غایب بود.

کمیته انضباطی باشگاه استقلال نیز در غیاب این ۲ بازیکن رای خود را صادر کرد.

علیپور سخنگوی کمیته انضباطی باشگاه استقلال در مورد رای این ۲ بازیکن گفت: هاشم بیک‌زاده به دلیل مصاحبه علیه مدیرعامل باشگاه و غیبت عامدانه در یک جلسه تمرینی به کسر 15 درصد از قرارداد کل محکوم شد و سیاوش اکبرپور نیز به دلیل مصاحبه علیه باشگاه بدون اجازه از روابط عمومی به کسر 10 درصد از قرارداد و به دلیل ضرب و شتم در بیمارستان پارسیا و ایجاد خسارت به تیم با توجه به عدم حضورش در تمرین به کسر 5درصد دیگر از قراردادش محکوم شد.


وی در خصوص اینکه آیا این ۲ بازیکن می توانند به این رأی اعتراض کنند، گفت: اگر اشتباه نکنم ظرف 20 روز آینده می‌توانند اعتراض خود را نسبت به این حکم اعلام کنند.

 

----------------------------------


ناکامی استقلال در اولین قدم نقل و انتقالات

اعضای مسئول تیم فوتبال استقلال خواستار جذب 2 بازیکن تیم فولاد خوزستان شدند اما مخالفت باشگاه فولاد با این موضوع به صورت جدی اعلام شده است.

 اعضای مسئول تیم فوتبال استقلال با وضعیت خاص روبه‌رو هستند و درصددند که بازیکنان جوان جذب کنند این در حالی است که 2 بازیکن فولاد مورد نظر اعضای تیم فولاد هستند و آن‌ها قصد ندارند این بازیکنان را از دست بدهند.

گفتنی است، مسئولان فولاد مخالفت شدید خود را با جدایی این 2 بازیکن اعلام کردند و حتی معتقدند که این 2 بازیکن جوان تیم نیاز فولاد هستند و اعضای این تیم به حضور آن‌ها نیازمندند.

شایان ذکر است، سروش رفیعی و مهرداد جماعتی دو بازیکنی هستند که استقلالی‌ها به صورت جدی خواستار حضور آن‌ها در تیم هستند.

اخبار ورزشی - فارس , باشگاه خبرنگاران